משחק משוגע: ניצחון גדול לרובי שפירא על זלפה

ניצחון חשוב. שחקני רובי (דאפר מחאמיד) ניצחון חשוב. שחקני רובי (דאפר מחאמיד)
הקבוצה של ענאן פרו ביצעה מהפך מדהים כאשר כבשה שני שערים בדקות הסיום. פרהוד: "נעשו טעויות בקבוצה כאשר לא הגיע חיזוק לפני תום מועד ההעברות"

המשחק בין בני זלפה להפועל רובי שפירא חיפה הבטיח רבות וקיים בענק. זה היה משחק על שש נקודות כאשר המנצחת עשתה צעד משמעותי מתחתית הליגה והקבוצה החיפאית ניצחה בתוצאה 2:3. דווקא זלפה פתחה נהדר כאשר החלוץ, מייזר זועבי, נגח בדקה החמישית מקרוב ליד הקורה אך שחקני רובי שפירא נכנסו אט אט למשחק וניל ורטהיים זכה לזינוק מרהיב משוער זלפה. ארבע דקות מאוחר יותר קרן לרובי שפירא הסתיים בנגיחה של סאמר ווהאב שקבע 0:1.

זלפה עלתה בסערה למחצית השנייה ואדהם שיבלי היה קרוב מהשיוויון בדקה ה-47 אבל החמיץ מקרוב. בדקה ה-60 פארס מארגייה נגח פנימה לאחר הגבהה של אחמד סבע וקבע 1:1. עשר דקות עברו ומארגייה בעוד שער נהדר קבע מהפך 2:1. חניכיו של ענאן פרו לא ויתרו ובדקה ה-87 המחליף אוואג'ו אספה קיבל כדור נהדר מגיל חדד וקבע 2:2. בדקה התשעים הגיע עוד מהפך כאשר עומר כהן פרץ והעביר כדור רוחב שפגע בבלם זלפה עלי זאמל ונכנס פנימה, 3:2. בתוספת הזמן עלו כל שחקני זלפה להתקפה אך החמיצו והפסידו נקודות יקרות.

לאלבום התמונות המלא לחצו כאן

מאמן רובי שפירא, ענאן פרו, היה מרוצה אחרי הניצחון ואמר: "במחצית הראשונה עמדנו טוב על המגרש ועלינו בצדק ליתרון. בעשר הדקות הראשונות של המחצית השנייה לא היינו מרוכזים ואז ספגנו שני שערים מיותרים וזה החזיר את זלפה ליתרון. הגיע לנו לפחות נקודה במשחק הזה ולפעמים צריך מזל והפעם זה היה לטובתנו. סבלנו מחוסר מזל לאורך העונה גם בגלל הפציעות ואני מקווה שזה חזר אלינו עכשיו".

מאמן זלפה, חנא פרהוד, נשמע מתוסכל: "אין לי הסבר למה שקרה לנו בדקות הסיום. זה אכזרי. לצערי אנחנו סובלים מחוסר מזל ורציתי לעשות חילופים הגנתיים אבל לא היו לי כלים בגלל מורחקים וסגל קצר. במקום שנשמור על היתרון אז ספגנו שערים טיפשיים. זאת ליגה א' ואי אפשר לבוא למשחקים עם 14 שחקנים בסגל. נעשו כאן טעויות כאשר לא הגיעו שחקנים לפני תום מועד ההעברות. לקחתי על עצמי את המשימה להשאיר את זלפה בליגה ואני אעמוד במשימה".



 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?