'לא ניתן לסגור אותנו': ספואן זועבי מדבר

דורש מקצוענות. ספואן זועבי (דאפר מחאמיד) דורש מקצוענות. ספואן זועבי (דאפר מחאמיד)
עתיד הליגות הנמוכות עומד על הפרק ושחקני הקבוצות השונות מביעים את מחאתם נגד ההשבתה מתוך תקווה לחזור בקרוב לכר הדשא

יותר מעשור מסקר אתר "דאבל פס" את הליגות הנמוכות מתוך רצון לתת הערכה וכבוד לליגות הנמוכות. כבר שבעה חודשים שהליגות הנמוכות נמצאות בהשבתה מלאה והשחקנים חוששים לעתידם הכלכלי והמקצועי. פרוייקט מיוחד מביא את מחאתם של השחקנים ודרך הפעולה לקראת החזרה המהירה להינות ולדבר על כר הדשא.

קשר הפועל בועיינה, ספואן זועבי, התייחס לתקופה האחרונה: "התקופה הזאת קשה. כל שחקני הכדורגל מתקשים לעבור את זה כי זה לא דבר שאנחנו רגילים אליו ומכריחים אותנו לא להתאמן כאילו אנחנו 'הבעיה' וזה מעצבן וכואב. נמאס לנו לשבת עוד בבית בלי כדורגל".

איזה מתווה היית מציע לליגות הנמוכות?
"אני חושב שיש המון פתרונות בטח שחלק מהשחקנים עובדים בעבודה נוספת. אני בכלל חושב שאם שחקן שמכבד את עצמו ורוצה להגיע לרמות הגבוהות אז הוא לא יכול לעבוד בעוד עבודה כי ככה לא שומרים על רמת מקצוענות. יש הרבה שחקנים מוכשרים שהיו בליגה גבוהה יותר שמגיעים לליגה א' וצריך להפוך את הליגה הזאת למקצוענית, ולדעתי יותר מ-70 אחוז מתעסקים רק בכדורגל אז אפשר לעשות מתווה כמו בליגות המקצועניות. לא נטייל ולא נביא קורונה על עצמנו".

אין חשש שהליגות הנמוכות לא ייפתחו?
"אני לא מאמין שהליגה לא תתקיים, זאת יכולה להיות מכה קשה וכתם לכל החיים למי שייקח את ההחלטה הזאת וישאיר שחקנים רבים בבית ללא כדורגל וללא פרנסה. עדיף שיקחו לנו את החיים הרגילים ולא את הכדורגל. אני סומך על ארגון השחקנים שייעשו את הכל עם ההתאחדות לכדורגל בכדי לקיים את הליגות".

עד כמה המשבר פגע בך באופן אישי?
"ברמה האישית נפגעתי מהקורונה לבטח. ברמה המקצועית, אחרי שעשינו חודש אימונים אז חזרה נוספת תהיה קשה במיוחד לאחר שהיינו במגמת עלייה ושיפור באימונים ועכשיו הכל הלך לפח. מבחינה כלכלית אז אני לא מתבייש להגיד שכל שחקני הכדורגל נפגעים כי זה הפרנסה שלנו וכל מי שחושב שאנחנו משחקים רק עבור הכסף אז מבחינתנו עוד לפני כן אנחנו עובדים מאוד קשה בכל אימון ואימון".




 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?