במגמת התאוששות: ניצחון מתוק לפרדיס על בועיינה

ניצחון גדול לבני פרדיס (אייהם ג'אברין) ניצחון גדול לבני פרדיס (אייהם ג'אברין)
לאחר התבוסה במשחק האחרון נגד עירוני טבריה, פגשה אמש הפועל פרדיס את הפועל בועיינה והתאוששה מהתבוסה ובגדול

הפועל פרידייס הגיעה למשחק במטרה לראות לכולם שההפסד במשחק האחרון היה מקרי וחד פעמי, ומנגד הפועל בועיינה רצתה לחזור למסלול הניצחונות לאחר התיקו נגד מכבי טמרה.

שחקניו של המאמן, אחמד סבע, פתחו המשחק מצויין והתחילו לתקוף על שערו של ראני עודה והגיעו למצבים מסוכנים אך מצאו את השוער המצוין של הפועל פרדיס מוכן וערני. כמו שאומרים: מי שלא כובש אז סופג ובדקה ה-38 הצליחה הפועל פרדיס לעלות ליתרון לאחר כדור רוחב שמסר חסיב אבו רוקן, הכדור מצא את רגליו של החלוץ, מחמוד עבאס, והאחרון בעט כדור שטוח וחזק ממרחק של 18 מטרים לפינה השמאלית של השוער, גאנם מחאגנה. עבאס הצליח להכניע את השוער והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1,יתרון שנשמר עד סוף המחצית.

המחצית השנייה נפתחה בצורה טובה מצידם של שחקני פרדיס, כאשר בדקה ה-54 היא הצליחה לכפיל את התוצאה לאחר שתאיר כתנאי הגביה כדור וראמי דאהר ניצל העורביבה בתוך הרחבה של הפועל בועיינה והצליח להבקיע השער השני.

עד דקות הסיום ניסו שחקני הפועל בועיינה לחזור למשחק אבל נתקלו בשחקני ההגנה של הפועל פרדיס והשוער, ראני עודה, שהציגו יכולת טובה והוכיחו שההפסד נגד טבריה מאחורם, למרות הבעיות הכלכליות בקבוצה השחקנים נתנו את כל כולם למועדון ולסמל.

המאמן המנצח, פאיד חסון, אמר לאחר המשחק: "הגענו אחרי תבוסה נגד טבריה וידענו שאנחנו צריכים לקום מהקרשים, הגענו למשחק קשה נגד בועיינה והיה חשוב לנו לקחת את הנקודות".

המאמן המפסיד, אחמד סבע, התייחס למשחק ואמר: "זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו השנה, הגענו להמון מצבים. אני לא זוכר במשחקים שניצחנו שהצלחנו להגיע לכמות מצבים כזו. אנחנו קבוצה טובה בתקופה טובה ולא הגיע לנו להפסיד".



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
פרדיס, לא קיבלתם משכורת????
(אוהד: 05:23 22-02-2021)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?