הוכיחה אופי: רובי שפירא השיגה נקודה בעשרה שחקנים

תיקו חשוב. פרו תיקו חשוב. פרו
הקבוצה של ענאן פרו פתחה בסערה אך ספגה כרטיס אדום ויכלה להפסיד, אבל אז הגיע השיוויון של אווג'ו אספה. דנין הרשים במשחק הבכורה

המשחק בין מכבי ריינה להפועל רובי שפירא חיפה היה אחד המשחקים המרתקים של המחזור שלצערו של מאמן ריינה, עיסא נוגידאת, היה גם המשחק האחרון שלו בקבוצה.

ברובי שפירא חיפה דווקא יצאו מעודדים וזאת לאור העובדה שכמעט 70 דקות שיחקו בעשרה שחקנים, כאשר חניכיו של ענאן פרו הוכיחו אופי ואף חזרו מפיגור.

החיפאים פתחו בסערה ועלו ליתרון מהשער של גל שלהבת, אבל בדקה ה-17 נותרה הקבוצה בעשרה שחקנים כאשר השוער, ולדימיר ליפשיץ, נגע בידו מחוץ לרחבה וקיבל כרטיס אדום ישיר. ריינה השתלטה על המשחק וסעיד דיאב השווה עוד לפני המחצית.

בתחילת המחצית השנייה הגיע המהפך משערו של אשרף רבאח, אבל בדקה ה-73 בעשרה שחקנים היה זה אווג'ו אספה שכבש את שער השיוויון. הקשר אדיר דנין ערך את הבכורה והיה אחד השחקנים הטובים של רובי שפירא חיפה.

מאמן הקבוצה, ענאן פרו, אמר לאחר המשחק: "פתחנו נהדר ויכולנו להוביל בשלושה שערים אבל אז איבדנו את השוער וכתוצאה מכך נאלצנו לשנות את המשחק ולשחק משחק נסוג. לשמחתי, לאחר הגול השני של ריינה התאוששנו וניסינו לשחק כדורגל, זה השתלם לנו והצלחנו להשוות. הקבוצה שמרה על התוצאה עד לסיום עם הרבה אופי ונחישות".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
עדיין לא התפרקתם רובי שפירא
(דוד קריס: 17:05 28-12-2020)
אין לכם זהות אין לכם כלום הגיע הזמן שתפרקו את העסק חבל על הזמן שלכם

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?