דויד מרטן: "כולם חשבו שהכח תילחם על ירידה אבל היינו חצי עונה ללא הפסד"

עבר לאתגר חדש. מרטן (דאפר מחאמיד) עבר לאתגר חדש. מרטן (דאפר מחאמיד)
אחת הקבוצות המפתיעות בעונה האחרונה הייתה הכח רמת גן וזאת הרבה בזכותו של המאמן, דויד מרטן, שהקיץ הפתיע וחתם כמנהל מקצועי בשמשון כפר קאסם

לא מעט ההעברות נעשו בקיץ הזה אבל נראה שההעברה המשמעותית ביותר הייתה דווקא על הקווים כאשר המאמן, דויד מרטן, שהצליח בהכח רמת גן בחר לעבור דווקא לשמשון כפר קאסם שם ישמש כמנהל מקצועי וינסה ביחד עם כפר קאסם להוות פייט לאדומים אשדוד על עליית ליגה.

בתחילה נזכר מרטן על העונה בהכח רמת גן ואמר: "כולם חשבו שנילחם נגד הירידה בתחילת העונה ולאט בנינו סגל צעיר עם הרבה שחקנים שעבורם זוהי הייתה שנה ראשונה בבוגרים והתחברנו נכון ועד מחזור 17 היינו ללא הפסד. חוסר ניסיון ועוד כמה דברים גרם לחוסר יציבות וחזרנו לעצמנו לפני הקורונה וזה נעצר".

איך הגעת לשמשון?
"כבר בעונה שעברה היינו בקשר עם אייהב ואיסמעיל סרסור וראיתי אנשים עם תשוקה ושמרנו על הקשר במהלך הפגרה וכאשר הסבירו לי על השאיפות לעונה הקרובה אז פחות מ24 שעות חתמתי בקבוצה".

סימנו את אדומים לעלייה אבל גם אתם אמורים להיות בצמרת הגבוהה?
"שמשון כפר קאסם רוצה לשאוף הכי גבוה ואומנם אנחנו רואים את אדומים אשדוד שבונה את עצמה נהדר עם יובל נעים על הקווים וגם חולון בונה קבוצה איכותית אבל גם אנחנו בשקט ובלי הרבה דיבורים בונים קבוצה טובה ובעיניי ליגה א' תהיה מאוד מעניינת בעונה הקרובה".



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הכח רמת גן
(אחמד: 20:14 21-07-2020)
רמת גן לא משלמים כסף לשחקנים לא מחבדים בושה
2
הכח רמת גן
(משה : 10:54 21-07-2020)
חבל היתה אהוד לא הכל כסף בחיים
3
שמשון? לך לישון
(אבי: 21:45 21-07-2020)
רודף אחר הכסף השחור
4
הכח
(יהודה : 22:11 21-07-2020)
חבל אל הכח של 1973 הימים לא יחזרו חבל

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?