ניצחון גדול לשעריים בדרום, הפסד כואב לזלפה בצפון

כובשי השערים לרובי (דאפר מחאמיד) כובשי השערים לרובי (דאפר מחאמיד)
משחקי הצהריים בלטו בעיקר בשל תוצאות התיקו, אזור ואדומים אשדוד נפרדו בחלוקת נקודות וגם עירוני טבריה מול בני פרדיס. כפר קנא לא הצליחה לנצח במג'דל כרום

 ליגה א' דרום א'

הפועל אזור- אדומים אשדוד-0:0
שיחת הנזיפה של יובל נעים עשתה רק רע לאדומים כאשר הקבוצה איבדה נקודות יקרות מול אזור, שמצידה מוכיחה כי היא קבוצה ראויה לא רק מול קבוצות התחתית אלא גם מול קבוצת הגלקטיקוס של רוני חג'ג'.

לא הצליח לכבוש. אדיר רחמים (שלומי והבה)

ליגה א דרום ב'

הכח רמת גן-הפועל מרמורק-3:1
הפועל מרמורק והמאמן, ארז בנודיס, עשו צעד משמעותי בדרך להבטחת המקום בפלייאוף העליון לאחר שהשיגו ניצחון חוץ מול הכח רמת גן בתוצאה 3:1. כבר במחצית הראשונה הרשימו האורחים עם שערים של יובל אבידור ואור חסידים ודייגו נייקולובסקי כבש שער נוסף במחצית השנייה. שלומי דג'אני צימק לקראת הסיום.

מכבי שעריים- הפועל בקעת הירדן-1:3
ההפתעה הגדולה בדרום. הקבוצה מרחובות שהתקשתה במחזורים האחרונים התפוצצה מול מוליכת הליגה. ארז בלפר ושחקניו חזרו מפיגור מוקדם לאחר הפנדל של אייל שטרכמן שאף הורחק במחצית השנייה. רביד אשר קבע שיוויון ולאחריו כבשו גם עמית שפירא ועידו שרון.

ליגה א' צפון א'

איחוד מג'דל כרום- הפועל כפר קנא-1:1
אכזבה מצד שתי הקבוצות. בכפר קנא קיוו להשיג ניצחון חשוב בכדי לברוח מהתחתית הבוערת ואילו מג'דל כרום חיפשה נקודות לשרוד אבל זה הסתיים בחלוקת נקודות. הייתם חלבי כבש לכפר קנא בדקה החמישית וחסן מנעא השווה עוד במחצית הראשונה.

עירוני טבריה- בני פרדיס-0:0
אנשי פרדיס חלמו לפני המשחק על ניצחון נוסף שהיה משאיר סיכוי כלשהו לפלייאוף העליון אך השיפור הגדול של המאמן שחקן עידן ויצמן הוא בחלק האחורי שם סיימה טבריה משחק שני ללא ספיגה אבל גם ללא כיבוש.

הפועל בועיינה- מועדון ספורט טירה-1:1
זה היה קרב צמרת מרתק שאולי מראה את מה שמצפה לנו במשחקי הפלייאוף העליון.  ספואן זועבי העלה את בועיינה ליתרון מהיר אבל מתנאל טדסה הנהדר קבע שיוויון. שוער בועיינה הורחק וזה משמעותי לקבוצה לקראת המשחקים המכריעים של העונה הסדירה.

כובש השער לטירה. מתנאל טדסה (נזיה סולטן)

ליגה א' צפון ב'

בני זלפה- הפועל רובי שפירא חיפה-3:2
זה היה קרב ישיר על שש נקודות והקבוצה של ענאן פרו חוגגת ניצחון חשוב במאבקי התחתית אליהם מסתבכת זלפה ששיחק משחק הגנתי גרוע. סאמר ווהאב העלה את רובי ליתרון במחצית הראשונה אבל פארס מארגייה ביצע מהפך עם צמד ושלוש דקות לסיום אוואנו אספה הביא לשיוון ואז שער עצמי של עלי זאמל הביא לשלוש נקודות יקרות.

 

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?