ליגה ג' - סיכום סופ"ש

עוספיא ממשיכה לנצח (דוברות המועדון) עוספיא ממשיכה לנצח (דוברות המועדון)
מכבי עוספיא לא עוצרת ועדיין לא ספגה העונה, כך גם דלית אל כרמל ואבו סנאן. השקמה מאבדת גובה ובטוברוק נושמים אויר פסגות. ליגה ג' חזרה לפעילות. איזה כיף!

ליגות ג' חזרו לפעילות בתקווה שהעונה תימשך עד הסיום וללא תקלות.

גליל עליון

בני אבו סנאן עדיין מושלמת לאחר ארבעה מחזורים ועדיין לא ספגה, לאחר שגברה בחוץ 0:3 חלק על אבירי הצפון כףפר סמיע. בני ג'דיידה רחוקה ממנה שתי נקודות לאחר ששמטה נקודות ראשונות העונה וסיימה רק ב-0:0 עם בועיינה. הפועל שלומי ממשיכה בפתיחת העונה החלומית שלה, כאשר שער של אבי בן שטרית סידר לה 0:1 קטן בתרשיחא. עוד קבוצת שיכולה לקרוא לעצמה קבוצת צמרת היא איחוד בני סמיע שחזרה הביתה לאחר 1:5 קליל בחוץ על דיר חנא. הפועל נהריה אירחה בביתה את הפועל נחף שחזרה הביתה עם 2:5 נאה וניצחון שני העונה.

גליל תחתון

בית"ר כפר כנא שמטה נקודות ראשונות לאחר 2:2 בחוץ עם אהלי טמרה. עירוני בני שעב קפצה לצמרת לאחר 1:5 בבית על בועיינה, שעדיין מחפשת נקודות ראשונות העונה. בסמת טבעון (צמד למוחמד טאהא) כבר הוליכה בהפרש של שלושה שערים בבית על שפרעם, אך ספגה שלושה שערים מאוחרים והקבוצות נפרדו ב-3:3 מרתק. משחק הצמרת בין דיר אל אסד לדיר חנא הופסק חמש דקות לסיום במצב של 1:2 למארחת. במשחק נוסף נפרדו משגב וכפר יאסיף בתיקו 1:1.

יזרעאל

הפועל אלבטוף נוצחה לראשונה העונה, 3:0 בחוץ ע"י צעירי אום אל פאחם, שנהנתה מצמד של ואליד עבאס ואף עלתה למקום הראשון על חשבונה. הפועל יפיע נצמדה לפסגה לאחר 1:4 קליל בחוץ על צעירי איכסל. הפועל דלית אל כרמל ממשיכה להרשים ולאחר 0:3 קליל על ברטעה, יש לה שלושה ניצחונות משלושה משחקים ועשרה כיבושים לעומת אפס ספיגות. צעירי נצרת (רביעיה לתאמר באשא) לא התקשתה להביס 0:8 את בני אום אל פאחם. הקבוצה השלישית של אום אל פאחם, בית"ר, גברה 2:3 על פרדיס והשיגה ניצחון בכורה העונה.

שומרון

האם כבר לאחר ארבעה מחזורים ניתן להכריז על העולה הראשונה לליגה ב'? עוד חזון למועד, אבל מכבי עוספיא עשתה עוד צעד לעבר המטרה כשהביסה בקלות 0:12 את קרית אתא. עומרי מלאק כבש רביעייה ועוספיא מציגה הפרש שערים מרשים של 35 כיבושים לעומת 0 (!) ספיגות בארבעת המחזורים הראשונים. מכבי ברקאי השיגה ניצחון בכורה מרשים, 2:6 על הפועל יוקנעם, הודות לשלושער של ליאל אמסילי וצמד של מאור זהבי. הפועל קרית ים מאבדת גובה לאחר 0:0 בחוץ עם ג'סר אל זרקא. צמד מאוחר של לירון רוזוליו לא הספיק לאור עקיבא לעשות קאמבק מרשים במשחק החוץ מול בית"ר פרדס חנה (צמד לרובל טגנה) שניצחה לבסוף 2:3. הדרבי של חיפה שייך לצעירים, כשצעירי (רביעייה לאוראל משה) הביסה את כרמל 1:5. במשחק נוסף נפרדו מכבי קרית ים וקרית חיים ב-1:1.

