'לא ניתן לסגור אותנו': פיראס עוואד מדבר

מבין את חשיבות האימונים. עוואד (צילום: ולדי מויסייב) מבין את חשיבות האימונים. עוואד (צילום: ולדי מויסייב)
עתיד הליגות הנמוכות עומד על הפרק ושחקני הקבוצות השונות מביעים את מחאתם נגד ההשבתה מתוך תקווה לחזור בקרוב לכר הדשא

 יותר מעשור מסקר אתר "דאבל פס" את הליגות הנמוכות מתוך רצון לתת הערכה וכבוד לליגות הנמוכות. כבר שבעה חודשים שהליגות הנמוכות נמצאות בהשבתה מלאה והשחקנים חוששים לעתידם הכלכלי והמקצועי. פרוייקט מיוחד מביא את מחאתם של השחקנים ודרך הפעולה לקראת החזרה המהירה להינות ולדבר על כר הדשא.

קשרה המצוין של מועדון ספורט דימונה, פיראס עוואד, התייחס לתקופה האחרונה: " תקופה לא פשוטה לכולנו, היעדר המסגרת והישיבה בבית קשים לכולם. הקבוצה שלנו הייתה במגמת עליה וכבר ציפינו לפתוח את העונה החדשה בליגה א' עם המון מרץ ורצון להוכיח שמקומנו בליגות הגבוהות. לצערי זה לא קרה ובינתיים עדיף להתרכז בדברים הטובים שמביאה איתה התקופה הזו ולנסות לנצל את הזמן הפנוי שנכפה עלינו למנוחה אמיתית ואגירת כוחות מחודשים".

איזה מתווה היית מציע לליגות הנמוכות?
"כדורגל לוקח חלק חשוב בחיינו ומקור פרנסתם של כל השחקנים בלי יוצא מן הכלל".

אין חשש שהליגות הנמוכות לא ייפתחו?
"כמובן שיש חשש כזה. כולי תקווה שיבינו שהעונה הזו שונה ויצליחו למצוא פתרון מתאים ולא יוותרו על פתיחת הליגה".

עד כמה המשבר פגע בך באופן אישי?
"מי שיודע אז לשחקני כדורגל כל יום הוא קריטי ללא אימון וזה משפיע על העתיד בכל הכיוונים. באופן אישי אני חושב שהקורונה קטעה לי כושר מצוין. הרגשתי ממש טוב גם בפן המנטאלי וגם בפן הגופני. מצפה כבר לחזור ולהנות מהכדורגל כמו שכולנו יודעים".



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
החיים חשובים יותר
(אלי כהן: 19:45 17-10-2020)
כמו שאתם רואים אין עדיין תרופה וכל עוד לא מצאו תרופה לדבר הלא ברור הזה איף תוקף את מי הוא תוקך ומבלבל את כולם אז צריך סבלנות כי מי שמת לו מישהו מהקורוה מבין שהוא מסוכן והורג אז טיפה סבלנות כולנו אוהבים כדורגל ומיתגעגעים לשחק וזה לא הזמן גם אים ירדה ה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?