הכנה לפלייאוף: חלוקת נקודות בין בועיינה לטירה

משחק שקול (נזיה סולטן) משחק שקול (נזיה סולטן)
שתי הראשונות נפגשו, כבשו בתחילת המחצית הראשונה וסיימו בתיקו. סירוטקין: "חשוב לנו לשדר רצינות ומקצוענות עד הפלייאוף"

זה עשוי להיות גם משחק בפלייאוף העליון אבל בינתיים זה היה קרב בעונה הסדירה בין הפועל בועיינה לבין מועדון ספורט טירה, כאשר האחרונה הבטיחה כבר את מקומה בין שתי הראשונות ואילו בועיינה נמצאת בקרב ישיר עם מכבי טמרה.

המשחק נפתח בקצב מהיר וכבר לאחר שתי דקות, ספואן זועבי, הקשר המצוין של בועיינה, ניצל כדור קרן וערבוביה בתוך הרחבה ודחק פנימה את השער הראשון במשחק וקבע יתרון מוקדם למארחים. מיד לאחר מכן טירה הסתערה והגבירה את הלחץ על בועיינה ובדקה ה-10 הורחק שוערה של בועיינה, גאנם מחאגנה בכרטיס אדום לאחר שהכשיל את החלוץ של טירה במצב של אחד על אחד.

שער השיוויון של טירה לא איחר להגיע כאשר בדקה ה-17 מתנאל טדסה סחט עבירה וניגש לבעוט את הכדור החופשי, שיחרר כדור חזק שהטעה את השוער המחליף מוחמד אלבאש וקבע 1:1, תוצאה שנשמרה עד לסוף המחצית.

בחצי השני שתי הקבוצות הגיעו למצבים וסיכנו את השער כאשר השחקנים של חיים סירוטקין חיפשו את הניצחון ואילו חניכיו של אחמד סבע הצליחו בעשרה שחקנים לשמור על בועיינה נוכחה במשחק ומונעת מטירה לכבוש. דקות ספורות לפני שריקת הסיום, פיראס גנאיים הגיע לבד מול השוער אסף רז אבל השני, עם הרבה מזל הצליח להציל את קבוצתו ולהשאירה בלתי מנוצחת מתחילת העונה.

לצפייה בכל התמונות מהמשחק לחצו כאן

אחמד סבע סיכם: "היה לנו משחק טוב כאשר הובלנו מוקדם אבל לצערי ספגנו כרטיס אדום. למרות זאת השחקנים נלחמו כמעט 80 דקות בעשרה שחקנים והגענו למספר הזדמנויות ויצאנו מאוכזבים עם נקודה כי יכולנו להוציא יותר מהמשחק הזה וזאת למרות ששיחקנו מול אחת הקבוצות הטובות בליגה א'. מחכה לנו עוד משחק משמעותי וזה יהיה המשחק המכריע לפלייאוף".

סירוטקין מהצד השני אמר: "אני שמח שיש לנו את האפשרות לתת לפצועים להחלים לקראת הפלייאוף ועדיין מתייחסים לכל משחק כמו גמר גביע. חשוב לנו לשדר רצינות ומקצוענות כלפי כל הקבוצות בליגה. בועיינה קבוצה מצוינת שעשתה דברים טובים וברגע שהרחיקו להם שחקן אז היינו שווים ניצחון אבל נקודה זה בסדר והפנים קדימה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?