שרון (בית א')

בני הרצליה איבדה שתי נקודות יקרות כשסיימה רק ב-2:2 בחוץ עם גבעת שמואל. בני רעננה ניצלה זאת כדי לטפס לפסגה ואף שומרת על מאזן מושלם לאחר ששיחקה רק שלושה משחקים, אבל היא נראית מרשים ועם שישייה שנייה העונה, הביסה 0:6 את כפר קאסם. הכח גלי גיל (צמד לרון לחמני) השיגה ניצחון שני, 0:2 על מטה בנימין, שממשיכה להשתרך בתחתית.

שרון (בית ב')

עוד קבוצה שפתחה נהדר מבחינתה את העונה היא בית"ר טוברוק, ששער בדקה ה-90 של תמיר חיימוביץ' סידר לה 2:3 נאה בחוץ על צעירי טירה ואת המקום הראשון בטבלה. בני קלנסואה (צמדים למוחמד חמודה וגלאל תאיה) צמודה אליה בפסגה לאחר 3:5 ביתי על בני טירה.. מכבי כפר יונה השיגה ניצחון בכורה ועשתה זאת בסטייל עם 1:5 בחוץ על מ.ס. נתניה. השרון נתניה ממשיכה לשקוע, כאשר לא יכלה בבית לעירוני אריאל שניצחה בקלות 2:5 ונדבקה לצמרת הגבוהה.

תל אביב (בית א')

המכתש גבעתיים אמנם לא שיחקה השבוע, אבל התוצאות של המחזור שיחקו לטובתה, כאשר השקמה חן ספגה הפסד שני העונה, 3:1 בבית מול אינטר ת"א (צמד לרון שריפי), שגם עקפה אותה בטבלה וכרגע גם נראית כמי שיכולה להיות הצלע השלישית במאבק העלייה. אליצור יהוד נהנתה מצמד של אריאל מעבי המצוין כדי לגבור 1:3 בחוץ על נוה גולן.
המשחק בין בית"ר יפו לפרדס כץ יושלם ביום שלישי.

תל אביב (בית ב')

משחק העונה בין שתי המושלמות, רמת ישראל וספרטק ר"ג, הסתיים במעמד צד אחד כאשר הרמה הביסה את הרמת-גנים 1:4 ושמרה על מאזן מושלם לאחר ארבעה מחזורים. משחק משוגע היה ביפו כשאליצור הובילה בהפרש של שלושה שערים בהפסקה על לזרוס חולון, שמצידה השוותה במחצית השנייה בזכות שלושער של אמיל אלייב. ציון סיני עוד החזיר את היתרון ליפו, אבל גדי סולומוביץ' הבלתי נגמר השווה ל-4:4 בתוספת הזמן וקבע בזאת את תוצאת המשחק. במשחק שפתח את המחזור כבר ביום חמישי, גברה שיכון ותיקים 1:2 בחוץ על בית"ר עזרא, שעדיין מחפשת נקודות ראשונות העונה.
המשחק בין בני יהוד לאור יהודה יושלם בשבוע הבא.


בלתי נגמר. גדי סולומוביץ'
מרכז (בית א')

המוליכה, מ.ס. רמלה, לא שיחקה השבוע, מה שנתן לגבעת זאב, שניצחה 1:2 בבית את מבשרת ציון, את הזכות לצמצם מעט את הפער בפסגה. אשדוד סיטי רואה גם היא את הצמרת מעבר לפינה, לאחר שחזרה מרמלה עם 0:3 קליל על מכבי המקומית, בזכות צמד של מאיר אדרי. הפועל מצליח לא הצליחה לשמור על יתרון של שער מול צעירי לוד שהשוותה בדקה ה-93 מרגלי מחמוד מוסא שקבע 1:1 בסיום.

