ליגה ג' - סיכום סופ"ש

השקמה נגד המכתש (באדיבות המכתש) השקמה נגד המכתש (באדיבות המכתש)
הפסד ראשון למכתש, עוספיא כבר עשר מעשר, רמת ישראל בורחת, צמוד בגליל עליון ובשרון ב' ופרדס כץ כבר עם 101 שערי חובה

גליל עליון

בני ג'דיידה ממשיכה להוליך בראש לאחר עוד ניצחון גדול, הפעם 0:9 קליל על הפועל תרשיחא. איחוד בני סמיע רחוקה רק נקודה מהמוליכה לאחר שגברה בבית 0:2 על הפועל נחף. שלישית מדורגת הפועל בני בענה, עם שלוש נקודות פחות מהפסגה, לאחר שגברה בקלות 0:4 על הפועל שלומי המתפרקת. מכבי בני אבו סנאן מנסה לחזור לעצמה ולא התקשתה מול האחרונה בטבלה, דיר חנא והביסה אותה 1:7. הפועל נהריה כבר חשבה שהיא משיגה ניצחון לאחר שמונה הפסדים רצופים כאשר אוראל אוחיון העלה אותה ליתרון בדקה ה-84, אך אילן טפאש השווה ל-1:1 עבור אבירי הצפון וחילק את הנקודות.

גליל תחתון

לפני המחזור היו שלוש קבוצות צמודות עם 19 נקודות, אך כעת רק שתיים ניצחו ואחת הפסידה. בסמת טבעון נהנתה משלושער  של מוחמד טאהא כדי להביס 0:6 את דיר אל אסד. עירוני בני שעב צמודה לטבעון בפסגה לאחר שתאמר נמארנה סידר לה 1:2 בחוץ על כפר יאסיף. מי שהפסידה ונוצרה מאחור היא בית"ר כפר כנא, שנכנעה 2:1 בביתה לשפרעם. הפועל דיר חנא נצמדה לכפר כנא עם נקודה פחות לאחר שחזרה מטמרה עם ניצחון 1:2. במשחק נוסף גברה סלאמה משגב 1:3 עח בועיינה.

יזרעאל

צעירי אום אל פאחם ממשיכה לצעוד בראש הטבלה לאחר 0:5 קליל באיכסל. הפועל דליית אל כרמל לא מוותרת לה ועם 0:1 קטן על נצרת שומרת על המקום השני וגם הרחיקה את המפסידה מהמירוץ. הפועל יפיע (שלושער לאחמד עאבד) טיפסה למקום השלישי לאחר 1:6 ביתי על פרדיס. הפועל אלבטוף נהנתה משער ניצחון של אימן חמד בדקה ה-81 כדי לגבור 1:2 על בית"ר אום אל פאחם.

שומרון

מכבי עוספיא עדיין מושלמת לאחר שה-0:4 שלה ביוקנעם העניק לה ניצחון עשירי ברציפות העונה. הפועל קרית ים נוצחה 2:1 במגרשה ע"י אור עקיבא וירדה למקום השלישי בעקבות ה-0:11 של צעירי חיפה על בית"ר קרית אתא. צמד של רובל טנגה העניק לבית"ר פרדס חנה 0:2 נאה על ברקאי שהעלה את המנצחת למקום הרביעי על חשבונה של מכבי קרית ים, שחזרה מג'סר אל זרקה רק עם 0:0. כרמל חיפה (צמד לדני צרבוננקו) השיגה ניצחון שני העונה כשגברה 2:5 על קרית חיים.

שרון (בית א')

בני הרצליה והפועל אורנית ניצלו את העובדה שהמוליכה, בני רעננה, הייתה חופשית על מנת לצמצם מעט את הפער בצמרת. ההרצליינים נהנו מצמדים של ולדיק ברנוב וטל גרינברג כדי להביס 1:5 בחוץ את הכח גלי גיל ואילו לאורנית זה הלך קצת יותר קשה בבית מול מטה בנימין, אך היא הצליחה לנצח 2:3. מכבי גבעת שמואל חרה לנצח לאחר ארבעה משחקים וגם היא השיגה 2:3 במשחק החוץ שלה בכפר קאסם.

שרון (בית ב')

מתחיל להיות לנו צמוד בצמרת כאשר בני קלנסואה אירחה את המוליכה, צעירי טירה, גברה עליה 0:2 וצימקה ממנה את הפער לנקודה אחת בלבד. קלנסואה נצמדה זמנית לאריאל שבמקום השני עם 17 נקודות כ"א, לאחר שמשחקה של אריאל מול בית"ר טוברוק לא נערך. גם השרון נתניה, שפתחה בצורה מגומגמת את העונה, פתאום רחוקה רק שלוש נקודות מהמקום המוביל לליגה ב', לאחר שגברה 1:2 בדרבי על מ.ס. נתניה. גם בני טירה, לאחר 4:5 משוגע על כפר יונה, רחוקה רק שלוש נקודות מהמקום הראשון.

