משוגע: 3:4 ענק לטייבה על דבוריה

שחקני טייבה (דאפר מחאמיד) שחקני טייבה (דאפר מחאמיד)
הקבוצה של עדנאן וחידי לוהטת ומהצד השני דבוריה יכולה לבוא בטענות רק לעצמה. מאיר כהן: "זה היה משחק שאסור להפסיד"

המחזור ה-17 בליגה א' היה אחד המחזורים החשובים של העונה הסדירה שקבע גורלות, ואולי אף קבע את גורלה של מועדון ספורט דבוריה שנכנעה בקרב תחתית חשוב לצעירי טייבה בתוצאה 4:3.

החבורה של מאיר כהן הגיעה מוכנה וכבר הובילה 3:1 במהלך המחצית השנייה אבל אז מאמן טייבה, עדנאן וחידי, ביצע חילופים שהביאו למהפך ודרמה בתוספת הזמן עם שער הניצחון.

כהן נשמע מתוסכל לאחר ההפסד: "זה היה משחק שאסור לנו להפסיד. הובלנו והכל עבד על פי התוכנית שלנו והשחקנים שיחקו מצוין אבל אז עשינו טעויות לקראת הסוף ושילמנו עליהן. היה מתסכל לראות את השחקנים לאחר השריקה ויש לנו ביום שישי את מגדל העמק בכדי להרים את השחקנים ולנצח. בכדורגל לפעמים אתה מקבל את מה שלא מגיע ולפעמים לא מקבל את מה שמגיע ונקווה שזה ישתנו עבורנו בהמשך".

המאמן המנצח, עדנאן וחידי, היה בעננים: "זאת הייתה חגיגה של כדורגל. בניתי קבוצה של וינרים שמשחקים עד הדקה האחרונה כי היינו בפיגור והחילופים הצליחו להביא לשינוי. כל הכבוד לכולם. אני מוריד את הכובע בפני השחקנים והמטרה שלנו לסיים את הליגה במקום השלישי".



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
חחחחחחחחח
(למאיר : 13:14 06-04-2021)
עוד פעם יש לך את מגדל העמק .מגדל העמק באה למות בדבוריה ושוב תנצח עוד פעם התחלת קשקשן
2
שוער
(אוהד: 15:17 06-04-2021)
המשחק מצולם .. השוער של דבוריה קיבל 2 גולים הראשון והרביעי שברמה של ילדים ג לא מקבלים ..מעבר לזה שהשופט היה חלש מאוד והכל שרק לטובת טייבה.
3
משחק מכור לווינר
(אוהד: 23:27 07-04-2021)
שוער ומאמן מכרו את דבוריה המסורה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?