קבוצות ליגה א' להתאחדות: "דורשים פיצוי כספי מיידי מהמדינה"

נדחו למועד לא ידוע. שחקני שעריים (PayPerLens) נדחו למועד לא ידוע. שחקני שעריים (PayPerLens)
בעקבות הסגר הכללי גם פעילות קבוצות ליגה א' תיעצר ומועד פתיחת הליגה תידחה. ראשי הקבוצות נפגשו ודורשות חודש הכנה לפני המועד החדש

מדינת ישראל תיכנס מחר לסגר כללי של לפחות 16 ימים, כאשר הדבר משפיע ישירות על הכדורגל הישראלי והליגות הנמוכות. בקרב קבוצות ליגה א' ישנו כעס רב גם על ההתאחדות לכדורגל וגם על ראשי המדינה ששוב קבעו כי הליגה תידחה למועד לא ידוע.

כאמור הליגה שהייתה אמורה להיפתח בחודש הבא לא תיפתח ובקרב קבוצות ליגה א' דורשות לא להודיע על מועד חדש עד אשר יקבע מתווה אחד, וברור לגבי המשך הליגה וחשש לסגרים נוספים.

בין השאר נפגשו אתמול מספר יושבי ראש של קבוצות שונות בליגה השלישית, וקבעו כי ישנה דרישה ברורה של חודש אימונים מלאים לפני פתיחת הליגה וגם קבוצות ליגה א' יבקשו להימנע מהשתתפות בגביע בשל העומס שצפוי לשחקנים.

דרישה משמעותית יותר היא לגבי הפיצוי הכספי שאמור להגיע מהמדינה וגם לגבי הדרישה לקבל את תקצוב הטוטו באופן מיידי ומהיר ללא בירוקרטיה נוספת וזאת בשל כך שכל משרדי הממשלה סגורים.

אחד מיושבי הראש אמר הבוקר: "אנחנו דורשים פיצוי כספי מיידי כפי שמקבלות קבוצות בשתי הליגות הראשונות. אין שום הבדל בינינו במיוחד עכשיו כאשר כבר כמעט חודש ימים מתקיימים אימונים ושחקנים הוחתמו ושילמנו כסף גם לסוכנים. חייבים לפצות אותנו".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כדורגל פח
(צריך לסגור את הליגות הנמוכות: 12:46 24-09-2020)
אף אחד לא חייב לפצות אתכם. אם לא טוב לכם תחזירו את הקבוצה לבעלות העירייה ותפסיקו לבכות .
2
כסף
(גלזר אבי: 14:25 24-09-2020)
כתבתי כבר כי כל עוד ליגה א מוגדרת כליגת חובבים כך גם התייחסות של משרד הספורט וההתאחדות . לדרוש כסף זה דבר קל . לנהל עם שכל זה יותר קשה . במידה והקבוצות יקבלו פיצוי כספי הוא יספיק לקניית פיצוחים לשבת במקרה הטוב . כספי השיטור מליפני שנתיים כבר קיבלתם ?
3
שבו בשקט
4
זכותם המלאה
(מוסא אבו אלהיגא : 14:16 25-09-2020)
קחו בחשבון שחלק מהקבוצות החתימו שחקנים על חוזים ולאותם שחקנים יש משפחות וילדים לפרנס. קחו בחשבון שעצרתם את הליגה אשתקד ומנעתם מהם להמשך המאבק עד תום העונה.בזמן שיש קבוצות שהשקיעו כספים לצורך המאבקים. לזה יש מחיר כבד... ודרוש פיצוי
5
איו כדורגל
(לרמן: 07:19 26-09-2020)
ליגות נמוכות שישארו בבית שלכם איו צורך בליגה חובבנים שחקו בפראק עדיף תחסכו לקבוצות
6
ליגה א זו ליגה חובבנית
(רונן: 10:56 26-09-2020)
ליגה א זו ליגה נהדרת אבל עדיין בהגדרה שלה חובבנית. עם יש בעלים שמוכן להשקיע אז שייקח סיכון כי זו לא העבודה שלו אלא יותר שיגעון. הבעלים סביר להניח לא מושך משכורת אלא משלם לשחקנים ולסגל. מי שיכול לממן קבוצה בליגה א אז סבבה ומי שלא שייתן אותה לעיריה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?