הנהלת דימונה הוחלפה: "אושר תקציב לעונה הקרובה"

יש הנהלה חדש. אוהדי דימונה (מוטי קדוש) יש הנהלה חדש. אוהדי דימונה (מוטי קדוש)
לאחר מחלוקות שנמשכו במשך שבועות רבים, עבר מועדון הכדורגל של דימונה לידי ההנהלה החדשה תחת חסותו של ראש העירייה, בני ביטון

חוסר וודאות גדול היה בשבועות האחרונים סביב העולה החדשה לליגה א', מועדון ספורט דימונה, וזאת כיוון שהיו מחלוקות גדולות בין ההנהלה הישנה שהעלתה את הקבוצה לליגה א' לבין ההנהלה החדשה שקיבלה לאחרונה חסות מראש העירייה, בני ביטון, להוביל את הקבוצה מהעונה הקרובה. לאחר דיונים רבים יצאה ההודעה הרשמית לפיה ישנה הנהלה חדשה לקבוצה. בהודעה נכתב:

"אוהדים יקרים.
אנו שמחים לבשר לכם שהושלמה העברת הקבוצה להנהלה החדשה.
הבשורה הגדולה היא שאושר תקציב ראוי לעונה הקרובה! תקציב שאמור לעזור לנו לעמוד בכל יעדי הקבוצה, אנחנו נמצאים בתקופה מאוד מאתגרת בעקבות הקורונה אך עם זאת אנו לא נשקוט ונמשיך במלוא המרץ להכין את הקבוצה לליגה א. אנו ההנהלה החדשה שמנו לדגש את הקשר האישי איתכם האוהדים ואנו רואים חשיבות עליונה בשיתוף פעולה פורה בכל הקשור לקבוצה והכי חשוב שקיפות מלאה.

בימים אלו אנו שוקדים על תכנית עבודה מסודרת, ניפגש עם המאמן ונשמע ממנו את דרישותיו המקצועיות עבור הקבוצה. כאן חשוב להדגיש בשונה משנים עברו השיקול היחידי להחתמת שחקנים יהיה השיקול של הצוות המקצועי ! אנחנו כהנהלה מטרתנו היחידה להביא שקט תעשייתי וסביבת עבודה ראויה לצוות המקצועי, ומנגד הצוות המקצועי אמור להביא תוצאות.

אוהדים יקרים, כאן המקום להודות לראש העיר בני ביטון למ"מ ארמונד לנקרי ולמחזיק תיק הספורט אסי איפרגן ללא התעקשותם מתוך אהבה לקבוצה וכיבוד האוהדים מהלך זה לא היה יוצא לפועל, על זה תודתנו נתונה להם ואנו מקווים שנחזיר להם בהישגיות וניצחונות על המגרש.

כמו כן אנו רוצים להודות להנהלה הקודמת
אבי עובדיה
אלי בן שמחון
יהודה שריקי
תודה לכם על עבודתכם עבור המועדון.

עבורכם האוהדים ניתן להתעדכן בכל עת בעמוד הרישמי של הקבוצה ואנא מכם התאזרו בסבלנות, אין לנו ספק שנעמיד קבוצה ראויה שתתבסס בליגה. בהצלחה לדימונה!
עיר קטנה קבוצה גדוללללה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בושה
(אחד שמכיר: 11:00 05-10-2020)
בושה זו מילה עדינה בהצלחה לדימונה גם לטייל שנה זה נחמד...
2
תגובה
(יחיאל : 15:00 05-10-2020)
תגובה שופטים במעשים להגיד בושה עוד לא הזמן יעשה את שלו בהצלחה להנהלה החדשה ההנהלה הקודמת במיבחן התוצאה עלו ליגה בסטיל כדורגל יפה אבל מאכשיו יוצאים לדרך חדשה
3
מספיק עם בזבוז התקציבים לכדורגל
(ואנחנו ליאב: 20:58 05-10-2020)
רוצים יותר מגרשים ותשתיות וניקיון

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?