הנהלת מרמורק לשחקנים: "מדובר באחד המשחקים החשובים בשנים האחרונות"

רק ביחד. שחקני מרמורק (payperlens) רק ביחד. שחקני מרמורק (payperlens)
במועדון מרחובות כבר הודיעו על יום גיבוש למחר ובשבת חגגו ביחד מימונה. שחקן בקבוצה: "רוצים להגיע לדרבי בשקט ועם מקום בפלייאוף"

דריכות שיא בהפועל מרמורק לקראת המשחק הערב מול הפועל בקעת הירדן. במהלך השבועות האחרונים החליטו בהנהלת הקבוצה עם הצוות המקצועי לעבור לאימונים קלים ובעיקר לעבוד על הפן הפסיכולוגי, כאשר במוצאי שבת חגגה הקבוצה ביחד מימונה וכבר קבעה למחר יום גיבוש לקבוצה ותקווה להגיע לשם לאחר הניצחון שייעשה צעד משמעותי לעבר הפלייאוף העליון.

"זה אחד המשחקים החשובים של המועדון בשנים האחרונות כי אנחנו רוצים להיות תלויים בעצמנו" כך פנתה הנהלת הקבוצה לשחקנים ועוד אמרו: "אתם מספיק טובים כדי לעשות את העבודה ואנחנו מאמינים בכם".

גם בקרב השחקנים מדברים על חשיבות הניצחון והרצון להבטיח את המקום בשתי המקומות הראשונים לפני המחזור האחרון. כידוע במחזור האחרון ייערך הדרבי השני העונה של רחובות.

"לא ניצחנו בדרבי הראשון  ואנחנו רוצים להגיע לשם עם מקום בפלייאוף ועם הכנה אופטימלית רק לקראת המשחק מול שעריים והיוקרה בעיר" אמרו במרמורק.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מכבי שעריים זה מותג
(אוהד שעריים: 13:17 05-04-2021)
כולם יודעים שרחובות כחולה לעולם לא תיצעדי לבד מכבי שעריים
2
מרמורק, באים לפרק אתכם!!!
(בוקסר: 16:04 05-04-2021)
3
אין ספק ששעריים מנצחים ביום שישי .
(אוהד כדורגל: 20:38 05-04-2021)
מרמורק קבוצה של לוזרים שאבד עליהם הכלח , אמנם הגיעו מליגות גבוהות יותר אך מעבר לשיאם. צפיתי בהם במספר משחקים ,אין להם מה לחפש בפלייאוף , שחקנים שכירי חרב מבוגרים , כבדים וחסרי מוטיבציה . קשה להשוות אותם להפתעת העונה בקעת הירדן ולמטוסים של קביליו יפו

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?