חידון העצמאות: מי תעלה מליגה א' הצפון?

פייבוריטים ברוב קולות. שחקני כאוכב (דאפר מחאמיד) פייבוריטים ברוב קולות. שחקני כאוכב (דאפר מחאמיד)
יממה לתחילת הפלייאוף העליון, הימרו מאמני ועסקני המחוז הצפוני על זהות העולה לליגה הלאומית. התוצאות מפתיעות

ליגה א' הגיעה לנקודת הרתיחה וכבר מחר יתחילו משחקי הפלייאוף העליון, כאשר קבוצה אחת מכל מחוז תחגוג עלייה היסטורית לליגה הלאומית. מי זאת תהיה? שאלנו את המומחים.

דובר עיריית מגדל העמק ועיתונאי לשעבר, קובי פורטל, אמר: "הפועל כאוכב לדעתי תסיים את העונה בליגה הלאומית. נניח בצד את העובדה שהקבוצה לא הפסידה אף משחק בליגה הסדירה, ושיש לה את השחקן הכי טוב בליגה א׳ (עבד מורג׳אן) ושהיא משחקת כדורגל אטרקטיבי ומהנה - היא מנוהלת בצורה נכונה וטובה, דבר שקשה למצוא בכדורגל הישראל בכלל ובמגזר הערבי בפרט. מגיע לכאוכב להיות בליגה הלאומית".

כוכב הפועל איכסל בשנתיים האחרונות, טימור אביטן, מהמר: "אין ספק שהקרב יהיה צמוד ומותח כי כולם קבוצות עם הרבה ניסיון וכישרון אבל לדעתי בסוף הפלייאוף בני ריינה היא הקבוצה שתעלה מהצפון . מאחל לכולם בהצלחה".

המאמן, אבי סבג, חווה את דעתו: "אני חושב שהקבוצה שתעלה ליגה היא כאוכב. עודד קוטר גיבש קבוצה והדגש על קבוצה . כאוכב היא קבוצה ממושמעת, יציבה, מאוזנת ותכליתית. היא תגיע למאני טיים יותר חדה ומוכנה. כאוכב משלבת שחקנים צעירים לצד ותיקים והשילוב הזה הצליח עד כה בגדול ויצליח לה גם בפלייאוף ".

חלוץ העבר ומאמן בית"ר חיפה בהווה, אורן זילכה, עקב אחר ליגה א' וציין: "לדעתי כאוכב יעלו ליגה לליגה לאומית. משחק ההגנה שלהם נראה טוב בעונה הסדירה ובפלייאוף משחק ההגנה יכריע את ההתמודות".

יו"ר הפועל באקה אל גרבייה, ענאבוסי טאהא, אמר: "אני שמח שסוף סוף חזרנו לחשוב כדורגל אחרי הקורונה. אני חושב שהקבוצה שתעלה היא הקבוצה שתעשה הכי פחות טעויות ולדעתי זו תהיה מכבי ריינה או הפועל כאוכב הראשונה עם השחקנים הכי מנוסים לרמות האלה והשנייה הקבוצה הכי ממושמעת טקטית בארבעת הקבוצות. כאוכב בשש עשרה משחקים של הליגה הסדירה רק טייבה הובילה נגדה מפנדל בדקה העשירית וזה אומר שיש הגנה טובה ובדרך כלל הגנה טובה מביאה תארים. ריינה עם הכי הרבה שחקנים שוברי שוויון וגם עם הגנה טובה, יש שם הכל על מנת להצליח. לבסוף מאחל לכולם בהצלחה ובריאות איתנה".

מאמן מועדון ספורט דבוריה, מאיר כהן, הימר: "אני חושב מבין ארבע קבוצות שעלו לפלייאוף העליון בסופו של דבר אני חושב שטירה תעלה מכמה סיבות: ראשית כי יש להם קבוצה חזקה ומאוזנת שרצה כמעט 3 שנים, שנית יש להם מאמן שמכיר את הקבוצה טוב מאוד ויש לו הניסיון כדי לעלות ואל תשכח שיש להם עומק ספספל רחב. לכן אני מהמר וחושב שטירה תעלה".

שחקני טירה (נזיה סולטן)

מאמן מכבי צור שלום, חיים לוי, התייחס: "אם היו שואלים לפני חודש אז בוודאות הייתי מהמר על טירה אבל לאחרונה מעט מזייפת ולכן אני חושב שכל הארבעה שווי כוחות ואי אפשר לדעת מי תעלה בסיום הפלייאוף".

יו"ר הפועל כפר קנא, אבו זידאן, אמר: "אני חושב הקבוצה שתעלה לליגה לאומית היא ריינה מסיבה אחד: בליגה היא לא הייתה מחוברת מספיק ואני חושב בפלייאוף תהיה קבוצה שונה ותפתיע את כולם ותעלה ליגה וגם עם סגל השחקנים שיש לה אני חושב שהיא תעלה בסופו של דבר. בכל מקרה מאחל לשאר הקבוצות בהצלחה".

 שחקני ריינה (וואסים מוואסי)


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כאוכב יעלו כי הם לא מכרו אף משחק
(עבד חמודה: 13:18 15-04-2021)
רינה מכרו לזלפה טמרה קנו מהרצליה טירה מכרו לכפר קנא טירה מכרו להרצליה בכדי שימכרו לטמרה רק כאוכב שיחקו ולא מכרו ורק הם יעלו
2
טירה תעלה
(אסלאם דבוריה: 01:26 16-04-2021)
טירה תעלה , כאוכב למבחנים, טמרה מקום שלישי, ופותחי הרגליים מרינה מקום אחרון
3
טירה תעלה
(אסלאם דבוריה: 01:27 16-04-2021)
טירה תעלה , כאוכב למבחנים, טמרה מקום שלישי, ופותחי הרגליים מרינה מקום אחרון
4
הימורים
(מוועד: 01:36 16-04-2021)
איך אנשי כדורגל מהמרים על רינה שתעלה תמהני?! רינה תהיה אחרונה בפליאוף ואני מהמר שלא תנצח באף משחק. חכו ותראו .
5
טירה תעלה
(מוראד דבוריה: 01:43 16-04-2021)
הצחקתם אותי רינה תעלה? מחר היא תחטוף בראש בטירה לא בשער ולא שניים קבוצה שפותחת את הרגליים נגד זלפה ראויה רק למקום אחרון .
6
כוכאב אבו אלהיגא ללאומית
(איהאב: 08:10 18-04-2021)
שחקנים בכוכאב נהדרים עם מאמן נהדר וצנוע וכל הקבוצה מגובשת בשקט בשקט כוכאב עולה לליגה הלאמית זאת האמת הצלחה לכולם מכל הלב במבחנים
7
קרית אתא
(חיים: 08:02 18-04-2021)
הקבוצה האיכותית בליגה הזאת היא הפועל כוכאב ורק היא תעלה לליגה לאומית ולא לשכוח הקבוצה בעונה הסדירה ללא הפסד אף משחק ולכן היא משחקת נהדר ויש להם ההגנה הכי טוב בליגה ורק הם יעלו

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?