אין חדש תחת השמש: הפסד נוסף לאזור

ניצחון חשוב. בראון (PayPerLens) ניצחון חשוב. בראון (PayPerLens)
הקבוצה של ליאור ראובן ממשיכה להפסיד והפעם הציגה משחק חלש מול הרצליה. בראון: "למרות משחק לא טוב שלנו ידענו להתעלות ולנצח"

הפועל אזור הייתה בשבועיים האחרונים מוכת הקורונה כאשר לא פחות משמונה שחקנים נמצאו חיוביים לנגיף, והקבוצה חזרה לאימונים רק במהלך שבוע שעבר אך למרות זאת ההתאחדות לכדורגל לא הסכימה לדחות את המשחק מול מכבי הרצליה ואזור ספגה הפסד רביעי בחמישה משחקים והפעם בתוצאה 2:0.

למרות התוצאה, הרצליה הציגה משחק חלש ורק פעולות בודדות של דניאל גרץ אפשרו לחניכיו של עידן בראון לכבוש שער יתרון עוד במחצית הראשונה מרגליו של אביהו עזר.

במחצית השנייה רועי מרדכי הכפיל את התוצאה, אך גם בהרצליה מבינים כי היכולת הזאת כלל לא תספיק בהמשך המאבקים בליגה. לעמות זאת, באזור ממשיכים לגבות את המאמן, ליאור ראובן, כאשר האחרון ייפגש בימים הקרובים עם ההנהלה בכדי לבצע את השינוים המתאימים בסגל השחקנים בכדי לצאת לדרך חדשה.

בראון אמר לאחר הניצחון: "זה היה משחק לא פשוט וידענו שהמגרש באזור הוא קשה ואיבדנו הרבה איכויות שלנו במגרש הזה. למרות משחק לא טוב שלנו אז ידענו להתעלות ולנצח. דניאל גרץ? הוא מביא את האיכויות שלו והוא יעזור לנו בעוד המון משחקים".



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
8 שחקנים נדבקו בקורונה ???
(אוהד כדורגל: 09:56 05-01-2021)
זה אומר הרבה , ההנהלה והמאמן לא השכילו להחתים את השחקנים הנכונים , מי נדבק בנגיף ? כאלה שלא הקפידו על הכללים ולא נמנעו מהתקהלות , מסתבר שהוחתמו שחקנים חסרי משמעת עצמית וחסרי אחריות , לא פלא שהקבוצה משתרכת לה במקום האחרון בטבלה האחריות על כל המערכת .
2
מקום ארור
(רדו כבר ליגה אזור: 11:28 05-01-2021)
איכס
3
שדדו אותנו!!!
(אזוריה: 11:35 05-01-2021)
הרצליה יא שודדים!! 2 שערים מנבדל ברור ופנדל שלא נשרק לאזור!! בושה של שיפוט
4
אזוריה חחחחח
(ליצן גמד קטן: 18:49 05-01-2021)
בקרוב הקיוסק יסגר גמדון
5
מי שדד אותכם ??? הצחקת אותנו !!!
(מהרצליה תגובה ל 3 (אזוריה): 18:04 06-01-2021)
כמה שנים אתה אוהד את הקבוצה העלובה מאזור ? האם אי פעם ב5-6 שנים האחרונות הייתם ממוקמים מעל למקום העשירי בטבלה ? אתם סתם קבוצה מיותרת עם הנהלה ומאמן תמהונים ושחקנים עלובים , תמצא לך קבוצה יותר אטרקטיבית או שתעבור לטניס או לאתלטיקה ...
6
תתחילו להזיז עניין
(שרון: 16:22 09-01-2021)
מה זה הקבוצה נראת איכסה אחד שלם

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?