'לא ניתן לסגור אותנו': דניאל אגמי מדבר

חסר לו חמצן. אגמי חסר לו חמצן. אגמי
עתיד הליגות הנמוכות עומד על הפרק ושחקני הקבוצות השונות מביעים את מחאתם נגד ההשבתה מתוך תקווה לחזור בקרוב לכר הדשא

יותר מעשור מסקר אתר "דאבל פס" את הליגות הנמוכות מתוך רצון לתת הערכה וכבוד לליגות הנמוכות. כבר שבעה חודשים שהליגות הנמוכות נמצאות בהשבתה מלאה והשחקנים חוששים לעתידם הכלכלי והמקצועי. פרוייקט מיוחד מביא את מחאתם של השחקנים ודרך הפעולה לקראת החזרה המהירה להינות ולדבר על כר הדשא.

שחקן הפועל הרצליה, דניאל אגמי, התייחס לתקופה האחרונה: "התקופה הזו בשבילי די מוזרה, ללא שגרה וכדורגל שחסר לי כמו חמצן, מקווה שנחזור במהרה למגרשים ושהמגפה תהיה מאחורינו".

איזה מתווה היית מציע לליגות הנמוכות?
"הייתי מציע שהליגות הנמוכות יתקיימו כמו ליגת העל והליגה הלאומית מהסיבה ששרשרת ההדבקה יכולה לרוץ בכל ליגה, הנגיף לא מבדיל בין ליגות".

אין חשש שהליגות הנמוכות לא ייפתחו?
"החשש מורגש אבל המצב משתפר. ליגת העל והלאומית החלו להתאמן אני מאוד מקווה ומאמין שזה עניין של כמה ימים וגם הליגות הנמוכות יחזרו לשגרה הפסקות".

עד כמה המשבר פגע בך באופן אישי?
"אין ספק שברמה המנטאלית מאוד לא קל, אנחנו שבעה חודשים ללא משחק ליגה ולא הייתה שגרת אימונים רציפה מלבד תחילת העונה הזאת. לשמחתי בהרצליה יש אימוני זום 4 פעמים בשבוע ובנוסף אני מתאמן באופן אישי על מנת להגיע כמה שיותר מוכן מנטאלית ופיזית. מעבר לכך, אין ספק שהמצב הכלכלי לא רגיל. מאוד קשה להתנהל בחל"ת. מקווה לחזור במהרה לשגרה".



 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?