זה ברגליים שלה

איזו שמחה. אוהדי יפו (רון עמיקם) איזו שמחה. אוהדי יפו (רון עמיקם)
יש מספיק אוהדים של מכבי יפו שטוענים ש"אלוהים הוא בולגרי", או שלפחות הרב המפורסם של הקבוצה, אברמיקו, יושב לידו. מן גרסה יפואית לפורטונה אלילת המזל. אתמול אברמיקו היה במשמרת, ודאג ליפו ביג טיים. הקבוצה יצאה מפיגור מוקדם לניצחון מכריע, כשבדרך פנדל גרוע של מוחמד אזברגה והצלה גדולה של בן וולובלסקי עזרו לה לא להתמוטט מהלחץ ומכובד הציפיות

כ-300 אוהדי יפו ועוד כ-40 אוהדי נורדיה, הצליחו להגיע בשעת עומס כבישים בלתי אפשרית לאצטדיון ברמלה כדי לחזות במשחק. נורדיה, המרוחקת כדי 5 נקודות מהמקום האחרון בבית ונמצאת במקום שמוליך למבחני ההישרדות, סחבה מהסיבוב הראשון את התבוסה הביתית 1:5 ליפו וסוחבת טראומה קשה יותר מהיפואים: הם מעולם לא ניצחו אותם, אפילו לא במשחקי האימון.

עם זאת, כבר לאחר 8 דקות עלתה נורדיה ליתרון. מוחמד אזברגה הוציא כדור חופשי מקו מחצית המגרש, עומרי כהן הרחיק בנגיחה היישר לרגלו של עדי פרץ והמגן השמאלי של נורדיה בעט לפינה הרחוקה, 0:1. מפתיע? ממש לא. יפו שיחקה רע, והפציעה המוקדמת של מתן בית יעקב נטרלה אותו במהלך המחצית, כמו גם השמירה המוגברת עליו.

חוץ משני מצבים של נור ביסאן, שנעצרו אצל השוער, אופק עברי, לא הראתה יפו כמי שרוצה לעלות לפלייאוף, בעיקר בכל מה שקשור לאנרגיות. מה ששיחק לטובתה היתה העובדה כי חניכיו של ויקטור גניש ניסו רק לשמור על התוצאה ושיחקו תשעה מאחרי הכדור, כשרק אסף גובזה מנסה להטריד את הגנת יפו.

ואכן, יפו עלתה בטירוף עם פתיחת המחצית השנייה, וגם השיגה את שער השוויון מהר. בדקה ה-55 מושיקו בילאס הגביה משמאל כדור מצוין. נור ביסאן, שקיבל אשראי מהמאמן, איציק ברוך, נגח לפינה הרחוקה של עברי, 1:1. ביסאן התלהב. רץ לחברה ביציע של יפו, חצה את המגרש כדי לרוץ למנהל אורי חודדה, חילץ כדור בהגנה בדקה ה-60, איבד אותו, ועל הדרך הכשיל את יוסי סלליך. פנדל.

אזברגה ניגש לכדור ובעט ברשלנות החוצה. יפו המשיכה ללחוץ, אבל לא הצליחה לכבוש את השני. המאמן, איציק ברוך, עמד לבצע חילוץ כפול, אבל אז, בדקה ה-70, נפסקה בעיטת קרן לזכותה. ברוך השהה את החילוף. יונתן פרבר הגביה, בלם הרכש המרשים עומרי כהן נותר לבד ונגח לרשת, 1:2.

היפואים היו באקסטזה אבל תופעת ספיגת השערים בזמן פציעות - בכסייפה, מול הכח ומול מרמורק - הדהדה אצלם. גם ההצלה מהחיבורים של בן וולובלסקי הדליקה נורות אדומות, אלא שאז התעורר המאסטרו, מתן בית יעקב, כמו בדקה ה-80, שניות סופרות לאחר כניסתם של נתי ארג'ואן ובן רוזוליו. שחקן נורדיה נגח לא טוב, בית יעקב השתלט, ברח ימינה ובעט נגד כיוון התנועה, 1:3.

עכשיו הכל כבר היה רגוע. יפו עלתה למקום השני וכל מה שהיא תצטרך זה לנצח באשקלון ביום שישי, אלא אם כן מרמורק תנצח בדרבי בהפרש של חמישה שערים יותר. וזה, אפילו ברחובות יודו, יהיה קשה מאוד.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
וגיליתי שזאת האמא שלי. זאת בערך רמת הכתיבה שלך
2
הימור שלי: יפו ואשקלון יוצאות תיקו ומכבי שעריים עושה את העבודה ליפו ומנצחת את הפועל מרמורק.
3
כ300 אודי יפו
(צחור: 19:59 06-04-2021)
חחחחחחחחחחחח
4
ליגה ברמה של ליגה ב
(אסף: 11:56 07-04-2021)
ליגה הכי חלשה שהיתה בליגה א הבית הזה
5
הולך להיגמר תיקו באשקלון
(רועדות לשחקני יפו הביצים : 17:28 07-04-2021)
מרמורק מנצחים תדרבי ועולים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?