בחמישי: טורניר הדרום יוצא לדרך

כל הקבוצות המשתתפות כל הקבוצות המשתתפות
טורניר יחיד מסוגו עתיד להתקיים השבוע בימים חמישי ושישי בבאר שבע יחד עם 12 קבוצות מהליגות הנמוכות

הטורניר פתוח לשחקנים פעילים בלבד מליגות א',ב', ג' ולקבוצות מליגת החופים. במשחקים ישתתפו 12 קבוצות מכל רחבי הארץ, כאשר חלקן יתארחו במלונות בב"ש ונראה כי צפויה חגיגת כדורגל יוצאת דופן בבירת הנגב בשבוע הבא.

מי שיזם את הטורניר הוא שמעון אלקבץ, השופט הבכיר הראשון שהניח את המשרוקית והחל לבעוט במדי הפועל ירוחם מליגה ב' דרום ב'. אלקבץ בעל רזומה מכובד בטורנירי הקטרגל, בין היתר מוביל את קבוצת יחידת נחשון כקפטן הנבחרת באליפויות בינלאומיות לכוחות הביטחון.

אלקבץ התייחס לטורניר שבפתח ומסר לדאבל פס: "קודם כל עוקץ לי שאני לא משחק בטורניר כי אני אהיה עסוק בלנהל אותו, אבל אין ספק שיהיה מיוחד לראות את שחקני הליגות הנמוכות רגע לפני שמתחילה העונה. ה טורניר ייחודי שאין לי ספק שיעניק חווית צפייה לכל מי שיצפה בו בשידורים החיים בפייסבוק".

אחת הקבוצות הבולטות שתגיע לטורניר היא הפועל אשקלון מליגת החופים בראשות האיש החזק, קובי סויסה, עם סגל שחקנים נוצץ ומבטיח בדמותם של עידן צרור, אדיר דנין, יחיאל צגאי ואורי כהן.

גם קבוצת החופים הותיקה ראש העין בראשות כוכב החופים, צחי אילוז, כמאמן/ שחקן מגיעה בכל הכוח עם השחקנים אור אילוז, אופק יפרח, חמדה ג'יבארין ודודי הלל.

הולכת להיות לנו חגיגה של כדורגל, ומה שבטוח זה שיהיה מעניין.




 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
את כל המשחקים נעביר אליכם בשידור חי, מתחילים בחמישי בשעה 13:00, מסיימים את כל עולות הבתים בסביבות 22:00, נפגשים שוב בשישי בתשע וחצי ומכתירים אלופה בסביבות שתיים @sportilim בפייסבוק יעבירו את המשחקים עם שדר הליגה הלאומית ברדיו קול רגע - תמיר ירדן
2
ניתן להערכה
(מאמן דרומי: 20:53 30-06-2020)
שמעון היקר כל הכבוד על היוזמה תמיג הייתה אנושי כל הכבוד על היוזמה
3
השתגעתם??
(יקי: 09:33 01-07-2020)
זה נגד ההנחיות של משרד הבריאות!!!
4
פחימה המלך מספר 1
(צחי: 05:29 02-07-2020)
דרך אגב בעל הבית ויוזם הטורניר לתיקון זה רועי פחימה ולא אחר בעל אתר דרום לייב הליגות הנמוכות הוא זה שנתן לאלקבץ רק תפקיד בטורניר . פחימה אם לא הוא אין כדורגל בכלל כל הכבוד לך מודים לך ומאוד מעריכים את כל העבודה שעשית בתקופת הקורונה לעשות את הטורניר
5
משחק מבחן
(אדן יעקב: 11:07 26-09-2020)
משחק המבחן עליה לליגה ב" נדחה מספר פעמים מכבי השקמה קיימה אמונים במשך מס" חודשים.מגיע לנו פיצוי כספי בגין הוצאות שוטפות.אנו מבקשים להעלות את שתי הקבוצות ללא משחק מבחן.ולנהוג לפנים משורת הדין במקרה החריג האמור.שנה טובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?