ליגה ג' - סיכום מחזור

מוליכים את מחוז גליל עליון. שחקני ג'דיידה (חמודי כיאל) מוליכים את מחוז גליל עליון. שחקני ג'דיידה (חמודי כיאל)
המחזור השמיני נערך באמצע השבוע והמכתש מתחילה לברוח במחוז תל אביב. עוספיא ניצחה בקושי, אך שמרה על מאזן מושלם. גם מכבי ב"ש, רמת ישראל ומ.ס. רמלה עדיין מושלמות

גליל עליון

בני ג'דיידה (צמד שלישי ברציפות לעדי סכניני) ממשיכה להוליך את הטבלה לאחר 0:5 קליל על הפועל נהריה החלשה. בני אבו סנאן, שלמי ששכח פתחה את העונה עם ארבעה ניצחונות רצופים, רחוקה כבר שש נקודות מהמוליכה לאחר שספגה 1:0 במגרשה מאיחוד בני סמיע, שמצידה רחוקה רק נקודה מהמקום הראשון. הפועל בני בענה מעט מאחוריהן במקום השלישי לאחר  0:3 בחוץ על אבירי הצפון. הפועל נחף לא התקשתה מול הפועל שלומי המתפרקת והביסה אותה 1:4. בני דיר חנא, שעדיין ללא נקודות העונה כמו אבירי הצפון, נכנעה בחוץ 3:1 לתרשיחא.


גליל תחתון

עירוני בני שעב לא עוצרת וה-1:3 שלה על מ.כ. שפרעם משאיר אותה איתנה בפסגה. מכבי בסמת טבעון לא מוותרת לה ועם 1:5 בחוץ על משגב, שומרת על מרחק שלוש נקודות מהפסגה, כמו גם בית"ר כפר כנא, שגברה בקושי 1:2 על דיר חנא. כפר יאסיף (שלושער לנסים עלי) גברה 0:4 בחוץ על דיר אל אסד, אך היא מעט רחוקה ממירוץ העלייה. במשחק נוסף צמד של אחמד אבו רומי סייע לאהלי טמרה לגבור 0:3 על בועיינה נוג'ידאת.

יזרעאל

צעירי אום אל פאחם ממשיכה להרשים והפעם זה נגמר עם 0:5 קליל בברטעה על מכבי המקומית. צעירי איכסל השיגה ניצחון בכורה לאחר שחזרה מפרדיס עם 2:3 על אחווה המקומית. צעירי נצרת קפצה זמנית למקום השני לאחר שהביסה את הפועל אלבטוף 1:4 והרחיקה אותה מעט מהמירוץ. שער של עומר ג'בארין סידר גם לבני אום אל פאחם ניצחון ראשון העונה, 0:1 בדרבי על בית"ר. משחק הצמרת בין דליית אל כרמל ליפיע לא נערך עקב היעדר אבטחה.


שומרון

עוספיא שוב ניצחה, אבל הפעם זה הלך הכי קשה שלה העונה לאחר 2:3 בלבד בחוץ על ג'סר אל זרקא. צעירי חיפה התאוששה מהתבוסה לעוספיא במחזור הקודם והביסה 0:4 את בית"ר פרדס חנה. הפועל קרית ים עדיין צמודה לחיפה במקום השני לאחר 2:3 קשה על כרמל חיפה. הנציגה השנייה של קרית ים, מכבי, אירחה את קרית אתא ונהנתה משלושער של עידן צור כדי לנצח 2:4. מכבי ברקאי הלא יציבה יצאה לאור עקביא וחזרה משם עם 1:3 נאה על מ.כ. המקומית. הפועל יוקנעם ממשיכה לשקוע, כשהפעם זה נגמר בהפסד ביתי 3:2 לקרית חיים.


שרון (בית א')

הפועל אורנית, שגברה 0:3 על כפר קאסם, ניצלה את דחיית המשחק של רעננה נגד גלי גיל ל-5.4 ואת אי קיום המשחק של הרצליה נגד מטה בנימין כדי לטפס זמנית למקום השני ולצמצם את הפער מהפסגה לשתי נקודות.


