האס של עוספיה: סאמר אבו סעדה

חלוץ מצוין. סאמר אבו סעדה (דוברות מכבי עוספיא) חלוץ מצוין. סאמר אבו סעדה (דוברות מכבי עוספיא)
מכבי עוספיה סימנה מטרה, והיא תתמודד על העלייה לליגה ב' העונה כאשר היא תעשה זאת הרבה בזכות החלוץ המצוין שגדל במכבי חיפה ושיתף פעולה גם עם אייל ברקוביץ

מכבי עוספיה ממשיכה להרשים במשחקי האימון, ואתמול עוד לפני הסגר זכתה בניצחון 3:6 מול צעירי חיפה. את השערים לזכות עוספיה כבשו מוחמד מהדאוי, סאמר אבו סעדה, עומרי מלק, דותן נומברג ועומרי טוויל סיים עם צמד.

אחרי הניצחונות 2:9 מול מכבי קריית ים ו 0:5 מול קבוצת הנוער של הפועל חיפה, כאשר בתווך הקבוצה הפסידה בחוץ 4:2 לכפר קרע מליגה ב,' בקבוצה משוכנעים שהמגרש הביתי יהיה השנה 'המבצר' בדרך לעלייה לליגה ב'. כוחה של הקבוצה העונה הוא בכך שרובו ככולו של הסגל נבנה על ידי שחקני מקומים.

מדובר בחזון של הבעלים של הקבוצה, ראיד זאהר, וחיד זאהר,מהראן לאלה ווליד שרוף, ששואפים לראות קבוצה שמורכבת משחקנים מקומיים, דבר שיחזיר את הזהות לכפר ולאוהדי הקבוצה. לשם המטרה עוספיה צירפה גם את המנהל המקצועי, דורון בן דור, ששואף לעשות עלייה שלישית.

אחד השחקנים היותר חשובים במערך של המאמן המעורך שיבל לאלא הוא הקיצוני המהיר, סאמר אבו סעדה, שהתחנך וגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ומשם עבר לידיו של אייל ברקוביץ' בנשר. אבו סעדה נחשב לשחקן חזק ומהיר שידוע בפריצותיו מהכנף.

אבו סעדה התייחס לפרוייקט של עוספיא ואמר: "בונים כאן משהו טוב כאשר המטרה המוצהרת היא לעלות לליגה ב'. אני באופן אישי שואף ורוצה לסייע לקבוצה להגשים את החלום. אני מקווה לעונה טובה בה אוכל לסייע לקבוצתי ולעשות את המוטל עלי. אני עובד מאד קשה באימוני טרום העונה וחשוב שנגיע מוכנים לליגה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בהצלחה
(הפועל דלייה: 00:07 20-09-2020)
שחקן מצויין שכל קבוצה תרצה שחקן כזה מהיר משחק בכנף עם שתי רגליים...בהצלחה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?