השיבה הביתה

אבי בן שושן (צילום ארכיון: יואב מלכה) אבי בן שושן (צילום ארכיון: יואב מלכה)
שוער בני יצ'אלאל רחובות בשנתיים האחרונות, אבי בן שושן לוקח "פסק זמן", כהגדרתו, מעמידה בין קורות השער של הקבוצה. הסיבה: עומס בעבודה. המשמעות: ככל הנראה, צעד ראשון כחלק מחזרה לקבוצתו לשעבר, מ.ס ראשון לציון

כשאבי בן שושן הצטרף לבני יצ'אלאל רחובות, בשלהי חודש ינואר 2009, חבריו ממ.ס ראשון לציון, קבוצתו לשעבר, הרימו גבה. "הוא לא יצליח שם, וזה רק עניין של זמן עד שיחזור אלינו", אמרו יותר מפעם אחת. שנתיים אחרי, נראה כי התחזיות של האחרונים יתממשו. בן שושן הפסיק להגיע לאימוני יצ'אלאל עקב "עומס בעבודה", כהגדרתו, וכשנשאל השבוע אם זה צעד ראשון בחזרה למ.ס, הוא לא הכחיש ואישר בחיוך מסתורי.

לא קשה להתאהב בבן שושן. חיוך, חן, מילה טובה וכבוד הם אבני היסוד שלו. פלא שאוהדי יצ'אלאל המציאו לו כינויים כמו "אבי הפלדה" ו"אבי המושיע" בעונתו הראשונה בקבוצה? אפילו כתבי המקומונים באזור השפלה - ואלו של גופי התקשורת הארציים שהבליחו מדיי פעם למגרש בקרית משה ברחובות בשביל לעשות כתבות בודדות על הקבוצה - מצאו בו סוג של כוכב תקשורת. לא רק שהיה השחקן היחיד בקבוצה שאיננו ממוצא אתיופי, אלא גם תמיד הסכים להתראיין, תמיד דיבר לעניין.

פלא שאוהדי יצ'אלאל המציאו לבן שושן כינויים כמו "אבי הפלדה" ו"אבי המושיע"? (צילום ארכיון: יואב מלכה)

שהתבצעו חילופי המקומות בעמדת מאמן "האיילים", זה היה רק עניין של זמן עד שלבן שושן – שהיה אחד הגורמים המרכזיים לעלייתה של יצ'אלאל לליגה ב' - תהיה תחרות על ההרכב. מעשה שרצה לעשות בעבר לא פעם פטריק לזמי, ושמתבצע בפועל בהווה בזמנו של חזי רשתי. האחרון בחן את לירן יסקולקה, סן צרפתי וירדן סרור, וצירף את השניים האחרונים. "את השוערים האלה אני עזרתי לחזי להביא לקבוצה", אמר השבוע בן שושן בלעדית ל"דאבל פס", "אני לא נדחק הצידה, ולא מפחד מתחרות. פשוט עקב העבודה שלי אין לי זמן להגיע לאימוני הקבוצה. אחרי 28 שנה בכדורגל, החלטתי לקחת פסק זמן".

 

 

מחכה בקוצר רוח שבן שושן יגיד לו באחת משיחות הטלפון השבועיות ביניהם: "אני חוזר". מאמן מ.ס ראשון לציון, יניב זינרייך (צילום ארכיון: יואב מלכה)

למרות רמיזותיו לגבי פרישה מקריירת הליגות הנמוכות – ומבחן בקבוצות ליגות א' והליגה הלאומית - נראה שבן שושן, ששותף בעסק של ייצור מטבחים ושחגג לפני שלושה ימים 28 חורפים, עוד לא אמר את מילותיו האחרונות בכדורגל הישראלי באזור השפלה. אנשי מ.ס, ובראשם מאמן וקפטן הקבוצה, יניב זינרייך ואלמוג פרץ בהתאמה, מחכים בקוצר רוח שהוא ירים אליהם טלפון ויכריז: "אני חוזר". הם כבר ממרקים לו את הרחבה. ובן שושן? הוא לא פוסל כלום. בטח לא חזרה לקבוצה שעם מאמנה הוא מדבר בטלפון מדיי שבוע, לפחות פעם אחת. "לחזור למ.ס? אולי. אין לדעת", אמר בצחוק מתגלגל.



תגובות

+ הוסף תגובה
1
איש פעלים......
(שטיבי רנה: 11:09 01-02-2011)
בן שושן המקסים הצלחה בכול שתבחר.....ובטוח שתבחר בטוב ביותר........
2
שוער של נקודות !
(חבר : 19:14 01-02-2011)
3
בן שושן
(משוער לשוער : 00:35 02-02-2011)
על תחזור לראשון יניב שם אחלה בן אדם אבל יש אנשים מסביב שמקלקלים אותו ,רק באמת אם אתה לא יכול ללכת לאף קבוצה אחרת בגלל האימונים תלך לשם .

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?