חזק בראש: מכבי עוספייה בראש טבלת ליגה ג'

שמחת הניצחון. שחקני עוספיה (צילום: דוברות המועדון) שמחת הניצחון. שחקני עוספיה (צילום: דוברות המועדון)
עוספייה ממשיכה לדרוס את הליגה ואתמול הביסה גם את מכבי אור עקיבא. מלאק עם מאזן מדהים של שבעה שערים בשלושה משחקים

 מכבי עוספיא ממשיכה להציג את ההתקפה הטובה ביותר בליגות הנמוכות.  עד כה בשלושת משחקי הליגה הראשונים חניכיו של שיבל לאלה כבשו בשלושה משחקים לא פחות מ-23 שערים יותר מכל קבוצה אחרת בליגות הנמוכות. אחרי ה-0:14 מול מ.כ.כרמל וה-0:5 מול קריית חיים הביסה עוספיא בחוץ הגיע אתמול עוד ניצחון משכנע בדמות ה-0:4 על מכבי אור עקיבא.

מלך שערי הקבוצה, עומרי מלאק, שכבש אתמול צמד והוא כבש כבר 7 שערים העונה. הנתון המדהים הזה של כיבוש השערים ואי ספיגת שער חובה מעמיד את עוספיא בודדה בפסגה עם מאזן מושלם של תשע נקודות. בעוספיא יש טירוף מוחלט סביב הקבוצה והרצון הגדול להעפיל לליגה ב' נובע בעיקר מכך שראשי המועדון ובכללם האיש החזק ראיד זאהר שואפים תוך מספר שנים להגיע לליגות גבוהות יותר . עוד כבש אתמול גם עמאד באט ועומרי טוויל שנחשב לכוכב הגדול של הקבוצה. 

מנהלה המקצועי של עוספיא דורון בן דור שעשה עד כה מאזן מושלם של שתי עליות בשתי קבוצות , מכבי נהריה ומכבי נווה שאנן אמר :" אנחנו רק בתחילת הדרך אבל אני חייב לציין שיש כאן חבורת גברים שמודעת לציפיות ממנה . התלכיד של עוספיה מתבסס על תשעים אחוז שחקני בית שזה משהו שראשי המועדון ובכללם ראיד ווחיד זאהר , מהראן לאלה ווליד שרוף שאפו אליו. ברור לנו שזו רק ההתחלה ועכשיו הסגר שוב קוטע לנו את הרצף והמומנטום אבל ברגע שיוחלט לחזור לפעילות נמשיך בכל הכוח לעבר המטרה. מגיע לעוספיא קבוצה בליגה גבוהה יותר. יש כאן פוטנציאל ענק של כישרון".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
קבוצה הכי טובה
(אסף: 14:09 26-12-2020)
כל הכבוד לכם . שחקני בית זה ההצלחה של הקבוצה מה עוד שצירפתם קבלן עליות
2
יאחוונה
(איברהים: 09:02 27-12-2020)
ליגה ג כן אז בואו

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?