עודאי שלאעטה: "לא קיבלתי הזדמנות בסכנין והחלטתי לעבור לקבוצה אחרת"

מחכה להצעה. שלעאטה (צילום: נזיה סולטאן) מחכה להצעה. שלעאטה (צילום: נזיה סולטאן)
הקשר המוכשר אומנם חתם לארבע שנים בקבוצה מליגת העל, אבל החליט לבחון הצעות מליגה א' ובעיקר נהנה ממשפחה ספורטיבית

בני סכנין עלתה הקיץ לליגת העל ואחת המטרות של ראשי המועדון היה לבנות את עצמה מחדש על ידי שחקני בית, כאשר אחד מהם הוא הקשר, עודי שלאעטה, שחתם במועדון לארבע שנים אך לא זכה להזדמנות ממשית בטרום העונה והחליט למצוא אתגר חדש. בראיון מיוחד מספר שלעאטה על התוכניות לעתיד, המשפחה הספורטיבית וגם נגיף הקורונה.

העונה חזרת לקבוצת האם בני סכנין אחרי ששיחקת בליגה א אבל החלטת לעזוב לפני פתיחת הליגה. למה?
"כן נכון. הושאלתי להפועל כפר כנא בשנתיים האחרונות ואני חתום לארבע שנים בבני סכנין. חזרתי בתחילת העונה הזאת וראו שיפור משמעותי ביכוללת שלי אבל לא קיבלתי הזדמנות לשחק במשחקי גביע הטוטו ולכן החטלתי לעזוב ולחפש קבוצה אחרת שאוכל להתקדם איתה ולשפר היכולת שלי עוד כדי הגיע למטרות והן לחזור לליגה הראשונה".

גדלת במשפחה ספורטיבית. האח שלך, מפלח, הוא הקפטן של בית"ר תל אביב בת -ים,  האח השני יזן משחק בנוער סכנין ואבא שלך מאמן כדורסל. יש תמיכה בבית?
"כולנו תומכים אחד בשני ומדברים על היכולת שלנו ואיפה צריך להשתפר. כמובן שהראשון שתומך הוא אבא שלי שתמיד מגיע איתנו למשחקים ומעודד ותומך בנו".

האם לפי דעתך צריך להפסיק את הכדורגל לאור המצב הקיים במדינה, ואם ממשיכים עד כמה זה ישפיע על הקבוצות?
"אני חושב שעשו נכון שהמשיכו עם הכדורגל לאור המצב לפי הנחיות משרד הבריאות ולשמור על החוקים. אני בטוח שאם היו מפסיקים את הכדורגל אז לא מעט קבוצות היו מתרסקות ובכלל הקורונה משפיעה על כלל המדינה ולא רק על הספורט. אין מה לעשות צריך להתרגל למצב הזה בינתיים בתקווה שנוכל לחזור לחיים הרגילים כמה שיותר מהר".

איפה נראה אותך משחק העונה ומה השאיפות שלך לעתיד?
"השאיפות שלי להמשיך ולהשתפר ולחזור לליגת על כמה שיותר מהר. יש כמה הצעות מליגה א אבל עדיין לא החלטתי איפה לשחק".



 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?