יו"ר כפר ברא: "נדהמתי מכמות הקהל ביציע של טייבה", בטייבה הגיבו: "היה כמות על פי התקנון"

שחקני כפר ברא שחקני כפר ברא
המשחק בין שמשון טייבה להפועל כפר ברא הופסק על ידי השופט במחצית בעקבות האירועים גם מצד היציעים. בכפר ברא מאשימים את השופט ואת טייבה. מצארווה: "מה היה לנו לפגוע בניצחון שלנו?"

סערה גדולה הייתה אתמול במשחק בין שמשון טייבה להפועל כפר ברא כאשר המשחק הופסק על ידי השופט במחצית בשל סכנה לצוות השיפוט לטענתו, אך הסערה לא מסתיימת שם והבוקר בכפר ברא מתקשים להירגע ומביעים ביקורת חריפה על צוות השיפוט ועל אנשי טייבה.

לצפייה במקרה שהסעיר את ליגה ב' לחצו כאן

יו"ר כפר ברא, אנואר ריאן, מספר את הצד שלו בסיפור: "זה התחיל עוד לפני המשחק כאשר רק רבע שעה לפני השריקה קיבלנו את חדר ההלבשה ולא היה זמן להתארגן ולהתלבש. היה משחק לפני המשחק שלנו וביקשנו מהשופט להמתין עם הפתיחה כאשר אפילו לא היה לנו זמן להכין את הטופס של המשחק.עם כל זה השופט התעקש להתחיל בזמן למרות שניגשנו אליו לתת לנו עוד קצת זמן כי זה לא היה באשמתנו. ירדנו למגרש אני השחקנים ושני המאמנים שזה הצוות של כפר ברא שהיה במשחק בטח ללא קהל שזה ההנחיות החדשות של ההתאחדות. ישבתי לבד ביציע ונדהמתי מכמות הקהל שהיתה שמה ובגלל שראיתי רק בן אדם אחד לבוש חולצה שכתוב עליה 'בטחון'. הייתי בטוח שהשופט לא יתחיל את המשחק עד שייצאו כל האנשים מהמגרש אלא השופט התעלם מכל זה והתחיל את המשחק כרגיל. המשחק התחיל קשוח מאוד מצד שחקני טייבה שקיבלו תמיכה מהקהל ועדיין חיכיתי לרגע שהשופט ישמע את הקהל ויבין ויעצור את המשחק וגם זה לא קרה".

עוד המשיך ריאן: "בדקה ה-40 של המשחק נוצר ויכוח בין שחקן שלנו לשחקן של טייבה שהיו דחיפות בעו הצדדים והשופט החליט להרחיק את השחקן שלי. הקפטן שלנו רק ניגש לשופט ואז הקהל שישב ביציע של טייבה התחיל לאיים עליו. בדקה ה-45 שני שחקנים הלכו לכדור והשופט החליט שהשחקן שלי פגע ללא כדור והרחיק אותו המהומה התחילה מחדש ואפילו אנשים מהיציע נכנסו למגרש. אני כיו"ר נכנסתי למגרש להרחיק את השחקנים שלי מהקהל ואז השופט החליט להוציא לי כרטיס אדום למרות שלפניי נכנסו אנשים של טייבה. גרוע מכך שחלק מהקהל נכנס למגרש ואפילו איים על השחקנים שלי אישית. כל זה שקרה במגרש היה רק עם בן אדם אחד (איש בטחון) כפי שציינתי נמצא שם. השופט נשאל על ידי השחקנים שלי איפה ההבטחה והשופט לא היה לו מה לומר . ואז הוא החליט להפסיק את המשחק עקב סכנה לצוות השיפוט. ואני שואל: "ממי הרגשת סכנה? מכפר ברא??? משחק חוץ מתקיים בטייבה ועם ההנחיות החדשות הגענו אני והמאמן והשחקנים וזהו לעומת בטייבה היציע היה מלא קהל וללא אבטחה".

יו"ר טייבה, יוסוף סבית, אמר בתגובה: "כידוע על פי דרישות המשטרה היו שני סדרנים במגרש והייתה ביקורת של המשטרה שאישרה את המשחק. לא היה קהל אלא היו 15 אנשים מכל צד כמקובל על פי חוקי ההתאחדות מעבר לאנשים שהיו רשומים בטופס. לא היה יותר מעשרים איש ביציעים. לסיום לאנשי כפר ברא, הובלנו 0:1 והרחיקו להם שני שחקנים אז לנו לא הייתה שום סיבה שנפגע בניצחון שלנו. אנחנו מחכים לדיון בבית הדין ביום רביעי ונקבל כל החלטה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
איזה תכנון
(מטומטמים: 22:23 19-12-2020)
יש למגזר תכנון איזה אין קהל במגרשים אתם שורצים קורונה בכל הארץ אסור לכם בכלל לצאת מהבית
2
אוהד
(אוהד: 07:22 20-12-2020)
אתה מספר סיפורי סבתא שקר וכזב כישלון גדול עם כל הרכש שיש לך 10 שחקני רכש כולל המאמן המסכן שעוד לא יודע איפה נפל אסולין תתעורר שלא יהיה מאוחר לפני שהבלון יתפוצץ מכל הבחינות ובעיקר כלכלית
3
במקום לשמוח שחזר הכדורגל
(ליאונל מסי של ליגה א: 21:23 18-12-2020)
למי אכפת תוצאות למי ? העיקר שחזרו לתקן העונה ארוכה תהנו מהכדורגל מה שווה ישבו בבית 8 חודשים
4
למגזר מותר הכל
(ארה: 13:49 20-12-2020)
אין הגבלה לאוהדים בשום מגרש של קבוצה מהמגזר
5
נשמע מבוים
(אור: 14:23 20-12-2020)
כנראה בגלל שקיבל חדר רק 15 דקות לפני הפתיחה חיפש לפוצץ את המשחק בכל דרך.. נפלאים סיפורי הליגות הנמוכות
6
רצו כול כך ליגה ומתנהגים הפוך אולי לא מגיע להם שיגידו תודה שבכלל הקשיבו להם.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?