איציק בוזורגי מונה למאמן צפת

איציק בוזורגי (מיכה פישנזון) איציק בוזורגי (מיכה פישנזון)
המאמן מקרית שמונה תופס פיקוד על הפועל עירוני צפת מליגה ב’

מאמן חדש לקבוצת הבוגרים של הפועל עירוני צפת ממחוז צפון א’ בליגה ב’. איציק בוזורגי (64) מונה לתפקיד בסיומה של פגישה עם מחזיקת תיק הספורט בעיריית צפת, ויקי כהן אלקבץ, זאת לאחר שביום שישי האחרון נפרד חגי ממן מהקבוצה – לאחר שהציב אולטימטום להנהלת המועדון בנוגע להישארותו, זאת לאחר שלפני כשבוע וחצי התפתח עימות שהגיע לטונים גבוהים ולמקומות לא מכבדים בין אחד ממאמני מחלקת הנוער לממן, שלטענתו הותקף באלימות פיזית ולכן לא הסכים להמשיך בתפקידו, אם אותו מאמן יישאר בתפקיד.

לאורך סופ”ש נעשו ניסיונות לגרום לממן לחזור בו, אך זה נותר איתן בדעתו וכך נסללה הדרך למינוי של בוזורגי. עכשיו בצפת יצטרכו למצוא יו”ר לקבוצה, לאחר התפטרותו של יניב אוחנה, שעבד בחודשים האחרונים בהתנדבות.

איציק בוזורגי הוא אחד מאנשי הכדורגל הבכירים בגליל העליון. בשונה משלושת בניו, שמשחקים בעמדת החלוץ, שיחק איציק בוזורגי כמגן שמאלי בהפועל קרית שמונה, ממנה הגיע בתחילת שנות ה-80 לקדנציה של שלוש עונות בהפועל חיפה. בהמשך הצפין להפועל טבריה וחזרה לקרית שמונה. לאורך השנים בוזורגי אימן קבוצות בוגרים מאזור הצפון ואף אימן את בית”ר צפת בימיה בליגה א’, כמו כן אימן בוזורגי את קבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה ושימש כעוזרו של רן בן שמעון באימון קבוצת הבוגרים ובהמשך שימש כעוזרם של מישל דיין ואלי כהן (“השריף”) בעונה שבה ירדה הקבוצה לליגה הלאומית – עונה שבמהלכה שימש מאמן ראשי לזמן מה.

בניו של איציק בוזורגי ידועים כחלוצים מוכשרים: אריאל (34) פרש ממשחק בעונה שעברה אחרי עונות מוצלחות בקבוצות מליגות א’ וב’ בצפון, אלון (30) משחק בהפועל עפולה מהליגה הלאומית ונחשב לחלוץ מוביל בליגה ובן הזקונים ישי (19) משחק בקבוצת הנוער של הפועל נוף הגליל.

איציק בוזורגי ינסה לייצב את השורות בהפועל עירוני צפת ולהוביל אותה לעונה שקטה ללא מאבקי תחתית, למרות שלעת עתה היא מדורגת במקום השלישי בטבלת בית ב’ של מחוז צפון א’ – מיקום שמוביל בתום משחקי השלב המוקדם לפלייאוף העליון של שתי הליגות. כבר ביום שלישי קרוב בוזורגי יערוך הופעת בכורה על הקווים, במשחק הביתי מול אחווה כפר מנדא.






 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בוזורגי תותח על
(רון שלום הכח כלי גיל ר"ג: 21:49 08-03-2021)
אחלה גבר איש כדורגל
2
ממן זה שתקף
(אריה כהן: 09:22 09-03-2021)
אני כאוהד כדורגל הייתי באימון וראיתי את מאמן ממן מקלל עם פה מסריח
3
כדורגל
(צפון: 21:03 09-03-2021)
מאמן גרוע, אין לו מושג

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?