מרכז (בית ב')

הפועל בני אשדוד ממשיכה לשמור על הפסגה לאחר שפנדל של ליאור סויסה ועוד שער של עומרי אטיה סידרו לה 0:2 ביתי על בני יצ'לאל. בית"ר גן יבנה (שלושער לאביחי שבילי) צמודה למוליכה עם נקודה פחות, לאחר 0:5 קליל על טירת שלום, שעדיין לא כבשה אף שער העונה וטרם השיגה נקודת ליגה. מי שעוד נמצאת במאבק העלייה היא נחלת יהודה, שחגגה עם 0:7 בבית על הפועל ברנר. גם הקבוצה השנייה של עיר היין, מ.ס. ראשל"צ, כבשה שביעייה בבית כשהביסה 1:7 את הפועל רמלה.

דרום (בית א')

שתי המושלמות ערב המחזור, שגב שלום ומכבי ב"ש, נפגשו לקרב מרתק, שבסיומו צמד של יקיר אזולאי עזר לבאר-שבעים להשיג 2:3 נאה ולהישאר בפסגה עם מלוא 12 הנקודות. מנגד, במשחק בין שתי קבוצות שעדיין לא השיגו נקודות העונה, גברה בני ירוחם 1:2 על אלהושלה וזכתה בנקודות ראשונות. מכבי חורה (צמד לחאלד אל אעסם) קפצה לדימונה וחזרה הביתה עם 2:3 נאה על מכבי המקומית, שהקפיץ אותה לצמרת. במשחק נוסף גברה עוצמה ב"ש 0:1 על מכבי ירוחם.

דרום (בית ב')

עירוני בית שמש שמטה נקודות ראשונות העונה לאחר שנוצחה 3:1 בבית ע"י קרית גת, שמצידה עלתה חשבון בית שמש למקום הראשון. הפועל שדרות לא התקשתה להביס 1:7 את מכבי אשקלון. משחק הפכפך ורב שערים היה ברהט, שם נפרדו הפועל המקומית ומ.כ. ב"ש בתיקו 4:4. מואייד קמלאה כבש שלושער למארחת.
המשחק בין מטה יהודה לכסייפה לא נערך.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שאפו לדאבל פס
(שי: 09:06 07-03-2021)
כל הכבוד שבתקופת קורונה מתייחסים לקבוצות ליגות ג׳
2
תודה רבה לדאבל פס
(מיכאל גרוסמאן: 00:31 09-03-2021)
כבר מזמן אני מחכה לשמוע על הליגות הנמוכות ושוב בזכותכם תודה רבה רבה על שאתם מעדכנים את הציבור !! שאפו ענק!! כיליד העיר יוקנעם עילית ואני שגדל בה עד שעבר הלאה בחייו , אני תמיד מתעניין בקבוצת הכדורגל בעיר וטוב שאתם מעדכנים תוצאות!
3
מ.ס רמלה
(רמלאי: 16:57 12-03-2021)
ראש עיריית רמלה וידל שמשקיע בקבוצה ורוצה לעלות ליגה עשהטעות ענקית שצירף את גליקו שלומי לקבוצה כאשר גליקו שלומי הואשם בפלילים וגורמים בקבוצה מספרים על בלאגן בינו לבין השחקנים ובינו לבין המאמן ישראל כהן שחקן העבר דקר יושב הראש לא יודע מה לעשות איתו
4
נחלת יהודה
(אוהדוס: 23:13 20-03-2021)
נחלת יהודה בנתה השנה סגל בוגרים מבוסס שחקני נוער , הייתי במשחק שלהם ותענוג לראות

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?