הישרדות נוסח תל אביב

רו רו"ח תל אביב (צילום פרטי)
ברו"ח תל אביב היו מרוצים מתוצאת התיקו מול בית"ר ר"ג ומגן הקבוצה, איתי כספי, מסביר שהם פה כדי להישאר

לאחר ששיחקה בעונה שעברה בליגה ג' מחוז תל אביב, רו"ח תל אביב עלתה לליגה ב' דרום א' לאחר שכבשה לא פחות מ109 שערים אשתקד. את העונה היא פתחה מול בית"ר ר"ג ומגן הקבוצה, איתי כספי, מתייחס למשחק הפתיחה:  ״מבחינתי מחצית ראשונה הייתה טובה מאוד, הגענו להמון מצבים ומספר פעמים המצבים היו 1 על 1 אך לא ניצלנו אותם ובית״ר ר״ג הבקיעו שער ממש לפני השריקה למחצית. הראנו הרבה אופי וידענו לחזור, אך שהם היו בחיסרון מספרי שוב לא ידענו לנצל. לפחות שמרנו על השיויון״.

לפני שנתיים ירדתם ליגה לאחר כמה שנים בליגה ב'. מה תעשו הפעם שונה כדי שלא תרדו שוב לליגה ג'?

״אנחנו עושים הכל על מנת לייצב את הקבוצה כדי לתקוע יתד בליגה ב׳, אך האמצעים שלנו דלים והתקציב כמעט אפסי. כמעט כל השחקנים לא מקבלים שכר אך היתרון שלנו זה הרצון והמוטיבציה של השחקנים, אנחנו עכשיו מקבלים תנאים טובים יותר ומקווים לעשות את המוטל עלינו״.

בעונה שעברה סיימתם עם 109 שערים וללא ספק התפוצצתם על הליגה. סגן מלך השערים, עמית קמחזי, כבר לא אתכם העונה, האם זה יכול להשפיע על יכולת הכיבוש שלכם?

״לצערי הרב עזבו אותנו מספר שחקנים חשובים אך מי שרצה להתקדם קיבל את ברכת הדרך. יש כמה שחקנים שפצועים ובנוסף נחלשנו בכמה מקומות אך נדע להתחזק בקרוב״.

מה הצפיות שלכם לקראת העונה הזאת בליגה ב?

״הציפיות שלנו הם להישאר בליגה ב׳, אם תיהיה את האפשרות נשאף גבוה יותר אך אני ריאלי ושאני ומסתכל על התקציבים של שאר הקבוצות לעומתינו. זה הבדל של שמיים וארץ.

חשוב לי להוסיף עוד משהו שמייחד את הקבוצה. התחלנו השנה פרוייקט חינוכי בהפועל כפר שלם כאשר ילדים בכל הכיתות מגיעים פעמיים בשבוע ואנחנו עוזרים להם בשיעורי בית, בגרויות ואנחנו מגיעים כל פעם כמה שחקנים כדי לעזור״.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מגן חלש מאוד תכנסו
(זיגי בייתר רמת גן: 17:43 17-12-2020)
שיחק אצלי מגן לא שווה שקל כספי בליגה ג אין לך מקום לא תישארו גם בצחוק 8 שחקנים לא ניצחתם איך תנצחו 11 ליטף נחום כוכב כדור רגל חלוץ מספר 1 בליגה
3
כל הכבוד
(דוד ביתר רג: 08:14 18-12-2020)
שיחק אצלנו בעבר שחקן טוב . הבעיה אצלנו זה שיאיר אסייג עזב לירושלים .. זיגייי תחזיר את יאירררר

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?