בשעה טובה: ליגות ב' ו-ג' יחזרו להתאמן בשבוע הבא

לאחר מחאה ממושכת ואין ספור דיונים והחלטות, סוף סוף הליגות הנמוכות יכולות לנשום לרווחה

אחרי המאבק להחזרת הליגות העליונות וכלל הספורט התחרותי לילדים ונוער, שר התרבות והספורט חילי טרופר הגיע לסיכום עם משרד הבריאות לפיו הספורט התחרותי למבוגרים יוחזר החל מהשבוע הבא. בשלב הראשון תותר הפעילות במרחבים פתוחים. הפעילות תכלול את החזרת ליגות ב' וג' לפעילות. השר הדגיש את מחויבותו להמשיך ולעבוד קשה כדי שבהמשך תחזור הפעילות גם באולמות

השר טרופר: "אני גאה בכך שתחום הספורט בישראל פתוח באופן נרחב גם בתוך משבר הקורונה הגדול ושמצטרפים אליו היום הספורטאים התחרותיים המבוגרים הרבים.

באופן חריג, אני מבקש להוסיף להודעה זו הערה אחת ערכית חשובה מבחינתי:

כדאי שלא יהיה מי שיתבלבל בטעות. חזרת הליגות והספורט התחרותי מתרחשת הודות לעבודה שקטה ומקצועית ולא בשל רעשים וצעקות פופוליסטיות. לאורך כל הדרך אותם קולות רועשים וקטנים רק הפריעו לסיכום ולחזרה לפעילות.
אני שמח על החזרה בעיקר עבור האלפים שזו אהבתם ושזו פרנסתם, אלה שידעו לפנות בכבוד, שעבדו בשיתוף פעולה ואף הסתייגו מהדרך המפלגת והצעקנית שבה נהגו מיעוט קטן ושולי. אני כאן בשבילכם. ספורט הוא בית לערכים רבים. איומים, פופוליזם והתקפות אישיות הם בדיוק הפוך מכל מה שיפה וטוב בספורט הישראלי. נמשיך לעבוד קשה, למעט במילים ולהרבות במעשים למען הספורט בישראל."

תגובת יו״ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון, על חזרת ליגות החובבנים (ב׳-ג׳) לאימונים כבר בשבוע הבא: ״מאמצים אדירים שנמשכו זמן רב נשאו פרי והפכו את מה שנראה עד לא מזמן בלתי אפשרי למציאות. עם חזרת ליגות ב' ו-ג' לפעילות, חוזר למעשה כל הכדורגל הישראלי למגרש וזה יום מאוד משמח.

חשוב להדגיש את המאמץ חסר הפשרות של שר התרבות והספורט חילי טרופר לטובת העניין, יחד עם צוות המשרד שלו. טרופר הפך כל אבן, והיו הרבה, כדי להבטיח שליגות החובבנים יחזרו לפעילות. גם אם לא מדובר במי שמתפרנסים בהכרח מהענף, אין ספק שהם הלב הפועם שלו. תודות מקרב לב גם לשר, הבריאות יולי אדלשטיין, שהיה נכון לתמוך במהלך הלא פשוט, מתוך אמונה בהצדקתו, בנחיצותו ובהגינות שביסודו.

עכשיו מוטלת החובה על כלל הפעילים בליגות הללו להקפיד על כללי ההתנהלות בימי קורונה כדי להוכיח שהכדורגל יודע לשמור עצמו כאי ירוק. עבדנו קשה כדי לאפשר את החזרה לאימונים ואת פתיחת העונה, חשוב שנעשה הכל יחד כדי להבטיח שהיא גם תסתיים על כר הדשא אליו כל כך רצינו לחזור".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
יוסף
(יוסף: 14:12 19-11-2020)
בדיחה אחת גדולה מי יממן את הקבוצות???? צריך לפחות חודש להתארגן
2
הכבוד
(כל: 15:59 19-11-2020)
הדרומיים תותחים,נועם ובן דוד שמשכו את כולם,שאפו
3
בשעה טובה ומחורבנת
(סרוסי: 18:34 19-11-2020)
מי צריך ליגה ב ג שילכו לשחק בימי שישי בפארק השכונתי בחנוכה יהיה סגר
4
לא צריך
(צצו הקטן: 23:54 19-11-2020)
וואי ןןאי לא ארגנתי כסף לקנות משחקים איזה בלאגן
5
למספר 3
(שחקן ליגה ב עם הרבה גאווה : 00:21 20-11-2020)
מספר 3 תחזור לחור ממינו יצאת טמפל אחד כי אתה לא מבין מה זה יום שישי לשחקנים בליגות הנמוכות וכי אתה לא מהין כמה שחקנים פעילים בליגות האלה שגם נהנים וגם מתפרנסים אז סתום ותחזור לחור שלך
6
טעות אחת גדולה
(ויקרור: 07:38 20-11-2020)
מי צריך ליגה ב ג חבל על הכסף והזמן שלכם הקורונה הרסה כל חילקה טובה להתראות בעוד שנתיים
7
חח
(צפוני: 13:31 20-11-2020)
לכל אלה שמקשקשים ליגות נמוכות מעניינות יותר מליגות בכירות זה ליגות עם לב אתם טוחנים וטוחנים בשביל מה צריך ! ועוד איך צריך לכו חפשו את היום של אתמול
8
לוותר עלהם.
9
בתור אחד ששיחק לפני 20 שנה...
(שחקן לשעבר: 19:14 09-12-2020)
בקבוצת עירוני נשר. עוד שהיא היית משחקת במגרש הישן. ואחד ששיחק שנתיים סך הכל, עד שפרש. אני אישית רואה איך בליגות הנמוכות כמו ב' ג' נותנים את הנשמה. לא כמו בליגת העל. איפה אצל השחקנים בראש רק כסף, וחוזה מנופח

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?