שרון (בית ב')

המוליכה, עירוני אריאל, סיימה רק ב-2:2 את משחק הצמרת שלה בחוץ מול בני קלנסואה, מה שנתן לצעירי טירה, שהביסה 0:10 את מ.ס. נתניה, לצמק את הפער בפסגה לשתי נקודות בלבד, כאשר לטירה יש עדיין משחק חסר. מכבי כפר יונה השיגה ניצחון שני העונה לאחר שגברה 0:1 על השרון נתניה המתדרדרת. אביב כהן כבש כבר בדקה השלישית ובני טירה גברה 0:1 על בית"ר טוברוק, לה היה זה הפסד שני ברציפות, אותו היא אף סיימה בתשעה שחקנים. 

תל אביב (בית א')

המכתש גבעתיים יצאנ למשחק לא פשוט מול אינטר ת"א וה-1:2 הקשה שהשיגה בזכות פנדל של יניב דוד בדקה ה-88 שמר אותה מושלמת ואף הגדיל את הפער בצמרת לשמונה נקודות, לאחר שהשקמה חן איבדה שתי נקודות יקרות, כאשר שער של אייל דואק מנווה גולן בדקה ה-87 קבע שוויון 2:2 בין הקבוצות. 2:2 הייתה גם התוצאה בין בית"ר יפו לאליצור יהוד עם דרמה גדולה בסיום, כאשר איציק מימון העלה את יפו ליתרון בדקה ה-90, אך איתי טואף השווה בדקה ה-93 וחילק את הנקודות.


תל אביב (בית ב')

הפועל רמת ישראל שומרת על מאזן מושלם ועל פער שלוש הנקודות בפסגה לאחר 1:3 בחוץ על בני יהוד מהתחתית. שיכון ותיקים לא מרפה והודות לשלושער של אופיר מיארה וצמד של עמית גור, הביסה 0:6 את אליצור יפו. ספרטק ר"ג ממשיכה בהתדרדרות שלה עם הפסד חמישי ברציפות, הפעם 3:2 לבית"ר עזרא. מכבי אור יהודה וא.ס. חולון חילקו ביניהן את הנקודות כשסיימו בשוויון 1:1.

מרכז (בית א')

עןוד קבוצה עם מאזן מושלם בליגה ג' היא מ.ס. רמלה, שנראית גדולה על הליגה ועם 2:6 קליל באשדוד על הסיטי, הגדילה את הפער בצמרת לחמש נקודות. הנציגה השנייה של רמלה, מכבי, נהנתה משלושער של מוחמד אבו ע'אנם כדי לנצח 1:5 את הפעול מצליח.


מרכז (בית ב')

נחלת יהודה הצליחה להפוך פיגור כפול במשחק החוץ שלה מול בני אשדוד (צמד של ליאור סויסה) כדי לנצח 2:3 ואף להגדיל לנקודה את הפער בפסגה. מי שניצלה את התוצאה הזו כדי להתברג למקום השני ובמרחק נקודה מנחלת, היא בני יצלאל, שבזכות צמד של יונס מנגיסטו, גברה 0:3 על טירת שלום. בית"ר גן יבנה שמטה שתי נקודות חשובות במאבק העלייה לאחר שסיימה רק ב-1:1 בחוץ עם מ.ס. ראשל"צ. במשחק נוסף נפרדו הפועל רמלה והפועל ברנר ב-2:2, לאחר שהמארחת חזרה מפיגור כפול בדקות האחרונות.

דרום (בית א')

מכבי ב"ש, שגברה 0:2 בחוץ על מכבי ירוחם, שמרה כל פער שלוש הנקודות משגב שלום שזכתה בניצחון טכני 0:3 על מכבי דימונה, שלא הופיעה למשחק עקב מכת פציעות בקבוצה. גם המשחק בין אלהושלה לחורה לא נערך ועתידו ייקבע בהמשך. במשחק נוסף שכן נערך הביסה בני ירוחם 0:4 את עוצמה ב"ש.


דרום (בית ב')

עוד מהפך בפסגה בקרב המשולש על העלייה. מכבי קרית גת חזרה עם ניצחון חוץ 1:3 על כסייפה וניצלה את הפסד הבית 1:0 של בית שמש לשדרות כדי לטפס למקום הראשון, נקודה מעל שדרות ושתי נקודות מעל בית שמש. הפועל רהט השיגה ניצחון שני העונה כשהביסה 0:4 את מטה יהודה. במשחק נוסף נפרדו מ.כ. ב"ש ומכבי אשקלון ב-1:1.




 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?