ליגה ג' - סיכום סופ"ש

כבש שמינייה. בן דיין (בכחול) (אלון יהודיוף) כבש שמינייה. בן דיין (בכחול) (אלון יהודיוף)
נווה גולן דרסה 0:20 את פרדס כץ, מכבי ב"ש מנסה להחזיר עטרה ליושנה, המכתש ניצחה את משחק העונה בתל אביב ומכבי עוספיא בשלה. סיכום המחזור השלישי בליגה ג'

גליל עליון

מכבי בני ג'דיידה ממשיכה לשמור על מאזן מושלם והפעם זה לאחר 0:3 חלק בחוץ על אבירי הצפון שעדיין לא השיגו נקודות העונה. המחליפים חוסיין כיואן ועהד מלחם כבשו את השערים לג'דיידה. גם בני אבו סנאן מושלמת לאחר 0:2 ביתי על הפועל תרשיחא. הפועל בני בענה ספגה הפסד בכורה כשנוצחה 4:2 בכפר סמיע, לה כבש קיאן גאנם שלושער. הפועל נחף השיגה ניצחון בכורה וגם את את תוצאת המחזור במחוז כשהביסה 0:9 את בני דיר חנא. מלאק פטום כבש שלושער וומוחמד טבאש הוסף צמד. הדרבי האיזורי בין נהריה לשלומי היה שייך לאורחים שהשיגו ניצחון שני העונה (אחד יותר מבכל העונה שעברה) 1:2.

גליל תחתון

המשחק בין בועיינה לדיר חנא לא נערך, מה שנתן לבית"ר כפר כנא להשאר כרגע המושלמת היחידה בליגה, לאחר 1:2 על כפר יאסיף. בסמת טבעון נצמדה למוליכות לאחר שטאהא זובידאת העניק לה 0:1 בשעב. עוד קבוצה עם 6 נקודות היא דיר אל אסד, שנצמדה לחבורת הצמרת עם 2:4 ביתי על משגב. במשחק נוסף נפרדו שפרעם וטמרה בשוויון 1:1.

יזרעאל

הקרב בין צעירי אום אל פאחם להפועל יפיע, שתי קבוצות שהיו מושלמות בשני המחזורים הראשונים הסתיים בחלוקת נקודות. שלומי אלבז העלה את המארחים ליתרון שבע דקות לסיום, אבל מוחמד סאלח כבש לאורחים בדקה ה-90 וקבע 1:1 דרמטי. ואיל מחמיד העלה את בית"ר אום אל פאחם ליתרון בדקה ה-74, אך תאמר באשא מנצרת השווה ל-1:1 כעבור שלוש דקות וחילק את הנקודות. צעירי איכסל (צמד למחמוד שלדי) ובני אום אל פאחם, שהיו עם אפס נקודות משני המשחקים הראשונים, סיימו ביניהן ב-2:2 והשיגו נקודה ראשונה העונה. שער של בילאל אבוליל, 20 דקות לסיום, העניק להפועל אלבטוף 2:3 במשחק החוץ שלה מול מכבי ברטעה.

שומרון

מכבי עוספיא הוסיפה עוד ניצחון לאוסף, הפעם "רק" 0:4 על מ.כ. אור עקיבא. עומרי מלאק כבש עוד צמד. המארחת נשארה בתשעה שחקנים לאחר הרחקתם של אליאור וקנין ואלעד אשתר. הפועל יוקנעם הנחילה הפסד בכורה לג'סר אל זרקא, 0:3 ונשארה קרובה למוליכה מעוספיא. שבוע לאחר הניצחון הגדול בדרבי, אירחה הפועל קרית ים את צעירי חיפה אבל לא יכלה לה וירדה מנוצחת 2:1. מי שהפסידה בדרבי, מכבי קרית ים, התארחה בחיפה אצל מ.כ. כרמל והשיגה 2:5 נאה. דרמה גדולה הייתה במגרש בג'סר אל זרקא, שם שלושער של האדי חואדרה, כולל שער יתרון בדקה ה-95, לא הספיק לבית"ר קרית אתא שסיימה רק ב-3:3 עם מכבי ברקאי, שנהנתה משוויון בדקה ה-97 של רותם גרפי.

שרון (בית א')

בני הרצליה לא ריחמה על הכח גלי גיל והנחילה לה 1:6 שני העונה. טל גרינברג ושי קחלון כבשו צמד כ"א. גבעת שמואל התאוששה מההפסד בשבוע שעבר מול רעננה והביסה 1:5 את כפר קאסם. כפיר גוטמן כבש שלושער למנצחת. מטה בנימין כבר הריחה ניצחון ראשון העונה, אך ארז אהרון מאורנית השווה ל-2:2 שלוש דקות לסיום והעניק לקבוצתו תיקו שלישי ברציפות העונה.

שרון (בית ב')

עומר עראקי מצעירי טירה כבש צמד ועזר לקבוצתו להביס 0:4 את בני קלנסואה הלא יציבה. הקבוצה השנייה של טירה, בני, השיגה 1:3 נאה בכפר יונה ונצמדה ליריבתה העירונית. במשחק נוסף נפרדו בית"ר טוברוק ועירוני אריאל ב-0:0, כאשר המארחת נותרה בתשעה שחקנים עם הרחקתם של עמית עטייה ויוסי קפיטל. המחזור צפוי להיות מושלם ביום שני כאשר השרון נתניה תארח לדרבי מסקרן את מ.ס. נתניה.

