מחנה יהודה נגד העירייה: "החזירו לנו את המגרש"

ההודעה של מחנה יהודה ההודעה של מחנה יהודה
בלעדי. בקבוצה זועמים על כך שהעירייה לא כיבדה את ההחלטה של בית המשפט כאשר החליפה מנעולים באצטדיון. מעבי: "נעשה הכל בכדי להחזיר את המגרש כמו שמגיע לנו". תגובת העירייה תובא כשתתקבל

ליגות ב' וג' עוד לא קיבלו אישור לחזרה לאימונים, אבל בהפועל מחנה יהודה כבר מנסים לפתור משבר גדול שפוקד את המגרש הביתי כאשר לטענת אנשי המועדון, עיריית פתח תקווה נעלה את המגרש במנעול חילופי.

הסיפור למעשה התחיל לפני כחודשיים, אז החליטו בעירייה לבנות בית מגורים ולאחר מכן קבעו כי ייבנה במקום בית ספר והדבר גרם לכעס בקרב אנשי מחנה יהודה.

יו"ר הקבוצה, אמנון מעבי, מספר את הסיפור: "המגרש נמצא כבר שנים רבות באחזקה שלנו ובספטמבר פנו בעירייה והודיעו כי הם בונים בניין סמוך למגרש והדבר היה אמור לחסום את החנייה של האצטדיון. לאחר מספר שבועות הודיעו בעירייה כי הם בונים שם בית ספר שהיה אמור להיבנות בתוך תחומי המגרש. לא קיבלנו את הבשורה והגשנו ערער לבית המשפט ואז באופן מפתיע גילינו שהמנעולים באצטדיון הוחלפו על ידי העירייה. לאחר דין ודברים נערך גם דיון בבית משפט השלום בראשון לציון ושם נקבע שהעירייה צריכה להחזיר לנו את המפתחות של המגרש".

מעבי המשיך: "לאחר מכן קיבלנו הודעה מהעירייה כי אם אנחנו רוצים את המפתחות חזרה אז גם כל האחזקה של המגרש תהיה על חשבוננו, דבר שלא היה מעולם. אנחנו מתכוונים לפנות לבית המשפט פעם נוספת ולהגיע עתירה נגד ביזוי ההחלטה של העירייה".

אם לא די בכך אז לפני מספר חודשים סיפרו במחנה יהודה שנעשה ניסיון לפרק את הקבוצות בית"ר ועמישב פתח תקווה לצד מחנה יהודה, הדבר גרם לסערה בקרב הקבוצות עד שנציגי העירייה ויתרו על כך, אך כאמור המשיכו בכעסם כנגד אנשי מחנה יהודה.

תגובת העירייה תובא כשתתקבל.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
תלכו לעבוד
(מוספי : 16:54 12-11-2020)
אין צורך בליגות הנמוכות לכו לעבוד עושקים את הקבוצות חיים על חשבון התושבים פוחזים נימאסתם
2
מתגעגעים לאיציק ברוורמן.
(נקדימון: 18:03 12-11-2020)
מאז כניסתו של רמי גרינברג לראשות העיר זרע פחד במשרדי העירייה בהתנהגות חסרת הרסן כלפי עובדי העירייה . ראש העיר גם החליט באופן חד צדדי לקבוע נוהלים חדשים במגרש ולא בא בדברים עם הדיירים שנמצאים מעל 50 שנה . אל תשכח שאת הכוח קיבלת מהשכונות ויבוא יומך.
3
רמי גרינברג אדם מגעיל
(אלברט: 15:19 15-11-2020)
הטעות הגדולה של תושביי העיר שחשבו שהאפס רמי גרינברג ישנה משהו בעיר . בחרנו בו וגולם קם על יוצרו .אדם רע כוחני ונקמן הפך את העיר לשוק נדל"ןהכל בשביל האינטרסים שלו ושל משפחתו

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?