גד עובדיה: ״לא אמשיך בטייבה, מברר הצעות בליגות א׳ וב׳״

עובדיה. בורר אופציות (אמיר) עובדיה. בורר אופציות (אמיר)
הקשר ההתקפי, גד עובדיה, ירד בתחילת העונה לליגה ב׳ במטרה לעלות ליגה ומגיפת הקורונה הקדימה את החגיגה. למרות זאת, עובדיה כנראה לא ימשיך עם טייבה בליגה א׳:״לא פוסל שום הצעה״

גד עובדיה (30) הקשר ההתקפי הוותיק שבילה את רוב הקריירה שלו בליגה א׳ וליגה לאומית, החליט בתחילת העונה לאתגר את עצמו מחדש וחתם בפרוייקט המסקרן של צעירי טייבה. הפרוייקט צלח ולאחר מאבקים בצמרת, הקורונה הכריעה וטייבה עלו לליגה א׳. עובדיה היה אחד השחקנים היותר משמעותיים של הקבוצה לאחר שכבש שישה שערים ב-26 משחקים.

״העונה שלנו בצעירי טייבה הייתה מופלאה״ סיכם עובדיה והסביר את סוד הקסם של טייבה העונה ״מבחינה אישית עמדתי ביעד שלי שלקחתי על עצמי אתגר לרדת לליגה ב׳ כדי לעלות ליגה והצלחתי, שזה הדבר הכי משמעותי. אני והחברים שלי בקבוצה עבדנו קשה, השקענו, היה חיבור, בנינו חדר הלבשה מהטובים שהייתי בו וזה המתכון להצלחה. כמובן שצריך לתת מילה טובה לסאמר ואבו הילל שעשו הכל וימים ולילות שנעלה ליגה״.

כמו כל המשק והמדינה, מגיפת הקורונה הפתיעה וקטעה את הכל. עונת הכדורגל בליגות הנמוכות הסתיימה מוקדם מהצפוי וצעירי טייבה הוכתרו כאלופים. ״הקורונה תפסה אותי את במומנטום טוב וזה דבר שלא האמנתי בחיים שיקרה. פשוט העולם נעצר, כל מה שאנחנו אוהבים ברגע אחד נעלם וזה מכניס לפרופורציות, אני מאמין שנעבור את זה כולנו בצורה הכי חזקה שיש, אמן״ הוסיף עובדיה.

״אחרי עונה טובה והקורונה התגעגעתי לכדור ולמשחק כרגע אני לא ממשיך בצעירי טייבה מסיבות כאלה ואחרות״ הצהיר עובדיה ורמז על היעד הבא שלו ״מחכה לאתגר הבא. את האמת אני מכוון ויש כמה הצעות והתעניינות לגבי מליגה א׳. אבל לא פוסל שום אופציה מליגה ב׳ מקבוצה שרוצה לעלות ליגה. אני והסוכן שלי, שי אבני, נלך על מה שהכי טוב בשבילי והכי יעניין אותי״.

 



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
גד בוא למודיעין!
(מודיעין: 09:15 29-06-2020)
2
בוא לאדומים אשדודדדד
(אלי אוחנה: 11:21 29-06-2020)
איתך ועם אסייג וקדוסי אף אחד לא יעצור אותנו אתה תסיים עם 40 בישולים בוא גד!!
3
בוא לאדומים אשדודדד
(אלי אוחנה : 11:22 29-06-2020)
איתך ועם יוסי אסייג וקדוסי אף אחד לא יעצור אותנווו תסיים עם 40 בישולים בוא גד!!
4
גד
(מיטל: 11:32 29-06-2020)
אתה הברכה והקמע של כל קבוצה ששיחקת בה... אלוף עולם ♥️♥️♥️♥️
5
גד עובדיה
(מעריצה: 11:35 29-06-2020)
שחקן מספר 1 אין כמוך
6
ביזבוז
(מאמן דרומי: 19:05 29-06-2020)
שחקן מבוזבז שיכל להגיע רחוק אבל גם בליגות הנמוכות הוא עשה חייל בהצלחה ילד...

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?