עוספיה בדרך לבג"צ: "דורשים את פתיחת ליגות ג'"

לא מוותר. נשיא מכבי עוספיה לא מוותר. נשיא מכבי עוספיה
מכבי עוספיה עמלה רבות בכדי לבנות קבוצה לעלייה ומתכוונת לבצע צעד חריף למען חידוש הליגה. גם ארגון המאמנים מצטרף למהלך

 נשיא מועדון מכבי עוספיה מליגה ג' והבעלים של המועדון ,איש העסקים ראיד זאהר, בצוותא עם ארגון מאמני הכדורגל מתכוונים לעתור בראשית השבוע לבג"צ נגד החלטת הקבינט של הקורונה שלא לאשר עד כה את החזרת הפעילות של ליגות ב' וג'.

אין זה סוד שבקרב קבוצות ליגות ב' ו ג' יש התמרמרות גדולה על כך שאינן פעילות, שעון החול אוזל ויש חשש גדול של עיכוב נוסף יביא לביטול הליגות בעונה הקרובה דבר שיסב נזקים גדולים מאד.

זאהר התייחס לנושא ואמר: "אין מנוס מעתירה לבג"צ בנושא. אני מברך את ארגון המאמנים שמצטרף לעתירה וקורא לכל מי שאכפת לו מהליגות הנמוכות להצטרף לעתירה. לא יעלה על הדעת שבזמן שכל קבוצות ליגה א' ומחלקות הנוער חזרו לפעילות ליגות ב' ו ג' יפלו בין הכיסאות. יש חוק במדינה ונלך על זה בכל הכוח כדי שניתן יהיה להשיב את הפעילות. קבוצות כבר נרשמו והעבירו כספים לשם כך להתאחדות ולא מעט קבוצות השקיעו הרבה מאד כסף כדי שהליגות יתקיימו. אי קיומן פוגע במאות משפחות שחלקן מתפרנסים מהכדורגל, חלקם מהאבטחה על המשחקים וחלק אחר שנפגע הם המאמנים שחיים מהכדורל ובעלי תפקידים נוספים".

מנכ"ל איגוד מאמני הכדורגל, אמיר כהן, בירך על היוזמה ואמר: "אנו נשלב כוחות ונלך כתף בכתף לכל מקום שיש לפנות אליו לרבות בג"צ, זאת על מנת להוציא את הצדק לאור ולהחזיר את אמון העוסקים בכדורגל בקבינט הקורטנה אשר איבדה את דעתה ומקבלת החלטות שאינן מתקבלות על הדעת וגורמות לאפלייה אשר זועקת לשמיים וחייב לתקנה ויפה שעה אחת קודם".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אני לא אהיה פופולרי אך את האמת צריך להשמיע. הקבוצות וארגון המאמנים אינם מייצגים את כלל המועדונים בכל הקשור לפתיחת הליגה לאחר דחיית מועד פתיחת העונה מועדונים רבים רואים את מגפת הקורונה והפסקת פעילות זמנית של חלק מהקבוצות עקב הידבקות של שחקנים הבעייה
2
בזבוז
(בועז: 22:45 13-11-2020)
בזבוז של זמן ומלא כסף.עדיף לתרום למשפחות נזקקות ממילא לא יצא מזה כלום
3
אין צורך שהעונה תתקיים!
(שחקן: 07:13 15-11-2020)
גם ככה עוד חודש וחצי הכל שוב יעצר!!!
4
ירון מפריח שמועות ללא ביסוס
(רון שלום: 13:21 15-11-2020)
ירון היקר! על סמך מה אתה טוען שיש הרבה קבוצות? יש לך רשימה עם חתימות בעלי הקבוצות? מדוע להטעות את הציבור באמירות ללא כל בסיס?

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?