סמארה: "המטרה שלי שטירה תהיה תוך שנתיים בליגת העל"

רוצה עלייה. ד רוצה עלייה. ד"ר סמארה
הספונסר הראשי של המועדון המצליח בליגה א' צפון מדבר לראשונה על הרצון להשקיע, אהבת הקהל והמטרות בעונה הקרובה ובעונה שלאחריה

מועדון ספורט טירה הפכה בשבוע האחרון ללהיט החם לא רק בליגה א', אלא גם בליגות הגבוהות כאשר הקבוצה של חיים סירוטקין הדיחה את עירוני רמת השרון מהליגה הלאומית ובמועדון מודים שמי שאחראי להצלחה הוא הספונסר הראשי- ד"ר פראח סמארה. סמארה הוא רופא שיניים מהטובים בישראל והעונה החליט להשקיע מזמנו ומכספו להצלחת המועדון.

מה הביא אותך לטירה?
"המועדון הזה קרוב לליבי. מאז שהתחלתי לפרנס את עצמי ניסיתי לתרום לבתי ספר, מסעדות והעונה החלטתי להיות הספונסר הראשי של מועדון הכדורגל ואני תורם בעניין הכלכלי כאשר לקחתי על עצמי את תשלום כל משכורות השחקנים ואני מנסה לפנק אותם גם לאחר כל ניצחון. אני מאוד שמח לדבר איתם ולעזור להם בכל מה שאוכל".

מה הביא אותך בכל זאת דווקא לטירה?
"כאשר הגעתי התרשמתי מהאנשים והצבתי את ההשקעה שלי בשלושה תנאים: לשמור על הציביון של טירה ולקדם את מחלקת הנוער שיהיה לנו בסיס טוב. בנינו צוות מקצועי וביחד בנינו סגל שחקנים איכותי. אחרי שראיתי את המקצוענות של המאמן והצוות שלו וראיתי את התמיכה הגדולה של הקהל והאהבה של האנשים למועדון אז הצהרתי שהמטרה שלנו לעלות העונה לליגה הלאומית ולהיות גם הסינדרלה בגביע המדינה. התחלנו את המשימה בגביע עם שתי ניצחונות ואנחנו מקבלים פידבקים טובים מהתקשורת ונקווה שזה ילווה אותנו לאורך העונה".

מה המטרות הרחוקות שלך במועדון?
"אנחנו רוצים להגיע כמה שיותר גבוה משמע לעלות העונה לליגה הלאומית ואז נעשה הכל כדי ששנה מאוחר יותר לעלות גם לליגת העלה. טירה תהיה היהלום הנוצץ של המגזר הערבי וכולם יתגאו בה. מדובר במשימה קשה אבל מה שיובל אותנו זאת האהבה של הקהל שלנו ולא חסר לנו כלום כדי להגיע לשם".





 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
נחמיאס
(מתן : 07:17 20-12-2020)
טוב לחלום, ובאמת כל הכבוד שחולמים להגיע לגבהות אבל צריך להיות גם מציאותי
3
רופא מועלה
(אחמד מנסור: 13:29 18-12-2020)
כול הכבוד לאדם ישר והוגן הוא משקיע כסף מהלב
4
אבל דבר אחד
(בהצלחה: 14:02 18-12-2020)
תרגיע את הקהל ראתי משחקים שלכם שהקהל פשוט השתולל קלל הרביץ וזה לו מתאים
5
פרגון
(אוהד : 14:52 18-12-2020)
איש יקר אנחנו אוהבים אותך בטירה תודה ענקית על התמיכה שלך לספורט ❤❤❤❤
7
שחקני בית
(שחקן עבר בטירה: 08:33 19-12-2020)
כל הכבוד לד״ר פאלח סמארה על התמיכה במועדון. אבל לא הזכרת לא כאן ולא בראיון עם זוהיר בהלול בטלוויזיה את שחקני הבית. מה דעתך על שחקני בית? לצערי טירה משחקת עם יותר מעשר שחקני רכש וזרקו את שחקני הבית כאשר יש הרבה שחקנים שההנהלה הזאת זרקה אותם לליגה ג

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?