ערן לוי לשחקני מרמורק: "אין מה לדבר לפני המשחק מול הבקעה"

קובע גם מחוץ למגרש. לוי קובע גם מחוץ למגרש. לוי
רגע לפני משחק העונה מול בקעת הירדן הבהיר הקפטן בפני שחקניו להימנע מראיונות. בהנהלה גיבו אותו, שחקן בקבוצה: "סתם גורם ללחץ מיותר"

 אחד המשחקים המרכזיים במחזור הקרוב במחוז הדרומי יהיה הקרב בבית ב', שם הראשונה הפועל בקעת הירדן תפגוש את השנייה הפועל מרמורק לקרב ישיר על המקום בפלייאוף העליון כאשר אפילו תיקו עשוי להספיק לשתיים להגיע לשתי המקומות הראשונים. מרמורק מגיעה למשחק לאחר הניצחון על הכח רמת גן ושחקנים במועדון מדברים על אווירה מוזרה לקראת המשחק הקרוב ולחץ בעיקר בשל התנהלותו לכאורה של ערן לוי שהבהיר לאחרונה לשחקנים שהם לא יכולים להתראיין לקראת המפגש הקרוב. 

במועדון סיפרו כי בהנהלה גיבו את ההחלטה של לוי שכביכול מקבל החלטות מחוץ למגרש ואחד השחקנים אמר בנושא: "ההחלטה הזאת נותנת לחץ מיותר לקראת המשחקים המכריעים של העונה. זה נראה כאילו הוא מנהל את המועדון ולפעמים זה לא נראה טוב ". 

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שקט במרמורק
(מרמורקי: 07:22 04-04-2021)
אתר דאבל פס הנכבד האם לא נמאס לכם לעשות עירבוביות ולהדליק מדורות ? האווירה בקבוצת הפועל מרמורק הכי חיובית בארץ עם פרגון כללי בין כל השחקנים וההנהלה. תפסיקו להיות שכונה ותהיו כבר אתר מקצועני כי בכותרות שלכם אתם מוכיחים כמה אתם לא חיים במציאות
2
דווקא דאבל פס אתר מצוין
(מרקו: 20:37 04-04-2021)
לעומת האתר השני שהולך ונעלם בגלל רון הילד הטיפש דאבל פס אתר מעולה מקצועי ואמין

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?