משחק על עונה שלמה: קרב ישיר בין בועיינה לטמרה

שחקני בועיינה (דאפר מחאמיד) שחקני בועיינה (דאפר מחאמיד)
המנצחת בין השתיים תקבל את הכרטיס השני לפלייאוף העליון. זיאת: "הגענו למאני טיים וזה מחק על עונה שלמה"

בתחילת העונה רצו בהפועל בועיינה לבנות קבוצה שתשרוד מהר ככל שניתן בליגה, ואילו במכבי טמרה באו במטרה ברורה: לעלות עם הקבוצה בסיום העונה לפלייאוף העליון.

בבועיינה עמדו במשימה אבל עם האוכל בא התיאבון וכעת רוצים מקום בפלייאוף העליון, כאשר בטמרה מבינים כי הפסד ביום שני יביא את אחת הקבוצות האיכותיות בשנים האחרונות לכדי כישלון.

למרות זאת בטמרה מגיעים למשחק עם הרבה אופטימיות ורצון לעמוד במשימה. שוער הקבוצה, אבירם זיאת, התייחס לקראת המשחק: "עברנו עונה לא קלה עם הרבה תהפוכות. התחלנו טוב אבל אז זה התפקשש בגלל הפסקות של הקורונה אבל זה לא תירוץ. היינו צריכים להבטיח את הפלייאוף מוקדם יותר אבל עדיין זה תלוי בנו. יש לנו משחק גדול ביום שני. זה משחק על עונה שלמה והתכוננו אליו נפשית וגופנית והכל תלוי בנו. יש לנו תנאים של ליגה לאומית ואני מאמין בסגל השחקנים שלנו ששייך לליגה גבוהה יותר. נאמין בעצמנו ונבוא לקחת שלוש נקודות כי יש לנו מספיק שחקני הכרעה שייעשו את ההבדל".

במקרה של הפסד אמר השוער: "אני לא חושב שלילי ומאמין במכבי טמרה. זה המאני טיים והשחקנים צריכים להביא את היכולות והניסיון שלהם ואז נעשה את זה בענק".

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?