הישאם כיוואן: "במג'דל כרום יש הרבה ילדים שיהיו כוכבים וחובה לבנות להם אצטדיון"

חזר הביתה. הישאם כיואן (מחסאן נסאר) חזר הביתה. הישאם כיואן (מחסאן נסאר)
השחקן ששיחק שנים רבות בשתי הליגות הראשונות ירד בשנה שעברה לליגה ב' ועזר לקבוצה לעלות לליגה א' ביחד עם חברו המאמן, חאתם כריים

הקשר הישאם כיוואן גדל במג'דל כרום והפך לאחד השחקנים המוכשרים שיצא מהיישוב, כאשר עבר להפועל חיפה שם שיחק ברוב הקריירה אך לאחר מכן עבר באחי נצרת ולבני לוד, ובעונה שעברה בחר לרדת לליגה ב' להפועל מגדל כרום עמה עשה עונה אדירה והעלה את הקבוצה לליגה א'. גם בעונה הקרובה יישאר הקשר המוכשר בקבוצה מעיר מגוריו ובראיון מיוחד ל"דאבל פס" מספר על הקושי בירידה לליגות נמוכות ומה הוא חושב על דור העתיד בעירו.

איך אתה מסכם את העונה האחרונה?
"באופן אישי עשיתי צעד לא קל לרדת מליגת העל לליגה ב' ולקחתי את זה קשה בהתחלה אבל התגברתי על זה והאמנתי שהגעתי לקבוצה טובה, רציתי לעזור להם במאבק העלייה ואני שמח שעשינו זאת. כבר שהגעתי ראיתי שבנו כאן קבוצה חזקה וטובה ואני שמח שעשינו עבודה טובה".

הקבוצה מהעונה האחרונה מספיק טובה לליגה א'?
"זה לא התפקיד שלי לקבוע את העונה הבאה במיוחד שיש לנו הנהלה טובה ומאמן מצוין אבל אני חושב שיש לנו בסיס טוב וצריך לצרף שלושה שחקנים שיחזקו אותנו כי בלי זה יכול להיות שזה לא יספיק".

כיצד הקורונה תשפיע על הליגה?
"אני חושב שהשחקנים כבר נפגעו מהקורונה וזה יישפיע גם בעונה הבאה. אם לא נשחק אז לא נקבל כסף וכבר מחודש אפריל אנחנו בבית וזה משפיע מקצועית. בעלי הקבוצות יקצצו והקבוצות יורידו את התקציבים".

מה המטרות לעונה הבאה?
"לבנות קבוצה טובה שתתקע יתד בליגה א'. נהיה קבוצה טובה והציפיות שנסיים באמצע הטבלה ובעיקר נהנה מכדורגל. מצפה לנו עונה קשה עם ארבע יורדות וזה לא פשוט אבל נישאר בליגה".

כיצד תתמודדו עם עונה ללא מגרש ביתי?
"קודם כל עלינו ליגה ללא מגרש ביתי וגם בעונה הבאה לא יהיה לנו מגרש ביתי. אני חושב שזה הזוי שהיו לא מעט כוכבים במגדל כרום שהגיעו לרמות הגבוהות כמו אחמד סבע ודיא סבע וגם כעת יש ילדים שיהיו כוכבים בכדורגל וחובה שיהיה לילדים האלה אצטדיון ביתי".

לסיום איך היחסים עם המאמן חאתם כראיים?
"ראשיתי הוא היה חבר שלי והרבה בזכותו הגעתי לקבוצה. הוא מאמן מצוין ואני שמח שיצא לי לשחק אצלו".



 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?