עיסא נוג'ידאת: "לדעתי נכון היה להתחיל את הליגה במועד המקורי"

מקווה לליגה א'. עיסא נוגידאת (דאפר מחאמיד) מקווה לליגה א'. עיסא נוגידאת (דאפר מחאמיד)
המאמן שרשם עלייה עם בני ערערה מקווה לרשום עלייה נוספת עם מכבי ריינה, שמצידה מקווה לקבל כרטיס לליגה א' בשל האיחוד בין מכבי צור שלום ועירוני קריית אתא

מאמן מכבי ריינה, עיסא נוגידאת, עבר את אחת העונות המרתקות בקריירה שלו כאשר התחיל בערערה אותה העלה בצורה אדירה לליגה א', וסיים את העונה במכבי ריינה שהצליח להחזיר אותה למסלול הניצחונות אך העלייה נקטעה לו רק בגלל התפרצות הקורונה.

לאחרונה מקווים בריינה שהקבוצה בכל זאת תגיע לליגה א' וזאת בגלל האיחוד בין מכבי צור שלום לעירוני קריית אתא. ראוי לציין, כי הודעה כלשהי מההתאחדות טרם הגיעה אבל בריינה בטוחים בעלייה. בראיון מיוחד מספר נוגידאת על העבודה השונה בערערה לבין ריינה והמשימות לעונה הבאה.

אפשר להגיד לך מברוק על העלייה או שזה עדיין לא סופי?
"ראשית תודה רבה לך. אחרי האיחוד הסופי בין קרית אתא וצור שלום אנחנו בעזרת השם נשחק בשנה הבאה בליגה א'. אני שמח מאוד כי מגיע לנו ובכלל מגיע לכל הכפר, להנהלה לשחקנים".

הגעת לקבוצה באמצע העונה כשהיא דורגה במקום השמיני והצלחתם לעשות רצף של 12 ניצחונות. מה השינוי שעשית בקבוצה?
"נכון הגעתי באמצע העונה והקבוצה הייתה בתקופה לא טובה בכלל מבחינה מנטאלית והביטחון של השחקנים שאף לאפס. הצלחתי להרים את השחקנים מנטאלית ולהחדיר להם הרבה מוטיבציה שהם יכולים והדגשתי שצריכים להסתכל ולהתרכז רק על המשחק הקרוב. ניצחון ועוד ניצחון ותוך כדי תנועה הקבוצה התחברה טוב והשחקנים התחילו להפגין יכולת גבוהה בכל משחק וברוך השם הצלחתי לחבר 12 ניצחונות רצופים מה שהביא את הקבוצה למקום השני מרחק שתי נקודות מהמקום הראשון ואז הפסיקו את הליגה 5 משחקים לפני תום העונה בגלל הקורונה כאשר אחד המשחקים היה אמור להיות מול המוליכה מפרדיס".

זאת יכולה להיות עלייה שנייה ברציפות כאשר עונה קודם לכן עלית עם ערערה ועכשיו אולי עם ריינה?
"כל עלייה יש לה את המיוחדות שלה ויש לה את הטעם שלה, שתי העליות באו בדרך מאוד קשה ובכך הן הפכו למתוקות יותר והרגשה נפלאה. לפני שנה בערערה עליתי דרך משחקי הפליאוף עם סגל שחקנים צעירים מוכשרים עם לב גדול בתקציב צנוע מאוד וכולם יודעים כמה קשה לעלות דרך משחקי הפליאוף . עם ריינה היה קשה מאוד מאוד , לא קל לבוא באמצע העונה ולקחת קבוצה מרוסקת מנטאלית וגופנית ומקצועית ורחוקה מאוד מהמקום הראשון ותוך כדי תנועה להתקדם בטבלה ולהשתפר ממשחק למשחק ולחבר 12 נצחונות רצופים ולהגיע למקום השני".

מה דעתך על החלטת ההתאחדות לדחות פתיחת הליגות החובבניות לחודש אוקטובר?
"את האמת במצב הבריאותי היום ובמצב הקורונה כל החלטה לא תהיה כל כך נכונה. לדעתי היה צריך להתחיל את הליגה במועד שהיה וצריך לחיות עם זה ולהיות ממושמעים להוראות משרד הבריאות כי לדעתי אם ליגה לאומית משחקים אז ליגה א יכולה".

רואים שהשנה אתם בונים קבוצה טובה. מה המטרות שלכם?
" בניתי תלכיד חזק מאוד שמורכב משחקנים מנוסים וצעירים. אני מאמין שנהיה קבוצה חזקה ,אטרקטיבית ותוססת שתשחק כדורגל איכותי מאוד שהאוהדים ייהנו ממנו".

השנה יהיו 4 יורדות מליגה א'. אתה לא חושש שהקבוצה לך לא תצליח לשרוד?
"את האמת אני אוהב להציב לעצמי ולקבוצה מטרות קטנות לטווח קצר ולאט לאט להגיע איפה שאני רוצה שנגיע אני מאמין שאנחנו נהיה קבוצה חזקה מאוד שתסיים בפלייאוף העליון".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מאמן ענקקק
(איש מקצוע: 10:17 26-07-2020)
חברה המאמן הזה עושה בית ספר לכולם!! איש כדורגל משכמו ומעלה, מכלום הוא יעשה קבוצה טובה תעריכו אותו.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?