בן דור: "לעוספייה יש קבוצה לצמרת ליגה ב'"

הגיע כדי לעלות ליגה. בן דור הגיע כדי לעלות ליגה. בן דור
ליגות ב' וג' נמצאים בסגר ובעוד פגרה מאולצת אך במכבי עוספייה מקווים שבקרוב תחזור הליגה ועמה המשחק הקרוב מול בית"ר קריית אתא

מכבי עוספיא היא בהחלט אחת ההפתעות הנעימות בליגה ג'. אחרי 20 שנה בליגה האחרונה הוחלט השנה ללכת בכל הכוח על העלייה לליגה ב' ולשם כך הוחלט להחזיר חלק גדול משחקני הבית שהיו פזורים בקבוצות אחרות. חצי מיליון שקל הושקעו עד כה במתחם ובמגרש הכדורגל בעוספיא מה שמצביע על הרצון והנכונות ללכת למחוזות אחרים שעוספיא לא ידעה עד היום בעיקר בזכות הבעלים והשותפים של הקבוצה בראשם ראיד זאהר, אחיו וויחד, מהראן לאלה ווליד שרוף.

אחרי שלושה מחזורים בלבד עוספיא עם מאזן מושלם של תשע נקודות ויחס שערים מדהים של 0:23. את הקבוצה מאמן שיבל לאלה שלאורך השנים האחרונות הוא הרוח החיה מאחורי פעילות הקבוצה. השנה ללאלה הוצבה מטרה להעלות את עוספיא לליגה ב'.

לתפקיד המנהל מקצועי מונה דורון בן דור שרק לפני שנתיים הוביל את מכבי נווה שאנן אחרי 40 שנה לליגה ב' . בן דור משוכנע ביכולת קבוצתו לעמוד במשימה :"אחת המטרות העיקריות שהוצבו השנה הייתה ללכד ולבנות על כמה שיותר שחקני בית. ואכן היום להוציא שלושה עד ארבעה שחקנים שהגיעו מבחוץ כל הסגל שייך לעוספיה . אני משוכנע שעם ההצלחות בליגה ועם חידוש משחקי הליגה אוהדי עוספיא כאשר יהיה ניתן ימלאו את המגרש בכל משחק בכדי לתמוך ולעודד את הקבוצה . יש כאן חבורה של שחקנים ששמה להם למטרה להצליח השנה . היום יש לעוספיא קבוצה שיכולה להתמודד בצמרת ליגה ב' . עד שנגיע לשם אנחנו חייבים לעבוד קשה ולהבין שנהווה אתגר גדול לכל קבוצה ".

פעילות הקבוצה השוטפת מושבת בימים אלה בגלל הסגר . בן דור: "כל ההפסקות האלה פוגעות לצערי לא רק בנו אלא בכל הקבוצות. אני מקווה ומאמין שהליגות תחודשנה בקרוב מאד על מנת שנשלים את המשימה".

עם חידוש המשחקים עוספיא תשחק מול בית"ר קריית אתא.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
נוכל מארץ הנוכלים
(נווה שאנן: 17:26 05-01-2021)
מרחם על עוספיה אוכלים את השקרים של בן דור לא סתם כל שני וחמישי כותרות תשלמו יא פראיירים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?