חנא פרהוד: "אני לא מצליח להבין את ההחלטות ההזויות בכדורגל"

זועם על מקבלי ההחלטות. פרהוד (אחמד עוויסאת) זועם על מקבלי ההחלטות. פרהוד (אחמד עוויסאת)
בלעדי. מאמן שפרעם מתקשה לעכל את העובדה ששלושת הליגות הראשונות קיבלו אישור חזרה לאימונים וקבוצות ליגה ב' וג' נמצאות ללא מתווה וללא שום תקווה לחזרה

איחוד בני שפרעם הייתה אחת הקבוצות המעניינות בליגות הנמוכות בקיץ האחרון כאשר הקבוצה החתימה כוכבי על כמו אעהד עזאם, עלי חטיב ופיראס מוגרבי כאשר תחת המאמן חנא פרהוד יש תקווה לעלות תוך שנה אחת לליגה א' אך הקורונה באופן כללי והסגר האחרון גורמים לראשי המועדון להתקשות ולהבין מתי הקבוצה תחזור לפעילות.

קבוצות ליגה לאומית וליגה א' קיבלו אישרו לחזור לפעילות ואילו טרם ברור מתי זה יקרה בליגות ב' וג' והדבר גורם לאכזבה גדולה אצל המאמן חנא פרהוד.

איך אתה עובר על התקופה הזאת?
"אין ספק שזה התקופה הכי קשה שיכולה לעבור על ספורטאי ומאמן כדורגל אחרי חודש אינטנסיבי של אימונים ומשחקי אימון והקבוצה נראתה פנטסטי ופתאום עוצרים אותנו זה הכי קשה שיכול להיות לכל קבוצה".

מה אתה חושב על זה שרוצים להחזיר את ליגה א' ואתכם לא?
"אני לא חושב שזה צעד נכון ונבון, או שכולם חוזרים או שכולם לא כי כל שחקן כדורגל הוא בן אדם והבריאות קודם להכל. שחקן ליגת על אותו בן אדם כמונו ויש אנשים שמתפרנסים בליגה שלנו בצורה שלא מביישת אף משכורת מהרבה שחקנים שמשחקים בליגת על".

כלפי מי הכעס שלך?
"אני לא כועס אבל אני לא מצליח להבין את ההחלטות ההזויות של אותם לוקחי ההחלטות. תאמין לי שאין הבדלים בין ליגה א' לליגה ב' בשום דבר, ויש קבוצות בליגה ב' שהן מקצועית וניהולית יותר טובות מליגה א'. יש קבוצות בליגה ב' שיכולות להילחם על עלייה מליגה א' ללאומית אז איפה ההיגיון פה??".

לא עובר לכם בראש לוותר ולשחרר את כולם?
"האמת עובר לי המון דברים בראש אבל אני בטוח שכל מי שקורה את הראיון מבין שאין הבדלים בן אדם לאדם. בריאות זה לכל אדם ולא משנה באיזה ליגה הוא משחק אם פותחים פותחים לכולם ולא סוגרים שייסגרו את כולם. זה שאני מאמן בליגה ב' זה לא אומר שום דבר, יש הרבה מאמנים כמוני שמאמנים בליגה ב' שמקומם בליגה גבוהה יותר ומתפרנסים בכבוד מהמקצוע אז אני מקווה שמה שרשמתי יגיע לאוזני מקבלי ההחלטות".

עד מתי תחכו למתווה?
"מחכים עד שיהיה החלטה ראויה לכולם ומקווה שיתחשבו בשחקנים שמפרנסים את המשפחות שלהם בליגה ב'. היום בליגה ב' משחקים שחקנים לא פחות טובים מהרבה שחקנים שמשחקים בליגות הבכירות ויש הרבה מאמנים שמאמנים בליגה ב' שמקומם בליגה יותר גבוהה. לסיום בריאות לכולם".



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הלחטות ההזויות בכדורגל
(ינון: 09:22 18-10-2020)
פעם ראשונה שאני מסכים איתך
2
צודק מאה אחוז
(טיראי: 09:43 18-10-2020)
כמה שאתה צודק הפעם
3
כל מילה בסלע!
(יוסי: 13:34 18-10-2020)
4
חנה
(אריל: 11:52 19-10-2020)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?