שיוויון בדרום: תיקו מרתק בין עירוני אשדוד להפועל אשקלון

מרוצה ולא מרוצה. אבינו (ספורט 5) מרוצה ולא מרוצה. אבינו (ספורט 5)
המחצית הראשונה הייתה בשליטה של אשדוד שנותרה בעשרה שחקנים, אבל במחצית השנייה יכלה הקבוצה של שי מאור לנצח את המשחק

היורדת הטרייה לליגה א', הפועל אשקלון, החלה את הכנותיה לפני כשבועיים כאשר רק השבוע גיבש המאמן, שי מאור, את הסגל הסופי ולכן במועדון הבינו כי משחק הפתיחה מול עירוני אשדוד יהיה מוקש כאשר גם האשדודים ניסו לנצל זאת לניצחון ראשון.

אשדוד פתחה נהדר וכבר בעשר הדקות הראשונות הגיעה לשני מצבים נהדרים אבל שוער אשקלון, דניאל שערי, הציל נהדר. בדקה ה-25 נותרה אשדוד בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של מאור גד, אך שש דקות מאוחר יותר היה זה עדן אגמי שמצא את עצמו על סף רחבת ה-16 של אשקלון ובעט נהדר, 0:1. שבע דקות מאוחר יותר טעות קשה בהגנת אשקלון ואלעד בוארון מאשדוד נוגח את השני ומוריד את הקבוצה ביתרון 0:2 במחצית.

המחצית השנייה הייתה שונה לגמרי כאשר בדקה ה-67 ניצל המחליף, שליאל אוזן, טעות בהגנת אשדוד וצימק ל-2:1. אשקלון המשיכה לתקוף ואף הגיע השיוויון כאשר מסירה נהדרת של אליעזר איילין הגיעה לאוראל פיניה שקבע 2:2. אשקלון עוד ניסתה לנצח אבל החמיצה מקרוב והקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות.

מאמן אשקלון, שי מאור, אמר בסיום: "אני לא מרוצה בעיקר מהמחצית הראשונה ששם קיבלנו מתנה כאשר נותרנו ביתרון שחקן אבל אז ספגנו שערים מטעויות של ילדים וזאת מול אשדוד שהיא קבוצה מאומנת. במחצית עשינו שינויים וחזרנו יפה למשחק ואף יכולנו לנצח. אנחנו מתאמנים שבועיים אחרי כולם וזה לוקח זמן לחבר את הקובצה".

מהצד השני, אבי אבינו אמר: "לצערי משהו שקורה לנו שבוע שני ברציפות כאשר אנחנו מגיעים למחצית בעשרה שחקנים. כבר הובלנו 0:2 וידענו שזה לא היה קל ולצערי קיבלנו שני שערים שלא מחויבים במציאות וכבר מסתכלים קדימה".




 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מתי נפסיק לספוג ???? הזיה
(עירוניה : 15:22 27-11-2020)
2
תגיד אדון מאמן מה ניראה לל פה זה כפר קאסם ??? זה אשקלון אדוני מה זה העגלות האלו שהבאת הקבוצה הזאת יורדת ליגה מחזור 8 זה מה שקורה שמביאים לפה מאמן מליגה ב׳
3
.
(שי מאור: 10:37 28-11-2020)
אני שי מאור מאמן הפעול אשקלון חושב יכולנו לנצח את משחק
4
יש הרבה שחקני בית
(עירונייהה: 21:25 28-11-2020)
תנו להם תבמה למה להביא שחקנים מבחוץ יש פה שחקנים הרבה יותר טובים
5
לשי
(לשי: 00:43 29-11-2020)
שי מאור יליצן פח היית ולשאר מה ישלך אתה קבוצה לא מחוברת בכלל עירוני פשוט חלשים מחצית שניה נרדמו ישלך קבוצה לאמצע טבלה גג רק אם תתחזק עוד אולי תפתיע ומה אתה מגיב פה משעמם לך
6
אבינו אתה מאמן מספר 1
(עמיר אמסלם: 14:29 01-12-2020)
אתה תגיע לטופ! בהצלחה אח יקר

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?