שיכון המזרח נגד עיריית ראשון לציון: "הם החליטו למחוק את הקבוצות הקטנות"

מה יהיה עתידם. שחקני שיכון המזרח (יוסי סוריק) מה יהיה עתידם. שחקני שיכון המזרח (יוסי סוריק)
בלעדי. אחד המועדונים הותיקים והמוערכים בליגה ב' זועם על עיריית ראשון לציון. מהעירייה נמסר בתגובה: "העירייה החליטה כמדיניות להשקיע יותר בנוער"

מועדון הכדורגל של שיכון המזרח נחשב לאחד המועדונים המוערכים בליגות הנמוכות בעשורים האחרונים, כאשר המועדון למפעל חייו של היו"ר, ישככר בוריה. האחרון נמצא באבל בתקופה האחרונה לאחר פטירת אשתו אך במקביל חושש כי גם המועדון שלו עשוי להתפרק.

הסיבה: עיריית ראשון לציון החליטה כי היא מפסיקה לתמוך במועדון והדבר עשוי להביא לקריסה. בשיכון המזרח מתכוונים להגיש עתירה מנהלית בימים הקרובים באמצעות עורך הדין יפתח אבן עזרא כנגד ההחלטה.

מנכ"ל הקבוצה, אלי אמסלם, תקף: ״עיריית ראשון לציון החליטה למחוק את הקבוצות הקטנות בעיר. מדובר במכת מוות לשיכון המזרח ולכל יתר הקבוצות הקטנות בעיר, שעד היום, במשך שנים, נתמכו על ידי העירייה וסיפקו מקור גאווה לתושבי השכונות. בלי תקציב סביר מהעירייה, עליו נסמכנו בתחילת הזנה, הסיכוי לשרוד את העונה הוא אפסי ונמצא את עצמנו בפירוק תוך מספר חודשים. קבוצה עם עבר של 30 שנה הולכת להימחק ואיש בעירייה אינו פוצה פה. במקום לתת כסף לקבוצות הקטנות, שצריכות אותו, נותנים אותו ללוזון, כדי לרצות אותו, על חשבון שיכון המזרח ונחלת. תוך שנה אין כדורגל בראשון חוץ מהפועל״.

גם בקרב השחקנים חוששים לעתידם ואחד השחקנים אמר: "דווקא בימים אלו חשוב לשמור על מסגרת ספורטיבית ושחקני בני המקום ותושבי העיר הצעירים עשויים להגיע למקומות לא מכובדים והמבין יבין".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "עיריית ראשון לציון החליטה כמדיניות להשקיע יותר בנוער והצעירים ואין כל קשר לענף ספורט כזה או אחר, או שכונה כזו או אחרת. בעוד רשויות רבות בישראל הודיעו על קיצוץ גורף בתקציב הספורט העירוני על רקע משבר הקורונה, ראשון לציון היא מהרשויות הגדולות הבודדות שלא עשתה כן. העירייה החליטה לאגום משאבים לקבוצה בוגרת אחת בכל ענף, למחלקות הנוער ולהשקעה בשיפוץ ושדרוג מתקני ספורט, ולראייה העירייה מעמידה לרשות הקבוצה בשיכון המזרח מגרש כדורגל ומתחזקת אותו באופן שוטף. בנוסף, בשנה הקרובה צפויה העירייה להשקיע מאות אלפי שקלים בשדרוג המתקנים במגרש".



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
באמת חבל
(ארז: 13:26 19-11-2020)
תמיד היתה קבוצה אטרקטיבית ומעניינת
2
על מה הם בוכים
(אהוד: 11:06 19-11-2020)
אני רואה שנותנים להם מגרש ועוד משפצים והם בוכים? הזויים בחיי
3
אלי אמסלם כנס בבקשה
(אם אתה לא יודע אז אל תגיד כלום: 12:09 19-11-2020)
מ.ס ראשון לציון קבוצה בת 10 שנים משחקת בועטת וקיימת בלי תקציב עירוני מזה שנים אז אל תגיד שלא יהייה כדורגל בעיר למה זאת טעות וכן יהייה מ.ס ראשון לציון קבוצה בעיר שמייצגת בכבוד את העיר ראשון לציון בליגה ג ושמה כולם שחקנים מהעיר ולא מחוץ לעיר
4
מסורת משמרים, לא מוחקים!
(אודי: 19:04 19-11-2020)
5
בלי תמיכה מהעירייה באמת המועדון גמור, גם ככה המועדון במהותו הוא חצי חובבני שכן השחקנים עובדים גם בעבודה שניה לסגור את החודש, אין באמת ואף פעם לא היה הכנסה אמיתית מכרטיסים, בכל זאת קבוצה מליגה ב' והמחירים הם נמוכים מאוד ולעיתים גם כניסה חינם.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?