תל אביב (בית א')

האם מתחיל להיות לנו מאבק על העלייה, לאחר שהמכתש ספגה הפסד בכורה? עוד חזון למועד, אבל השקמה חן (צמד לאלירן מגול) גברה 2:4 על המוליכה, הנחילה לה הפסד ראשון העונה וצימקה ממנה את הפער לחמש נקודות. אינטר ת"א, שהביסה 1:9 את בית"ר יפו, מדורגת שלישית, שש נקודות פחות מהמוליכה. מכבי פרדס כץ הפסידה אמנם רק 5:2 לנוה גולן (צמד לאייל דואק), אך זה הספיק כדי לרשום לחובתה 101 שערי חובה כבר לאחר שמונה משחקים.

תל אביב (בית ב')

רמת ישראל מתחילה לברוח לאחר עוד ניצחון במשחק העונה על שיכון ותיקים, כששער של בן דיין העניק לה 1:2 ושש נקודות יתרון בפסגה. לזרוס חולון, שחזרה מיהוד עם 1:2 משלה, מתבססת במקום השלישי. שער של לידור מדרי בדקה ה-88 העניק לספרטק ר"ג 2:3 בחוץ על אליצור יפו וקטע רצף של שישה הפסדים רצופים. במשחק נוסף גברה בית"ר עזרא 1:3 על מכבי אור יהודה.

מרכז (בית א')

מ.ס. רמלה תשחק רק ביום שני מול צעירי לוד, מה שנתן לבית"ר גבעת זאב (צמד לאלון סגיד) לצמק את הפער זמנית לחמש נקודות לאחר 1:3 על אשדוד סיטי ולהתבסס במקום השני. הפועל מבשרת ציון השיגה ניצחון בכורה כשגברה בחוץ 1:2 על הפועל מצליח.

מרכז (בית ב')

הסטטוס-קוו בצמרת נשמר כשכל ארבע הראשונות ניצחו. הפועל נחלת יהודה קפצה לסופרלנד, חגגה עם 0:4 בדרבי על מ.ס. ראשל"צ ושמרה על הפסגה. בני יצלאל התארחה ברמלה ועם צמדים של יוגב בנישו ויונס מנגיסטו, חזרה הביתה עם 0:5 גדול על הפועל המקומית. הפועל בני אשדוד לא התקשתה בבית ונהנתה משלושערים של ליאור סויסה ושמעון ביטון כדי להביס 0:9 את טירת שלום. במשחק נוסף גברה בית"ר גן יבנה 1:3 על הפוכל ברנר.

דרום (בית א')

מכבי ב"ש אירחה כבר ביום שני את אלהושלה והתאוששה מאיבוד הנקודות במחזור הקודם עם 0:8 מהדהד. הפועל שגב שלום (צמדים לאחמד אבו בלאל ועומיר טראבין) הביסה 0:5 את עוצמה ב"ש והיא עדיין רק נקודה מהפסגה. מכבי חורה מתבססת במקום השלישי לאחר 2:4 בחוץ על בני ירוחם. בפעם האחרונה שמכבי דימונה ניצחה, זה היה בסיבוב הקודם מול מכבי ירוחם. מאז הדימונאים ספגו שישה הפסדים רצופים, אבל כשפגשו שוב את אותה מכבי ירוחם, זה שוב נגמר עם ניצחון הפעם 1:2 קטן. 

דרום (בית ב')

מכבי קרית גת עדיין שומרת על המקום הראשון לאחר 2:7 קליל על מ.כ. ב"ש. הפועל שדרות עדיין נושפת בעורפה של המוליכה לאחר 0:5 גדול בחוץ על כסייפה.  עירוני בית שמש כנראה יכולה להגיד שלום למאבק העלייה לאחר הפסד ביתי מפתיע של 3:1 למטה יהודה שנהנתה מצד של לידור כפרי. איתי אלגרבלי מאשקלון שוב כבש צמד, אבל זה לא הועיל לקבוצתו שחזרה מרהט עם הפסד 5:2 להפועל המקומית.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מאמן על בהרצליה
(דוד טל : 09:50 11-04-2021)
אסף קרוואני מאמן על !הביא את בני הרצליה על המפה !
2
גלי גיל בדיחה
(הרצליה: 14:04 11-04-2021)
הכח גלי גיל זה בדיחה, אוסף שחקנים מהרחוב ותנאים של קבוצה בליגה למקומות עבודה וקוראים לעצמם קבוצת אוהדים.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?