ועדת הליגה והגביע מציגה: שימוש VAR במשחקי ליגה א' ועתיד ליגות ב' וג'

החלטות מעניינות. ההתאחדות החלטות מעניינות. ההתאחדות
חשיפה: ועדת הליגות א'-ג' התכנסה וקבעה כי עתיד ליגות ב' וג' יוכרע עד תום השבוע הבא. המשחק המרכזי בליגה א' יהיה תחת הואר

ועדות הליגה והגביע של הליגות הנמוכות התכנסו היום לישיבה מיוחדת ובה סומנו מספר החלטות מעניינות. הנושא העיקרי עליו דובר אלו עתיד ליגות ב' וג', וזאת לאחר שיותר מחודש ימים הקבוצות לא התאמנו וראשי ההתאחדות סיפרו כי נמצאים בקשר רציף עם משרד הספורט ומשרד הבריאות במטרה לאשר את החזרה לאימונים.

בהתאחדות ימתינו עד סוף השבוע הבא ואם עד אז האימונים יחודשו אז הליגות יימשכו ויסתיימו על כר הדשא, ואם זה לא יקרה אז תתכנס ההתאחדות פעם נוספת וינסו לחשב את המסלול מחדש.

החלטה נוספת היא שימוש ב-VAR במשחקי ליגה א' כאשר נקבע כי בכל משחק מרכזי שישודר בטלויזיה ותנאי האצטדיון יאפשרו אז יהיה שימוש לואר גם בליגה השלישית.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בושה
(מאמן : 18:47 09-02-2021)
איך בכלל אתם אומרים חודש כבר חודשיים סגר אנחנו כבר 11 חודשים לא משחקים כדורגל 3משחקי ליגה ב11 חודש זה נראה לכם תקין אנחנו אמצע פברואר חברים די להשפיל אותנו ולשקר אותנו
2
גם לאוהדים מגיע!
(מנחם: 13:54 10-02-2021)
רבותיי חבריי הההתאחדות , כדאי לבחון את האפשרות לתת למי שמחוסן פעמיים ומעל 10 ימים מהחיסון השני לתת כניסה למגרשים . איך ייתכן שלטוס לחו״ל כאשר סיכויי ההדבקה גדולים שבעתיים , ניתן . ואילו לראות ספורט שנותן כוח לאוהדים , אסור! בבקשה תבחנו מחדש .

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?