ההתאחדות פרסמה מתווה, הקבוצות זועמות: "מנותקים מהמציאות"

המתווה של ההתאחדות המתווה של ההתאחדות
ההתאחדות לכדורגל פרסמה מתווה לפיו שחקני ליגה א' יוכלו לפתוח את האימונים תחת בידוד מלא. ראשי המועדונים: "לא מתאים לנו ודורשים את מתווה לליגה"

לאחר מספר ימים של בדיקות פרסמה היום ההתאחדות לכדורגל את המתווה של קבוצות ליגה א' לחזרה באימונים. על פי המתווה כל קבוצה תמנה 'מנהל קורונה' ורופא יהיה נוכח בכל אימון, כאשר השחקנים והצוות שיקחו חלק באימונים יישארו בבידוד ויוכלו לצאת רק לאימונים ולמשחקים, ולכן הם לא יוכלו להתנהל באופן שוטף במדינה.

בין השאר מחויבות הקבוצות לחתום על המתווה ולהתחיל את האימונים באופן מיידי. למעשה מדובר במתווה דומה לשתי הליגות המקצועניות- ליגת העל והליגה הלאומית.

בקבוצות ליגה א' זעמו על המתווה וטענו כי מדובר במתווה שלא יתקבל בקבוצות מהליגה השלישית, כאשר חלק גדול מהשחקנים ולבטח מהצוות המקצועי והניהולי עובדים בעבודה נוספת ולא יסכימו לעזוב את עבודתם.

"נראה כי זהו מתווה שמראה שההתאחדות מנותקת מהמציאות" אמר אחד מבעלי הקבוצות. בנוסף ראשי קבוצות דורשים לקבל באופן מיידי מתווה לקיום הליגה והמועדים עד לסיום העונה.

"לא יכול להיות שנתחיל את האימונים ונשלם לאוהדים ובעוד חודש או חודשיים יחליטו שהליגה לא תתקיים. אלו הוצאות כבדות שההתאחדות צריכה לתת את הדעת על כך" אמרו במועדוני ליגה א'.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
רציתם קיבלתם
(צבועים: 16:37 20-10-2020)
בכיתם ,רציתם כמו ליגה לאומית.אמרתם שלא פחות מקצוענים ואנשים מתפרנסים רק מכדורגל...קיבלתם עכשיו שבו בשקט וחכו שיגמר המגפה.קבוצה שלא תופיע למשחק שתיקנס....
2
התאחדות לכלום
(ישראל: 19:04 20-10-2020)
הם נתנו מתווה לפירוק ליגה א האם שחקניי ליגה לאומית עזבו את עבודתם והתחייבו רק לכדורגל? הרבה שחקנים בליגה זו עובדים בעבודה נוספת לכו לבדוק או שבעצם האינטרס שלכם זה לעצום את העיניים כי יש לכם אינטרס מושחתים
3
בלי טובות
(חיים: 02:52 21-10-2020)
לכו לעבוד אין כדורגל בעונה הבאה עקב הקורונה חבל לכל הקבוצות להיתאמץ הליגות לא יפתחו בעונה הבאה במיוחד בליגות הנמוכות לכו לעבוד עושקים את הקבוצות
4
תחזית
(מרמורקי מודאג: 16:30 23-10-2020)
אין כדורגל,בשביל מה הרי אסור לקהל להגיע,לכו תעבדו יא עוקצים .חלס מי ימממן לכם משכורות אם אין קהל

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?