בדר ג'והג'ואה: "רוצים לחזור להתאמן אבל מחכים לאישור של ההתאחדות"

מחכה לתשובות של ההתאחדות. ג'והג'ואה (דאפר מחאמיד) מחכה לתשובות של ההתאחדות. ג'והג'ואה (דאפר מחאמיד)
יו"ר ערערה מייצג את הקבוצות הצפוניות בשיחות מול ההתאחדות ומבהיר: "אנחנו לא נגד ההתאחדות אבל חשוב לנו לסיים את העונה"

הימים האחרונים בליגות הנמוכות מאופיינים בעיקר סביב המחלוקת בין המועדונים, כאשר חלק מהקבוצות חוזרות לאימונים וחלק מהקבוצות ממתינות לתשובות ברורות בהתאחדות לכדורגל.

אחת הקבוצות שבינתיים לא חוזרות להתאמן היא בני ערערה ויו"ר הקבוצה, בדר ג'והג'ואה, מסביר: "הייתה לנו ישיבה ביום שישי בריינה שבה נכח גם נציג ההתאחדות באסם סולימאן. ראשית עדיין לא קיבלנו תשובה סופית שהליגה אכן תיפתח ב-27 לנובמבר, גם אנחנו רוצים להבטיח לעצמנו שאם יעצרו אותנו שוב אז כמו בליגה הלאומית וליגת העל נחזור לשחק ונסיים את העונה על כר הדשא".

מעבר לכך מספר ג'והג'ואה על דרישה נוספת: "אנחנו רוצים לקבל הבטחה ממשרד הספורט שגם אם חלילה לא נשחק מספיק משחקים עדיין נקבל את הכסף שמגיע לנו. בכלל אנחנו רוצים לקבל רשת ביטחון כלכלית גם מההתאחדות לכדורגל על העונה הזאת סביב הקורונה. חשוב להבין שקבוצות ליגה א' לא נגד ההתאחדות אלא עם ההתאחדות ובסך הכל רוצים מתווה שיתאים לכולם ונתחיל את העונה".

אגב יש קבוצות שחזרו להתאמן?

"נכון, וזה על אחריותם. אני רוצה להבטיח לעצמי שאני אוכל לשלם לשחקנים שלי כי מגיע להם אם הם באים לאימון ועובדים. אני מקווה שנוכל לחזור להתאמן השבוע".

ערערה נפגעה מהקורונה?

"נפגענו כי התיקצוב מהמועצה הגיע רק על העונה שעברה וסגרנו את כל החובות שלנו. ערערה לא חייבת שקל לאף אחד מהעונה שעברה, אך לצערי לעונה הקרובה עוד לא קיבלנו כלום וגם קשה לנו להביא תרומות בגלל המצב".

מה המטרה בעונה הקרובה?

"שנה שעברה הייתה שנת ניסיון שלנו בליגה א', אבל העונה יש לנו קאדר שחקנים טוב שרובו בנוי משחקנים מערערה. אני מקווה שתהיה לנו עונה מוצלחת והשאיפה להיות בחלק העליון של הטבלה".



 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?