העין השלישית: סיכום המחזור ה-11 בליגה הלאומית

עוד משחק חלש. שחקני הפועל פ עוד משחק חלש. שחקני הפועל פ"ת (דאפר מחאמיד)
אום אל פאחם פשוט בדיחה, נוף הגליל בעלייה וראשון לציון מפתיעה. סיכום המחזור בשלוש אנקדוטות

המחזור ה-11 בליגה הלאומית הגיע לסיומו כשמשחק אחד נדחה בגלל ענייני קורונה בין כפר קאסם שם גילו בינתיים לתשעה שחקנים את הנגיף לבין רעננה.

אז מה היה לנו? רמת השרון והפועל ירושלים סיימו בתיקו מאופס ומשעמם שלא שווה להקדיש לו אפילו עוד מילה מיותרת. גם הפועל פתח תקווה החלשה נפרדה בתיקו מאופס מול עכו במשחק שטוב שלא היה בו קהל לאור רמתו.

הפועל רמת גן ממשיכה לגלות יכולת בינונית רק כשהפעם בניגוד לפעמים קודמות, זה גם עלה לה בהפסד צורם לעפולה המתאוששת.

האורדונים רושמים הפסד שני העונה, כשגם הראשון לאיכסל התרחש באותו אצטדיון ולעופר טסלפפה יש לא מעט כאבי ראש ומחשבות כיצד לפתור את משחק ההתקפה התקוע של קבוצתו כשעומר בוארון כובש רק במשחק אחד כל העונה וישראל זגורי נפצע כל שבועיים (מרוח הקודש?).

נותרנו עם בית"ר תל אביב/בת ים שתמיד כיף לראות אותה מהסיבה הפשוטה, היא משחקת מול כל יריבה בצורה התקפית, בלי פחד ואמש זה נגמר בשלישייה לרשתה של הקבוצה הלוהטת בתקופה האחרונה, נס ציונה. שאפו לנוסבאום ולחניכיו אך המחזור אופיין בשלוש אנקדוטות אחרות לחלוטין.

לא לומדת מטעויות

הכשלון הניהולי הכי גדול של הליגה הלאומית הוא ללא ספק זה של אום אל פאחם. עם אחד התקציבים הגדולים בליגה אם לא הגדול מכולם, היא נמצאת במקום ה-12 עם 12 נקודות מתוך 33 אפשריות.

כ-30 שחקנים לבשו העונה את מדיה של הקבוצה, 30!!, מספר חסר תקדים שרק מעיד עד כמה המצב חמור באום אל פאחם. אגב השחקן ה-30 הוא דוד אמזלג ששיחק אמש לראשונה ותרומתו הסתכמה בגרימת שני פנדלים לזכות איכסל אבל מה זה משנה, העיקר שאבו שלמה מצטלם עם עוד שחקן שחתם וצעיף של המועדון, כי בינינו? זה מה שחשוב לא?.

והגיע הזמן לדבר גם על המאמן מוטי איווניר שמציג אחוזי "הצלחה" מביכים. אז איווניר, יש לך גם עם החיסורים הקיימים את הסגל הכי עמוק בליגה, מספיק לתרץ. נותרנו עם החידה השבועית? מה יקרה עד יום חמישי שם? שחקן מספר 31 או מאמן חדש? די לשכונה!!

חמסה עליכם

סוף סוף נוף הגליל חזרה לעצמה עם חמישייה מרשימה לרשתה של כפר שלם. אז נכון, היריבה ברמת ליגה א' אך עדיין ניתן היה לראות את האיכויות של הקבוצה, במיוחד עם חזרתו של מתיאס לימה להרכב שפשוט מסדר לנוף הגליל את כל משחק ההתקפה.

ירון הוכנבוים יודע היטב שבינואר הוא יצטרך להתחזק בשחקן התקפה נוסף ואם הוא יפגע בו בינגו, אין שום סיבה שנוף הגליל לא תהיה שם עד הסוף במירוץ העלייה, עד אז היא תסתמך על חביבאללה, גיא דיין, צ'קול וכמובן לימה.

שיכור וכן מיין

פשוט להוריד את הכובע בפני איסמעיל עאמר שלקח את הקבוצה מעיר היין כשהיא מפורקת, דלה בתקציב ואחרי טראומה רצינית מאשתקד לאחר אי ההעפלה לליגת העל והפך אותה למועמדת רצינית לפלייאוף העליון.

עמאר לקח שחקנים שנזרקו מקבוצות אחרונות כגון יוסי מקונן, עובדיה דרוויש, יגיל אוחנה וגיל סלם, גיבש אותם ליחידה אחת ולפתע הוא עם 17 נקודות כשהוא סופג רק שישה שערים מפתיחת העונה. אמש הוא ניצח בקלילות את אחי נצרת האומללה שמינתה מאמן שכרגע גורם לה יותר נזק מתועלת, במחצית ראשונה שיכלה בשקט להסתיים גם עם רביעייה.

קשה להאמין שראשון לציון מסוגלת בקאדר הנוכחי להיכנס לפלייאוף העליון אבל גם עונה רגועה ללא חששות מירידה תהווה הצלחה אדירה עבור עמאר.


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?