חידון העצמאות: מי תעלה מליגה א' הדרום?

זכו באמונו של איהב סרסור. שחקני יפו (רון עמיקם) זכו באמונו של איהב סרסור. שחקני יפו (רון עמיקם)
יממה לתחילת הפלייאוף העליון, הימרו מאמני ועסקני המחוז הדרומי על זהות העולה לליגה הלאומית. התוצאות מפתיעות

ליגה א' הגיעה לנקודת הרתיחה וכבר מחר יתחילו משחקי הפלייאוף העליון, כאשר קבוצה אחת מכל מחוז תחגוג עלייה היסטורית לליגה הלאומית. מי זאת תהיה? שאלנו את המומחים.

המנהל המקצועי של מכבי שעריים, מני סוויסה: "לדעתי ירמיהו חולון תעלה ליגה כי היא ניראת קבוצה 'רעה' במובן החיובי. יש שחקנים שנותנים את הנשמה ונלחמים בכל משחק על המגרש ובעיקר עושים זאת עבור הבעלים שלהם ונראים הכי חדים במערכה".

בנה קבוצה 'רעה'. צחי אילוז (שלומי גבאי)

המאמן, שי מאור: "לדעתי הסיכויים של כולם שווים כאשר יפו ובקעת הירדן הגיעו במומנטום הטוב ביותר ואילו לאדומים אשדוד יש את הסגל הטוב ביותר בליגה. לדעתי בסופו של דבר אלו יהיו יפו או חולון כי יפו במומנטום נהדר ולחולון יש סגל מאוזן וזה משמעותי".

יכולים להפתיע. שחקני הבקעה (לירן דורף)

יו"ר הכח רמת גן מהמר על חולון: "כי קבוצה מאומנת היטב עם שחקנים בעלי ניסיון וחלק התקפי מהיר וקטלני. מדובר בקבוצה מושקעת בצורה נכונה וזה ישתלם להם".

חבר הנהלת הפועל מרמורק, תמיר חופי, הימר: "יהיה קרב שקול אבל הניסיון של האדומים והדחיפה של הקהל שלהם תביא להם את הכרטיס המיוחל".

מאמן מכבי יבנה, יוסי זוזוט, ציין: "אומנם לא ראיתי יותר מדי את יפו את בקעת הירדן אבל לדעתי אדומים אשדוד יהיו שם כי הקבוצה החזקה ביותר וצריכה לעלות ליגה".

גם מאמן הפועל אזור, ליאור ראובן, הימר על יובל נעים ושות': "אשדוד יעלו ליגה כי יש להם את הניסיון הדרוש והרבה איכויות בחלק הקדמי. בכל מקרה מאחל הצלחה לכל הקבוצות".

בעלי שמשון כפר קאסם, אייהב סרסור, ציין: "לדעתי מכבי יפו תעלה ליגה בעיקר בזכות הקהל שלהם שהוא השחקן ה-12 שלהם. הקבוצה שלהם נלחמת כבר שנים על העלייה ואני רואה אותם עושים את העבודה העונה. כמובן יש להם פינה חמה בלב שאני מאוד מעריך את הקבוצה והקהל הזה המדהים והנהלה שעובדת מסודר כבר כמה שנים שמנהלת את הקבוצה הכי טוב שאשפר אין סיבה שלא יעלו השנה מגיע להם בגדול. אני מחזיק להם אצבעות. גם אדומים נמצאים בתמונה כי יש להם את המאמן הטוב בליגה ושחקנים ברמת ליגת העל, אבל העימותים של השחקנים נגד הקהל יפגעו וחבל בעיקר שהבעלים רוני חג'ג' נפגע לאור ההשקעה הגדולה שלו. חולון נמצאת שנה ראשונה שם ולמרות ההשקעה שלהם כנראה יסיימו רק במקום השלישי. אין להם מספיק שחקנים טובים בהתקפה והם לא כובשים מספיק שערים ואין להם שובר שיוויון שיכול להוביל את הקבוצה ברגעים המכריעים של העונה".

שחקנים ברמת ליגת העל. אסייג, קדוסי ומלכה (שלומי והבה)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כל ה"פרשנים" מתעלמים מעובדה חשובה
(אוהד כדורגל: 10:04 15-04-2021)
קבוצה שהבקיעה 18 שערים ב16 משחקים לא תעלה מאותה סיבה שאתלטיקו מדריד לא תזכה באליפות בספרד .
2
לא משנה מי תעלה
(המותר: 10:19 15-04-2021)
כל מי שתעלה תרד בעונה האה
3
הבקעה תעלה
(התותח: 13:37 15-04-2021)
בקעת הירדן תעלה ותמודד מול יפו. מאחר ויפו הפסידו לבקעת הירדן. גם הפעם זה יקרה. ברכות לבקעת הירדן.
4
בהצלחה לכולם
(יבנאי: 23:32 15-04-2021)
אני מקווה שהכל יעבור בשלום רק דבר אחד אני מבקש בלי הלימות לשלוח שופטים בכירים ומאוד מקווה שלא יהיו בעיות שיפוט ועוד דבר בתור יבנאי מכבי יבנה מתי תחזירו את הכבוד הראוי לעיר יבנה תעשו טובה רק שחלילה לא תרדו לי ליגה.
5
הפועל בקעת הירדן
(אשר בן חורין: 15:44 16-04-2021)
הקבוצה היחידה שמשחקת כמו קבוצה ולא כמו אסופה של שחקנים, לאשדוד הסגל הטוב ביותר, יפו לא מספיק טובה, חולון הכי חלשה לדעתי. כל המאמנים שהימרו פה כנראה לא ראו את הבקעה בחמישה שישה משחקים האחרונים, קבוצה שראויה ללאומית.
6
העולה
(אני: 08:45 19-04-2021)
רק מכבי יפו תעלה מגיע לה
7
לחולון אין סיכוי לעלות ליגה מכיוון שאין להם חלוצים והם לא מבקיעים שערים, בלי גולים לא מנצחים, כרגע הם הקבוצה הכי חלשה מבין הארבע.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?