נוער במצוקה

קבוצת הנוער של הפועל באר שבע סיימה אמש את משחקה מול בני סכנין בתיקו 3:3 מאכזב והיא במרחק של 8 נקודות מחוף מבטחים.במחזור הקרוב היא תפגוש את הפועל כפר סבא המדורגת מעליה במשחק ההזדמנות האחרונה.

פראיירים,זה מה שניתן לסכם במילה אחת את  משחק הנוער של קבוצת הפועל באר שבע מול בני סכנין,המארחים היו טובים יותר אך אלילת המזל ושוערה המחליף של בני סכנין אחמד שבל שהיה מצויין מנעו מבאר שבע נצחון יקר והשאירו אותה 8 נקודות מהשארות בליגה.

 

מור ברבי מבאר שבע(בלבן)ואחמד מיעארי מסכנין במאבק.(צילום:שי מוגילבסקי)

 

גד עובדיה כובש הצמד לב"ש(מימין)וחאלד סואן מסכנין רוצים כדור.(צילום:שי מוגילבסקי)

 

המשחק החל בשער בזק של איברהים סייד כבר בדקה הרביעית וסכנין ביתרון חוץ מהיר,באר שבע לא נבהלה וכעבור 4 דקות איזנה משער של גד עובדיה.המשחק המשיך בקצב טוב ובהזדמנויות דו צדדיות עד שבדקה ה -19 חזרה סכנין ליתרון כשעובדה זבידאת בשערו השביעי העונה החזיר את האורחת מהצפון ליתרון.באר שבע הבינה שהפסד כאן משמעותו ירידת ליגה בטוחה וחזרה לתקוף ולהחמיץ עד שבדקה ה-31 צחי מחלוף הצליח לאזן ל 2:2 שהייתה גם תוצאת ההפסקה.

 

עובדה זבידאת כובש השער השני לסכנין במופע דילוגים.(צילום:שי מוגילבסקי)

 

באר שבע יצאה מחדרי ההלבשה נחושה ושלטה ללא עוררין בשדה ובחלוף 10 דקות גם עשתה מהפך והובילה לראשונה במשחק לאחר שהכשלה ברחבה הביאה לבעיטת 11 מטרים ואת הפנדל ניצל היטב גד עובדיה שהשלים צמד אישי ובאר שבע ביתרון 2:3.

 

אופיר דבידזה(בלבן)מוכשל ברחבה.(צילום:שי מוגילבסקי)

 

גד עובדיה חוגג צמד אישי.(צילום:שי מוגילבסקי)

 

לאחר שער היתרון המשחק נעשה דו צדדי ומאוד משוחרר במיוחד מצד סכנין שהפקירה את ההגנה ויצאה קדימה על מנת לחפש שוויון,באר שבע ניצלה זאת והגיעה למספר מצבים קורצים שהוחמצו כשאחמד שבל שוערה המחליף של סכנין מצליח להציל שלושה שערים בטוחים ולהשאיר את התוצאה בעינה.בדקות האחרונות נלחצה במעט באר שבע לשערה ובדקה ה -88 ספגה את שער השוויון הדרמטי כשמוחמד בדארנה כבש,העלה את מאזנו האישי לארבעה שערים העונה ולמעשה הוריד כמעט בוודאות את באר שבע לליגת המשנה.

 

אחמד שבל,שוער סכנין שנכנס כמחליף היה מצויין ומנע נצחון באר שבעי.(צילום:שי מוגילבסקי)

 

ככה נראה ספסל של קבוצה שעומדת לרדת ליגה.(צילום:שי מוגילבסקי)



סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?