האדיה: "עשינו הכנות מקסימליות לקראת המפגש"

מוכן למשחק. אדהם האדיה (ספורט 5) מוכן למשחק. אדהם האדיה (ספורט 5)
מאמן הפועל כאוכב מגיע דרוך לקראת המשחק מול הפועל מרמורק כאשר קבוצתו תגיע בהרכב חסר ללא עבד מורג'אן, סאמח סרחאן ואמיר חלאיילה

ליגה א' תגיע מחר לעוד יום דרמטי בעונה המוזרה שלה כאשר הפועל כאוכב תפגוש במשחק המבחן את הפועל מרמורק. פחות מ-4000 תושבי כאוכב אומנם כואבים את העובדה שלא יוכלו ללוות את קבוצתם, אבל יהיו ממוקדים בטלויזיה בניסיון לראות את קבוצתם מפתיעה את היריבה במחוז הדרומי.

מאמן כאוכב, אדהם האדיה, סיפר על ההכנות: "עשינו את המקסימום שאנחנו יכולים על מנת להביא את השחקנים מוכנים למשחק. אני חושב שהשחקנים שלנו מוכנים בצורה טובה".

כיצד תשפיע העובדה שיחסרו לכם שחקנים בכירים?
"זה ברור שמדובר בשחקנים משמעותיים לקבוצה והמערך שלנו ישתנה כי מדובר בשחקנים מהטובים בליגה. בכל מקרה אנחנו מאמינים בשחקנים שיגיעו כמחליפים ויקבלו הזדמנות. כל שחקן צעיר שיקבל הזדמנות ויצטרך להחזיר ונקווה להצליח".

כיצד הכושר הגופני וכושר המשחק הלקוי ישפיע?
"ברור לכולם שהכושר הגופני ישפיע אבל משחקים מסוג כזה מוכרעים על ידי רצון ומחויבות. מעבר לכך אם ניישם את תוכנית המשחק שתכננו אז אפשר לעשות הפתעה ולנצח".

יש חשש שבכל זאת המשחק יגיע להארכה ופנדלים?
"אני בכלל לא חושש כי השחקנים מוכנים היטב מבחינה גופנית ועבדו קשה עם מאמן הכושר שעשה עבודה טובה. לא לשכוח שגם הקבוצה השנייה תבוא בקשיים האלה ככה שזה לא יהווה תירוץ".




 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
המאמן הכי גרוע בליגה
( גיא: 22:26 29-06-2020)
יכול לאמן נוער
2
משחק שלא יקבע כלום בני לוד בשתי דרגות מעלהם...ובכושר משחק למרות הבידוד מקורונה שנכפה עליה.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?