בודדה בפסגה: ניצחון גדול לעוספיה על קריית אתא

שמחה אחרי אחד השערים. שחקני עוספיה (צילום: דוברות המעודון) שמחה אחרי אחד השערים. שחקני עוספיה (צילום: דוברות המעודון)
מוליכת ליגה ג' חזרה לאחר הפגרה בכושר נהדר והביסה את קריית אתא 0:12. לאלה: "כל הכבודה למאמן והשחקנים"

 מכבי עוספיא ממשיכה לשבור שיאים בליגות הנמוכות. אחרי 4 מחזורים הקבוצה עם מאזן של 4 ניצחונות ויחס שערים מטורף של 35 שערי זכות ואפס שערי חובה. אתמול חניכיו של שיבל לאלה גברו על ק.אתא 0:12. לעוספיא כבשו כבשו מלך שערי הקבוצה עומרי מלאק עם רביעייה, מחמד מהדאוי ושאדי חאג'וג' צמד כל אחד. עוד כבשו ווהב ווהב , לוטפי אבו רוקן , מג'ד רוחאנה ווליד שרוף שער אחד כל אחד.

נשיא המועדון - ראיד זאהר: "משחק טוב שלנו, אני גאה בכל השחקנים שנתנו הכל על הדשא ומודה לצוות האימון שהכין את השחקנים טוב למשחק. בשבוע הבא מצפה לנו משחק קשה נגד פרדס חנה. מקווה שנמשיך לייצג את היישוב על הצד הטוב ביותר".

יו''ר העמותה, מהראן לאלא : "תוצאה מצוינת, כל הכבוד למאמן הקבוצה שיבל לאלא והשחקנים על הניצחון הגדול. אני מקווה שנמשיך ביכולת הזאת לקראת המטרה הברורה שלנו, עליית ליגה".

לפני המשחק המנהל המקצועי דורון בן דור זכה לתמונה ממוסגרת מצד אוהדי עוספיא על פעילותו בקבוצה . בן דור :" אני מלא הערכה למה שקורה בעוספיה. .יש לנו דרך ארוכה להשגת המטרה ואנחנו בדרך הנכונה. יש להו צוות אימון מצוין בראשותו של שיבל לאלה שעושה את ההבדל בין קבוצה טובה לקבוצה מצוינת".

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?