העין השלישית: סיכום המחזור ה-27 בליגה הלאומית

עשו עוד צעד משמעותי לעבר ליגת העל. שחקני נוף הגליל (ספורט 5) עשו עוד צעד משמעותי לעבר ליגת העל. שחקני נוף הגליל (ספורט 5)
כפר שלם בטירוף, איכסל חזק בתמונה ופתח תקווה בצרות. סיכום המחזור בשלוש אנקדוטות

הליגה הלאומית מתקרבת לנקודת רתיחה ועוד מחזור מרתק הסתיים לו עם תחתית שהופכת מרגע לרגע למשוגעת וצמרת שעדיין לא נעולה וחתומה.

אז מה היה לנו?, הפועל ירושלים שכבר רשמה העונה לפני אמש, 7 תוצאות תיקו מאופסות והפועל עכו שבמאזנה לא פחות מ- 8 תוצאות תיקו מאופסות נפרדו כמה צפוי ב? ניחשתם נכון, 0:0 שקיפח דווקא את עכו שעם קצת ריכוז בחלק הקידמי הייתה גם לוקחת 3 נקודות קריטיות בתחתית. מנגד, זיו אריה חייב להחזיר את שחקניו לפוקוס מוחלט לאחר ההדחה בגביע ויכולת לא טובה אמש.

הפועל ראשון לציון והפועל רמת גן נפרדו בתיקו 1:1 שמקרב את שתיהן לפלייאוף העליון. הכתומים רושמים 1:1 רביעי ברציפות! כשגם האורדונים משיגים שוב 1:1 לאחר תוצאה זהה במחזור הקודם מול עפולה.

מכבי אחי נצרת השיגה נצחון קריטי על רמת השרון 2:1 מה שמציב אותה חזק במאבק על הפלייאוף העליון כשהיא במרחק 2 נקודות בלבד מהפועל רמת גן כשבשישי הקרוב היא תארח את הפועל ירושלים.

תנו שאפו ענק לשלומי דורה שפשוט ייצב לחלוטין את מ.ס כפר קאסם אשר רשמה בשישי נצחון ענק על אום אל פאחם בקרב ישיר על 6 נקודות בתחתית.

בלי הרבה דיבורים אך עם המון עבודה באימונים, הצליח דורה בתקופה קצרה של חודש וחצי להוציא את הכפר מהקו האדום ומהמקום שמוביל למבחנים אליו צנחה אותה אום אל פאחם שאם יהיה צדק בכדורגל, היא גם תנשור לליגה א' ותעלים סופית את הניהול הכי חובבני וכושל שהיה בליגה הלאומית בשנים האחרונות.

נס ציונה ממשיכה לחלום על עלייה לאחר הנצחון החשוב אמש על עפולה 2:0 והיא במרחק 6 נקודות בלבד מנוף הגליל השנייה בטבלה אך המחזור אופיין בשלוש אנקדוטות אחרות לחלוטין.

פרץ את הסכר

בשקט בשקט עומר פרץ עוד עשוי להפוך למאמן העונה בליגה הלאומית. אז נכון, הכפר רחוקה עדיין כ-3 נקודות מהמקום שמוליך למבחנים אך קצב צבירת הנקודות שלה הוא בלתי נתפס ועומד על 15 מתוך 24 האחרונות, מגמה שאם תמשיך כך, תשאיר אותם בליגה.

פרץ שכשזכור עזב בתחילת השנה לאחר שהבין שעם הסגל דאז לא ניתן לשרוד בליגה, חזר ובינואר שינה משמעותית את הקאדר כשאביחי יחיא ואיתן אהרון נתנו גב (וכסף) והתוצאות לא איחרו להגיע.

פרץ גם הצליח סוף סוף לייצב את ההגנה שספגה רק שני שערים בארבעת המשחקים האחרונים כשבשישי היא פוגשת למשחק חייה את אום אל פאחם כשנצחון שם יעלה את מאזנה ל-28 נקודות בדיוק כמו אום אל פאחם, תחתית לוהטת כבר אמרנו?.

בחוד החנית

עוד מועמד וודאי לתואר מאמן העונה הוא ללא ספק אלירן חודדה. גם בחלומות הכי ורודים שלו הוא לא האמין שרגע לפני סיום העונה הסדירה הוא יהיה עם 43 נקודות, חמש פחות מהמקום שמוביל לליגת העל.

בשישי השפילה איכסל בחוץ את בית"ר תל אביב בת ים הלא יציבה עם 4:1 מטורף שרק המחיש כמה פוטנציאל יש בקבוצה הזו שבכלל נבנתה כדי להילחם בתחתית.

חודדה לקח שחקנים שכבר ירדו לליגה א' בדרך לסיום קריירה כגון תימור אביטן, אברג'יל, אמיר לביא, חן נוגן ואחרים ופשוט החייה אותם מחדש.

האם איכסל תהיה מסוגלת באמת להיות שם עד הסוף? קשה להאמין אך אם זה יקרה, חודדה הוא ללא ספק מאמן העונה בליגות המקצועניות.

אימפריות נופלות

מצבה של הפועל פתח תקןוה הולך ומחמיר. האימפריה לשעבר שידעה ימים יפים בליגת העל לא מצליחה להתרומם והיא כבר במרחק של 6 נקודות מהמקום שמבטיח לה עונה נוספת בליגה הלאומית.

ההפסד בשישי לנוף הגליל בשילוב הנצחונות של כפר שלם וכפר קאסם, הותירו את המלאבסים עם הגב לקיר כשהיא תהיה חייבת ללקט לפחות 6 נקודות משלושת המשחקים שנותרו לה עד תום העונה הסדירה אחרת הפלייאוף יהיה עבורה לפרוטוקול בלבד.

בשישי היא תארח את רעננה במשחק חובה עבורה וכעבור ארבעה ימים היא תתארח אצל אום אל פאחם למלחמת עולם שאין ממנה חזרה. האם קלמי סבן ימצא אצל שחקניו את תעצומות הנפש ההכרחיות בשבוע הקרוב?, התשובה אוטוטו.



 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?