תל אביב (בית א')

במשחק שכבר עכשיו אפשר לכנות אותו "משחק העונה", גברה המכתש גבעתיים 2:4 בדרבי על השקמה חן ופתחה עליה פער של שלוש נקודות בפסגה. יניב דוד הרשית שלושער ואסף לוי הוסיף את הרביעי. מנגד, צמד של אביתר נדלר לא עזר לאורחת. בעונה שעברה מכבי פרדס כץ ספגה 333 שערים ב-25 משחקים ונראה שגם העונה היא בדרך לשם. הקבוצה הסימפטית מבני ברק כבר הוציאה 31 כדורים מהרשת בשני משחקיה הראשונים והיד, או הרגל אם תרצו, עוד נטויה. הפעם מי שחגגה היא הפועל נווה גולן, שעם 0:20 קליל חגגה ניצחון בכורה העונה. בן דיין כבש שמינייה ולירן אהרון הוסיף רביעייה משלו.
המשחק בין אינטר ת"א לבית"ר יפו לא נערך.

תל אביב (בית ב')

שלושער של ארטיום סליוז'צקי עזר לספרטק ר"ג לנצח 2:3 את אליצור יפו ולהשאר מושלמת. רמת ישראל צמודה אליה לאחר שגברה 0:4 על שיכון ותיקים ר"ג והנחילה לה הפסד בכורה.
המשחקים בין חולון ליהוד ובין אור יהודה לבית"ר עזרא צפויים להיערך בשבוע הבא.

מרכז (בית א')

מ.ס. רמלה נראית מצויין וחזרה הביתה עם 0:11 גדול בחוץ על צעירי לוד. אלנור אלייב וליאור סגל כבשו רביעייה כ"א. שלושער של עוז ימין סידר לכבעת זאב 1:4 נאה בחוץ על אשדוד סיטי. הפועל מצליח חגגה ניצחון בכורה מזה כמעט שנתיים, 0:2 בחוץ על מבשרת ציון.

מרכז (בית ב')

דרמה גדולה הייתה בנחלת יהודה, שם הפועל המקומית גברה 2:3 בדרבי על מ.ס. ראשל"צ משער ניצחון בדקה ה-93 של אבבאו קאסי. נחלת אף הובילה במחצית בהפרש של שני שערים בזכות צמד של רון מורג, כאשר רוני אוחנה, אקס נחלת, עוד הצליח להשוות בצמד משלו, אך כאמור זה לא הספיק. הפועל רמלה ספגה הפסד ראשון וכואב במיוחד, 7:0 בחוץ מול בני יצ'לאל שעדיין מושלמת לאחר ששיחקה רק שני משחקים. גם הפועל בני אשדוד (צמד לליאור סויסה) לא התקשתה לנצח ועשתה זאת עם 0:5 קליל בנס ציונה מול טירת שלום. הקבוצה החדשה של הפועל ברנר סופרת כבר הפסד שני, הפעם 3:1 לבית"ר גן יבנה והיא עדיין ללא ניצחון העונה.

דרום (בית א')

מכבי ב"ש, פעם קבוצת ליגה לאומית למי ששכח, כבר עם מאזן של שלושה ניצחונות משלושה משחקים והפעם לאחר 2:4 נאה על צעירי אלהושלה. שגב שלום צמודה אליה גם עם מאזן מושלם לאחר 1:3 על עוצמה ב"ש. שתי הקבוצות של ירוחם יצאו למשחקי חוץ ושתיהן חזרו הביתה עם שלושה כדורים ברשת. מכבי ירוחם ספגה 3:2 בדימונה, הרבה הודות לשלושער של דודו סויסה ובני ירוחם עוד הוליכה במחצית מול מכבי עירוני חורה, אך נוצחה לבסוף 3:1 ותחפש נקודות ראשונות במשחק אחר.

כבש שלושער. דודו סויסה (אלון יהודיוף)
דרום (בית ב')

עירוני בית שמש עדיין מושלמת, הפעם בזכות 0:2 על מטה יהודה. מכבי קרית גת איבדה שתי נקודות ראשונות לאחר 3:3 דרמטי בחוץ עם מ.כ. ב"ש, שהשוותה מפנדל של יוסף זרו בדקה ה-93. הפועל שדרות (צמד לאליאור בן שטרית) הביסה 0:4 בבית את הפועל בני כסייפה. את תוצאת המחזור השיגה מכבי אשקלון שהביסה 1:8 את הפועל רהט הלא יציבה. שמעון לקוו כבש שלושער לאשקלון.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
פרדס כץ זה שערוריה מחדל
(מישו: 13:15 01-01-2021)
לא מבין למה קבוצות כאלה נרשמות לליגות זה אפילו לא בשביל הכיף זו שערוריה לענף וההצאחדות לא אכפת להם העיקר כסף, קבוצה מבזה שמגיע לפעמים עם 8 שחקנים, לפרק אותה לאלתר.
2
אכן לא ראוי שפרדס כץ תשחק
(שולץ: 10:14 13-03-2021)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?